Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt bil gruppebygg?


Sigve Hansen

Anbefalte innlegg

 

Hva sier dere folkens?

Er det på tide med et nytt gruppebygg for bilfolket?

Ser det er luftet litt et annet sted på forumet, der det er foreslått Ferrari som emne.

Et annet alternativ kunne kanskje være VAN, og ferdig til NC i september, siden det er temaklasse der.

Er åpen for andre alternativer også.

Kom med synspunkter, så vi kan komme igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mener aa huske at Porsche temaet ble saa vellykket med hensyn paa respons og ikke minst Leif sin kontakt med Porsche-forhandleren at det var oenske om aa gjenta bedriften?  Synes det er kjekt at man har slike spesialpremier ogsaa.  Kanskje vi kunne faa Lockheed-Martin representaten i Norge til aa sponse et trofe for beste F-16 eller Lockheed-Martin produkt?  Kvittering paa betalt royalties maa fremvises:)

 

Ellers trodde jeg det laa an til Ferrari som gruppebygg jeg... ???

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod det sånn at vi skulle ha Porsche som gruppebygge også til LU 09 da vi tok dette opp i en annen tråd her inne..... Har jeg bommet så fryktelig da ?

 

http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=6257.msg94183#msg94183

 

 

Både Leif og Arild var da positive til dette i denne tråden.

Men er flertallet stemt for å kutte ut Porsche så ble jo jeg og Sigve ferdige til i år vi  ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ok fra Porschemannen om spesialpris,så vi trenger ikke gruppebygg for det. Vi bare ser an de Porschene som står på bordet og gir prisen til den beste.

Jeg er positiv til Gruppo Ferrari :thumb:

 

Leif

 

Ok, da har nok jeg misforstått  :pinch:  sorry folkens  :'( 

Blir gjerne med på Ferrari-gruppebygging  :thumb:

 

Svein Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod det sånn at vi skulle ha Porsche som gruppebygge også til LU 09 da vi tok dette opp i en annen tråd her inne..... Har jeg bommet så fryktelig da ?

 

http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=6257.msg94183#msg94183

 

 

Både Leif og Arild var da positive til dette i denne tråden.

Men er flertallet stemt for å kutte ut Porsche så ble jo jeg og Sigve ferdige til i år vi  ;D

 

 

Som du sier Svein Ivar, vi ble jo ferdige når vi skulle ;D, og om det hjelper å forlenge gruppebygginga til 2009 for at resten av gjengen skal bli ferdige!?! Veeel Skeptisk wOOt

 

Virker som det er god stemning for Ferrari, så da burde vel det være bankers å gå for det.

Skal vi sette sluttdato til NC2008 i september eller LU(eller hva det nå blir for navn på det) i 2009?

Jeg synes det blir litt lang tid med LU. Er redd delforumet kan bli liggende dødt i lang tid med så lang løpetid på en gruppebygging. Kortere frist gir muligens litt mer aktivitet, noe jeg synes er litt av poenget med et gruppebygg.

Jens Roger og Roy har jo tyvstartet, så vi bør vel kanskje vurdere sanksjoner mot disse to utålmodige sjelene ;D::)

Kom med forslag ;)

Hva slags regler skal vi ha for dette gruppebygget?

Jo før vi får dette på plass, dess tidligere kan vi komme igang med å bygge.

 

Supert at Porschemannen stiller opp med spesialpris igjen neste år også :thumb:

Bra jobba Leif :thumb::cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugace

Jeg har fått ok fra Porschemannen om spesialpris,så vi trenger ikke gruppebygg for det. Vi bare ser an de Porschene som står på bordet og gir prisen til den beste.

Jeg er positiv til Gruppo Ferrari :thumb:

 

Leif

 

Fiat Ulysse, Peugeot 807, Citroën C8, Lancia Phedra og Ferrari Gruppo! Du e genial Leif!! :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugace

Genial eller ikke,skeptisk til gruppebygg på Fiat Ulysse :'(

 

Lancia Phedra har jeg aldrig hørt om engang wOOt

 

Leif

 

Dei fire er søsken!! Samme platform, forskjellige logoer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugace

Ok, samme som Saab 9000,Lancia Thema? og Alfa Romeo 164??

 

Leif

Sama prinsippet. Vectra, 9-5, og den der Cadillac dingsen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.