Gå til innhold

Jens Håkon Brandal

IPMS Medlem
  • Innholdsteller

    10 397
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Jens Håkon Brandal vant dagen sist April 4

Jens Håkon Brandal hadde mest likt innhold!

Nettsamfunnsomdømme

32 Eksellent

Om Jens Håkon Brandal

  • Bursdag 04. feb. 1965

Personal Information

  • Kjønn
    Male
  • Lokasjon
    Essex, Storbritannia

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ble vervet som dommer, og har inntrykk av de som var med meg og doemte satte pris paa aa vaere en del av denne prosessen. Og bli flinkere som et resultat. Jens
  2. Hadde det kjekt saa lenge jeg var der, og standarden i flyklassene var god - de hadde ikke skjems av aa vaere paa konkurransebordene i Telford.
  3. Traff aldri "Tigermesteren" i virkeligheten, men har jo faatt inntrykk av en humoerfylt og inspirerende kar. Det kom som en total overraskelse aa faa vite under curryen i Telford at det var Espen og hans bror som omkom i flyulykken jeg leste om paa nett dagen i forveien. Godt man ikke vet hva livet har i vente. Hvil i fred Tigermester. Jens
  4. Har ikke vaert saa aktiv paa forumet en god stund pga manglende driv og lav ferdigstillelsesgrad, men det var forfriskende aa se at bilder kan lastes opp rett fra PC i stedet for aa maatte kopiere en link inn fra imgur eller annen bildedelingstjeneste. Jens
  5. Takk for at du satte meg paa riktig spor Arild. Har ikke faatt noe ferdig paa over to aar, men jeg holder paa med en Airfix Mustang som jeg haaper aa faa ferdig i loepet av et par uker. Dette prosjektet er som Ragnar paapekte en 1:32 F-5E og deltaker i gruppebygg paa LargeScalePlanes. Skal bli en Top Gun adversary. Har lang juleferie fordi jeg ikke har tatt ut all ferien i loepet av aaret, saa jeg haaper paa god fremgang her:) Jens
  6. Faar proeve igjen da. Skal vi se... 1. Klikk paa "Sett inn bilde" 2. Klikk paa "Image linke" og "Copy" 3. Ctrl+V innimellom ] og [ resultat?
  7. Maa proeve om denne imgur greia virker da. https://i.imgur.com/uE9aHvz.jpg Hvordan faar jeg bildet opp i posten i stedet for en link? Naar jeg klikker paa "Sett in bilde" og limer inn adressen, saa vises ingenting. Jens
  8. Ikke mulig aa faa tak i litt polyurethan-resin i minnelige mengder altsaa? Med denne formmakerguffa kan det fort bli mer stoeping. Jens
  9. Det har jeg faktisk ikke tenkt over... Jens
  10. Toleransene paa Packard Merlin motoren var annerledes enn RR Merlin motoren, saa delene var ikke ombyttbare. Packard foretok mange endringer for aa kunne masseprodusere motoren mens RR sine var naermest haandbygget. http://forum.keypublishing.com/showthread.php?34891-Packard-vs-Rolls-Royce http://www.tested.com/art/makers/492418-packard-merlin-how-detroit-mass-produced-britains-hand-built-powerhouse/ Jens
  11. Soer-Afrika bruke low-back HF Mk. IX. Dvs motoren hadde kompressor beregnet paa bruk i store hoeyder. Hvorfor de da opererte flyene med "klipte vinger"...tja, si det... Mener danskene og hadde en low back Mk. IX. Siden de brukte Mk. IX, saa ville de ikke ha akseptert en Mk. XVI siden motor og verktoey for mekking var forskjellig, og et eller annet sted har jeg sett et bilde av den. Jens
  12. Det fantes og Mk.IX med low back, saa jeg ser ingen grunn til at man skal diskvalifiseres for aa ikke bygge Mk. IX utgaver av Eduard sin Spitfire-serie. Har et par VIII'ere som kan passe i Spitfire-temaet, og det burde da vaere innafor det og? Var jo fenomenal passform paa den resincowlingen. Har du limt nedre cowling paa? Jens
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.