Gå til innhold
  • Bli medlem

NORWEGIAN CHALLENGE 08. FORTSETTER !!!


Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Kan du ikke bare ta med deg et par "vanlige" biler, istedet for å ramse opp en haug med modeller som ikke har noe å gjøre på NC.

De andre modellene kan du spare til LU eller andre lokale konkurranser som har egne klasser for disse.

 

Terje

 

Som om jeg skulle sagt det selv, har du ikke noe nytt å komme med?

tar med Golf og div andre biler jeg så putter jeg N360 i Klassen smått og stort det er en Honda i 1:35

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ble litt mørkt i perioder, men det var jo ikke deres skyld da :)

 

Per Erik

-----------------------------------------------------------------------------

Tror det var et par mann fra Osloområdet som tukla med lyset 8)

 

Og takk til alle innblandete,kanon :praise: og den der longleggerpizzagreia var god den :thumb:

 

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få slutte meg til alle dere andre som takker for i går og roser arrangement  :thumb:  Det er som kjent ikke lett å hoppe etter Wirkola men dere har virkelig stått på og hadde lagd et skikkelig bra arrangement  :cheers:

Syns nesten det er litt synd at det var så mange selgere der jeg da, for penga forsvinner så fort  :shifty::P:D  Kødda.. alt var helt topp  :thumb:

 

Svein Ivar  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor trivdes  på NC  i  helgen ja  selv om per erik  skremte  dritten utav  meg på  slutten    plutselig  kommer en  2 meter  høy  svær  fyr å  peker  på meg  mens  han  ytrer  "  DU! "    første  som  slår  meg er    hva  fan  har  jeg  gjort  nå da?

men må  takke  han for  datakabelen  den  skal  holde  til mange  MANGE  modeler  skal vise ett lite  knep  om å  lage enkle  fordelere  til dere

 

 

hyggelig å  treffe  på  ny bekjente å  gammle  bekjente  igjen på nc  ble  brukt  litt  mer  penger enn  planlagt  men  er det  ikke  sånn det  pleier å  gå?    tor helge  klarte å  kvitte seg  meg  med noen  esker    fikk  en pris  jeg ikke kunne  motstå

 

damage  report:  for  hjulet på  mine  32  jalopy var  kjennt av  ( lett fix)  forhjulet på  70 wildcat`en knekt    forhjul  høyre  header  å  scoop  knekt av på  topolinoen (  blåmann)  å  vindus  ramma på den  svarte å  røde  roadsteren

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor trivdes  på NC  i  helgen ja  selv om per erik  skremte  dritten utav  meg på  slutten     plutselig  kommer en  2 meter  høy  svær  fyr å  peker  på meg   mens  han  ytrer   "  DU! "    første  som  slår  meg er    hva  fan  har  jeg  gjort  nå da?

 

;D Takk for sist.Må trene litt på, hvordan jeg tilnærmer meg folk jeg ikke kjenner ser jeg.Fikk jo kjappt kontakt

da :thumb:

 

Per Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.