Terje Rønningbakken Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 den klassen smått å stort på hjul kan jeg stille ut Tanks der?? Nei,det som er ment der er biler i andre skalaer en1/24-1/25,sorry 13. Smått og stort på hjul Alt annet som ikke passer i de øvrige klasser.(Stor skala, liten skala.) Niclas Hva med Half track da den har iallefall to hjul hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Kan du ikke bare ta med deg et par "vanlige" biler, istedet for å ramse opp en haug med modeller som ikke har noe å gjøre på NC. De andre modellene kan du spare til LU eller andre lokale konkurranser som har egne klasser for disse. Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Kan du ikke bare ta med deg et par "vanlige" biler, istedet for å ramse opp en haug med modeller som ikke har noe å gjøre på NC. De andre modellene kan du spare til LU eller andre lokale konkurranser som har egne klasser for disse. Terje Som om jeg skulle sagt det selv, har du ikke noe nytt å komme med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Kan du ikke bare ta med deg et par "vanlige" biler, istedet for å ramse opp en haug med modeller som ikke har noe å gjøre på NC. De andre modellene kan du spare til LU eller andre lokale konkurranser som har egne klasser for disse. Terje Som om jeg skulle sagt det selv, har du ikke noe nytt å komme med? tar med Golf og div andre biler jeg så putter jeg N360 i Klassen smått og stort det er en Honda i 1:35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 tar med Golf og div andre biler jeg så putter jeg N360 i Klassen smått og stort det er en Honda i 1:35 Jøss du er inne på rett spor jo Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 tar med Golf og div andre biler jeg så putter jeg N360 i Klassen smått og stort det er en Honda i 1:35 Jøss du er inne på rett spor jo Tor Helge Rett spor hva tenkte du da att jeg endelig fant en bil som passa i klassen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Har haugeivs av biler som passer i smått og stort jeg men det skyldes vel mest det at jeg har en liten greie for Heller 1:43 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Da er sidene oppdatert med "program for dagen" Fint om folket kan hjelpe oss å spre info til de som ikke er her og de som kanskje ikke bruker internett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Er denne ustillingen åpen for publikum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Roger Hansvoll Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Er denne ustillingen åpen for publikum? Yep, men det spørs hvor godt dette er annonsert i lokalområdet. JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Lokalområdet tatt i betraktning, er det kanskje like greit å holde lav profil? Arild - utflytta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Den er åpen for alle som vil inn å se, gratis. mer info kan du finne på nc.stianweb.com Kommer rett fra lokalene nå, det meste er klart til imorra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Da er alt pakket å klart og Leiebilen er full Edit: Holy Crap, jeg er innbarka Chevymann men her med meg 3 biler til NC og alle er FORD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Et kjempefint arrangement dere avoldt i går gutter.Fine lokaler, blide verter, god plass til å gå rundt bordene, trivlige utstillere, og muligheter til litt modellgreierkjøp, gir et bra arrangement det Ble litt mørkt i perioder, men det var jo ikke deres skyld da Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Ble litt mørkt i perioder, men det var jo ikke deres skyld da Per Erik ----------------------------------------------------------------------------- Tror det var et par mann fra Osloområdet som tukla med lyset Og takk til alle innblandete,kanon og den der longleggerpizzagreia var god den Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Leif: Floorlegger Takk, vi håpet at å dele bordene opp litt så ville vi kunne utnytte lokalene bedre og får bedre plass rundt bordet. Ble og litt overrasket over hvor mange som kom for å selge. Topp, synes jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Takk for i går alle sammen kjempe trivelig var hjemme kl 0700 i morges , etter en helaften med påfølgende nachspiel hos trøndermafian. Syntes lokalene var topp , mange selgere lettet lommeboka , og bare hyggelige blide fjes å se Det er nok mulig det kommer en Bottolf reportasje fra stevnet snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Må bare få slutte meg til alle dere andre som takker for i går og roser arrangement Det er som kjent ikke lett å hoppe etter Wirkola men dere har virkelig stått på og hadde lagd et skikkelig bra arrangement Syns nesten det er litt synd at det var så mange selgere der jeg da, for penga forsvinner så fort Kødda.. alt var helt topp Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 det var en koselig kveld i går. Synd den Apen av en Vakt nekta meg inn på Henriks :'( blei tidlig kvelden på meg da . Utstillinga var knall selv om lommeboka ble tynn Gleder meg allerede til neste år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Ausland Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 stor trivdes på NC i helgen ja selv om per erik skremte dritten utav meg på slutten plutselig kommer en 2 meter høy svær fyr å peker på meg mens han ytrer " DU! " første som slår meg er hva fan har jeg gjort nå da? men må takke han for datakabelen den skal holde til mange MANGE modeler skal vise ett lite knep om å lage enkle fordelere til dere hyggelig å treffe på ny bekjente å gammle bekjente igjen på nc ble brukt litt mer penger enn planlagt men er det ikke sånn det pleier å gå? tor helge klarte å kvitte seg meg med noen esker fikk en pris jeg ikke kunne motstå damage report: for hjulet på mine 32 jalopy var kjennt av ( lett fix) forhjulet på 70 wildcat`en knekt forhjul høyre header å scoop knekt av på topolinoen ( blåmann) å vindus ramma på den svarte å røde roadsteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 det var en koselig kveld i går. Synd den Apen av en Vakt nekta meg inn på Henriks :'( blei tidlig kvelden på meg da . Utstillinga var knall selv om lommeboka ble tynn Gleder meg allerede til neste år 20 års grense? Eller ikke med deg legg? Derav ape ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 stor trivdes på NC i helgen ja selv om per erik skremte dritten utav meg på slutten plutselig kommer en 2 meter høy svær fyr å peker på meg mens han ytrer " DU! " første som slår meg er hva fan har jeg gjort nå da? Takk for sist.Må trene litt på, hvordan jeg tilnærmer meg folk jeg ikke kjenner ser jeg.Fikk jo kjappt kontakt da Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 tusen takk for en vellykket utstilling, både med mange fine modeller og mange selgere som letta lommeboka for meg og og takk til gjengen "Team Sørlandet" for at jeg fikk sitte på gleder meg til neste år!!! mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Det virker som verden aldrig får nok. Stats fra mitt NC album på Fotki : 249 visitors and 6358 hits today. Og Trygve har 57 besøkende og 809 hits Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Det virker som verden aldrig får nok. Stats fra mitt NC album på Fotki : 249 visitors and 6358 hits today. Og Trygve har 57 besøkende og 809 hits Leif Betaler du de som titter hos deg eller? jeg ligger jo langt etter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts