Sigve Hansen Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Hva sier dere folkens? Er det på tide med et nytt gruppebygg for bilfolket? Ser det er luftet litt et annet sted på forumet, der det er foreslått Ferrari som emne. Et annet alternativ kunne kanskje være VAN, og ferdig til NC i september, siden det er temaklasse der. Er åpen for andre alternativer også. Kom med synspunkter, så vi kan komme igang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Virker som det ligger an til Ferrari,og det er greit for meg Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Vi har jo Porsche frem til LU 09 Jeg blir gjerne med på Ferrari også jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Jeg er med uansett hva det er, VAN eller Ferrari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Eh, Porsche-bygginga var vel strengt tatt frem til LU08? At ikke alle ble ferdige, rokker vel ikke ved det? Eller har dere bestemt dere for noe som jeg ikke har fått med meg? Arild Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Mener aa huske at Porsche temaet ble saa vellykket med hensyn paa respons og ikke minst Leif sin kontakt med Porsche-forhandleren at det var oenske om aa gjenta bedriften? Synes det er kjekt at man har slike spesialpremier ogsaa. Kanskje vi kunne faa Lockheed-Martin representaten i Norge til aa sponse et trofe for beste F-16 eller Lockheed-Martin produkt? Kvittering paa betalt royalties maa fremvises:) Ellers trodde jeg det laa an til Ferrari som gruppebygg jeg... Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Etter mitt skjønn rekker det lenge med ett pågående gruppebygg om gangen. Så det ville være en fordel om man bestemte seg. Det går kanskje an å finne noe Ferrari-stæsj som premie? Arild Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Jeg forstod det sånn at vi skulle ha Porsche som gruppebygge også til LU 09 da vi tok dette opp i en annen tråd her inne..... Har jeg bommet så fryktelig da ? http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=6257.msg94183#msg94183 Både Leif og Arild var da positive til dette i denne tråden. Men er flertallet stemt for å kutte ut Porsche så ble jo jeg og Sigve ferdige til i år vi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Jeg har fått ok fra Porschemannen om spesialpris,så vi trenger ikke gruppebygg for det. Vi bare ser an de Porschene som står på bordet og gir prisen til den beste. Jeg er positiv til Gruppo Ferrari Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Kom igjen da...... Gruppe på Ferrari. Skikkelig kult Roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Jeg har fått ok fra Porschemannen om spesialpris,så vi trenger ikke gruppebygg for det. Vi bare ser an de Porschene som står på bordet og gir prisen til den beste. Jeg er positiv til Gruppo Ferrari Leif Ok, da har nok jeg misforstått sorry folkens :'( Blir gjerne med på Ferrari-gruppebygging Svein Ivar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Men da burde det være klart da. FERRARI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Men da burde det være klart da. FERRARI :thumb: Jeg er for den Niclas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve Hansen Posted April 25, 2008 Author Share Posted April 25, 2008 Jeg forstod det sånn at vi skulle ha Porsche som gruppebygge også til LU 09 da vi tok dette opp i en annen tråd her inne..... Har jeg bommet så fryktelig da ? http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=6257.msg94183#msg94183 Både Leif og Arild var da positive til dette i denne tråden. Men er flertallet stemt for å kutte ut Porsche så ble jo jeg og Sigve ferdige til i år vi Som du sier Svein Ivar, vi ble jo ferdige når vi skulle , og om det hjelper å forlenge gruppebygginga til 2009 for at resten av gjengen skal bli ferdige!?! Veeel Skeptisk Virker som det er god stemning for Ferrari, så da burde vel det være bankers å gå for det. Skal vi sette sluttdato til NC2008 i september eller LU(eller hva det nå blir for navn på det) i 2009? Jeg synes det blir litt lang tid med LU. Er redd delforumet kan bli liggende dødt i lang tid med så lang løpetid på en gruppebygging. Kortere frist gir muligens litt mer aktivitet, noe jeg synes er litt av poenget med et gruppebygg. Jens Roger og Roy har jo tyvstartet, så vi bør vel kanskje vurdere sanksjoner mot disse to utålmodige sjelene Kom med forslag Hva slags regler skal vi ha for dette gruppebygget? Jo før vi får dette på plass, dess tidligere kan vi komme igang med å bygge. Supert at Porschemannen stiller opp med spesialpris igjen neste år også Bra jobba Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 samma hvem ferrari som byggas eller? lurte litt på en Mazda MXMaranello men detta er vel ikke lov :'( så må vel bygge rein Ferrari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 SUPERT.... Dere bygger Ferrari, jeg bygger Porsche til LU 09 = max en Porsche utstilt = garantert premie til meg. Hvis jeg blir ferdig denne gangen da. lykke til gutter, hilsen fordman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Jeg legger inn en stemme for frist til LU09. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bugace Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Jeg har fått ok fra Porschemannen om spesialpris,så vi trenger ikke gruppebygg for det. Vi bare ser an de Porschene som står på bordet og gir prisen til den beste. Jeg er positiv til Gruppo Ferrari Leif Fiat Ulysse, Peugeot 807, Citroën C8, Lancia Phedra og Ferrari Gruppo! Du e genial Leif!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Genial eller ikke,skeptisk til gruppebygg på Fiat Ulysse :'( Lancia Phedra har jeg aldrig hørt om engang Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bugace Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Genial eller ikke,skeptisk til gruppebygg på Fiat Ulysse :'( Lancia Phedra har jeg aldrig hørt om engang Leif Dei fire er søsken!! Samme platform, forskjellige logoer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Ok, samme som Saab 9000,Lancia Thema? og Alfa Romeo 164?? Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bugace Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Ok, samme som Saab 9000,Lancia Thema? og Alfa Romeo 164?? Leif Sama prinsippet. Vectra, 9-5, og den der Cadillac dingsen etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Joda,kikka på en sånn Cadillac her om dagen,med 1,9 L diesel. Kosta bare 568000 Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Joda,kikka på en sånn Cadillac her om dagen,med 1,9 L diesel. Kosta bare 568000 Leif Og som skikkelig amerikaner har den byggekvalitet og "craftmanship" som en Lada ogsaa:) Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Tja,lurer på om ikke den er bygd i Sverige,på Saabfabrikken Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts