Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt bil gruppebygg?


Sigve Hansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det kan jo hende at det er et par av gutta som ikke er på nett de få dagene vi får til å bestemme oss da.Vi skal tross alt velge en modell vi nesten skal bruke et år på å bygge, så et par dager til før vi drar igang å stemmer har vi vel tid til.

Aller helst ville jeg ha ventet på hva Leif får i posen, men det kan nok bli litt lenge å vente.

 

Jeg syns også det kunne vært artig om alle bygde den samme bilen.Da får vi kanskje 8 like modeller å stille ut, og vi får også sett hvem som får det beste ut av settet.Med dette som utgangspunkt vil jeg foreslå Lamborghini Gallardo .

 

Per Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme forbilde og kanskje tom. samme sett er jo idealopplegget for et gruppebygg. Men i så fall vil jeg sterkt anbefale å velge noe som er kurant å få tak i, og som ikke krever modifikasjoner i hytt og gevær for å få til. Ellers starter man ut med masse optimistiske og ambisiøse prosjekter og ender opp med veldig få til slutt.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå, en avstemning bør vi få :)

Selv tror jeg kanskje at jeg støtter VW eller Rod men bygging av en spesiell modell kunne vært artig det også. Men da bør det jo helst være et sett som er lett å få taki, så Revells førsteutgave av VW Sambabuss fra 58 og slike sett er jo ute av dansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg syns også det kunne vært artig om alle bygde den samme bilen.Da får vi kanskje 8 like modeller å stille ut, og vi får også sett hvem som får det beste ut av settet.Med dette som utgangspunkt vil jeg foreslå Lamborghini Gallardo .

 

Per Erik

--------------------------------------------------------------

Gallardo tenkte jeg på også,og kom fram til at det er Von Braun som sitter på agenturet :pinch:

Og ikke overraskende null respons på tlf/mail osv.

 

Ringte derfor til Jaguar og der var det mer positive toner,venter på en ja/nei mail as we speak.

 

Var også en tur hos kompis Gjermund på Yamaha Motor Norge for å lodde stemninga der.Viser seg at Japan har dratt på full brems men det er under vurdering med en liten premie derfra. Fikk ihvertfall bomma et par gratisbilletter til MC-messa nå til helgen 8)

 

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaguar kan bli bra, mye forskjellig å velge i, dersom vi ikke går for en bestemt modell da.

 

 

 

Sier meg enig med Jaguar som tema men da valg fri modell, og det samme med Lamborghini :)

 

Kan tillegge at jeg har kontakt med Nissan,og hva som er sikkert er at de ikke kan stille en R-35 til disp en uke ;)

 

Leif

 

 

Nei det er jo alt formye å forlange, men en DAG derimot  :P;);D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan.........Been there, done that.

 

Terje

-----------------------------------------------------

Kan ikke huske noen Nissan Micra fra ditt byggebord :D

 

Nå er ingenting klart,men jeg synes det er litt artig med premie som har tilknytning til modellene :thumb:

 

Ellers kan vi jo bare ta en avstemning,bygge de og ordne en pokal :(

 

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ellers kan vi jo bare ta en avstemning,bygge de og ordne en pokal :(

 

Leif

 

For meg er det helt greit, jeg vil heller velge noe jeg vil bygge, enn ut ifra hvor man kan få en premie fra importør.

Jeg tror det er bedre at folk stemmer på det de vil bygge også får heller premie komme etterpå.

 

All ære til deg Leif for at du klarer å skaffe bra og artige premiere. Så det var ikke noe kritikk av premiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.