Gå til innhold
  • Bli medlem

NORWEGIAN CHALLENGE 08. FORTSETTER !!!


Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Dette avhenger jo veldig av hvor vi må flytte, slik det ser ut nå så må jeg nok kutte ut modellbygginga desverre da de ekstra kvm et hobbyrom krever er dyre... :(

 

Drit i kjøkkenet da vel. Trenger du det egentlig? Eller gjør soverommet mindre? Du bare sitter på hobbyrommet til du sovner, og så er det rett på jobben om morran. Da trenger du ikke bad heller. Tror jeg løste det for deg gitt.

....Nei, nei, for all del. jeg skal ikke ha noe for dette. Et takk er nok. :thumb:

 

Hehe, vi får se. Blir mest sansynlig at jeg må lagre alle byggesett hjemme hos mor og far noen år. Bygging går vel an å få til på kjøkkenbordet så det kan sikkert løse seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette avhenger jo veldig av hvor vi må flytte, slik det ser ut nå så må jeg nok kutte ut modellbygginga desverre da de ekstra kvm et hobbyrom krever er dyre... :(

 

Drit i kjøkkenet da vel. Trenger du det egentlig? Eller gjør soverommet mindre? Du bare sitter på hobbyrommet til du sovner, og så er det rett på jobben om morran. Da trenger du ikke bad heller. Tror jeg løste det for deg gitt.

....Nei, nei, for all del. jeg skal ikke ha noe for dette. Et takk er nok. :thumb:

 

Hehe, vi får se. Blir mest sansynlig at jeg må lagre alle byggesett hjemme hos mor og far noen år. Bygging går vel an å få til på kjøkkenbordet så det kan sikkert løse seg :)

 

Eller du kan ta med deg en bråta med byggesett og selge de på NC  wOOt

 

det er også en oppfordning til dere andre også  :) har dere noe relatert til hobbyen å selge, ta det med  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart, det blir NC i år også, den 27/9.

Det meste blir som før både utstillinga og tradisjonene  :cheers:

Det som derimot blir forandra er flere klasser  wOOt og nye lokaler,

de nye lokalene ligger 7-8 km fra tidligere utstilling,( Kart og vei beskrivelse kommer senere)

vi har hvert så heldige å fått meget store og flotte lokaler i år og tengte å gjøre noe med det,

Så har du noe å selge (som er relatert til det vi holder på med) ta det med.

det blir også satt opp et bord for GOLDEN OLDIS så har du noen modeller du har stilt ut tidligere men som du kunne tenke deg å vise fram igjen for nye mensker ta det med !   :thumb:

 

Norwegian Challenge vil også få egen hjemme side etter hvert (bare web ansvarlig kommer hjem fra ferie  ;)) der blir det lagt ut info om utstillingen, og de tidligere og framtidige utstillingene  :)

 

 

er det noe dere lurer på så spør her eller send en PM til meg eller ring 90212469

 

Niclas :) kontaktperson og ansvarlig for NC (med god støtte fra gamle og nye travere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, får vann i munnen bare ved tanken.

Og dette er slett ikke off topic, da Snappys-besøk hører med til NC for oss.... :P

 

Gaute, uansett hvor du havner hen, bør ikke modellbyggingen behøve lide. Bygging kan du som du sier gjøre ved kjøkkenbenken, og så har du jo muligheten til å lakkere på Melhus.

Se der, nå har Atle og jeg løst problemene dine!

 

Hadde et lite Pow-wow mwd resten av trønderbataljonen på Maiden-konserten igår, og vi var alle enige om at dette blir bra...!! :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :thumb:

Mulig det kan bli modell salg av meg der ja men er ikke sikker enda. Blir i så fall med tungt hjerte.

da står jeg først som kjøper :shifty:

 

Det tviler jeg på, du har ikke råd. Skal jeg selge så blir det DYRT. En trenger mye penger for å finansiere huskjøp ;)

Men sjansen er størst for at det ikke blir noe salg da jeg allerede har snakket med mor. Gutterommet står enda ledig og jeg kan få lagre der.

 

Det er bra du har lagt planer i går KT, hvor var dere henn. Jeg stod å speida men så kun skalla menn med MC jakker jeg. Forøvrig en meget digg konsert, dere som skal til Oslo imorra kan glede dere :thumb:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye planlegging Gaute, mer informering av bataljonens ikke-forum-brukere om siste dager begivenheter.

MC Klappstühl møtte fulltallig opp på Lerkendal på tirsdag, satt på tribunen vi. (Gamle menn trenger å sitte godt vettu.....  :shifty:)

Hadde jeg visst at du var der, skulle jeg prøvd å rope på deg...... ::)

 

Sitter og kaster blikk fylt av dårlig samvittighet bort på karosseriet til "Stargazer"-vanen nå. "Jada, jeg skulle jobba med deg for å bli ferdig til Drammen, og fått ferdig enda en van, men jeg må bare bli ferdig med badet først. Også er det jo flytta en hel uke...... ::))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke noen der ute som har ett ekstra rom vel :shifty: som kan lånes bort (Sover gjerne i sammen med bikkja i huset sitt :pinch:)

 

 

Ta inn på Hotell Tollboden da vel, det er jo der vi skal være iallefall :)

Cheap, fun and cheerfull :thumb:

 

Kan forresten medele at jeg ikke lenger trenger å frykte for manglende hobbyrom for jeg har nå blitt millionær på papiret ;)

Så alle som håpa på å få kjøpe alle mine vidunderlige ubygde sett må nok gå skuffa hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke noen der ute som har ett ekstra rom vel :shifty: som kan lånes bort (Sover gjerne i sammen med bikkja i huset sitt :pinch:)

 

 

Ta inn på Hotell Tollboden da vel, det er jo der vi skal være iallefall :)

Cheap, fun and cheerfull :thumb:

 

Kan forresten medele at jeg ikke lenger trenger å frykte for manglende hobbyrom for jeg har nå blitt millionær på papiret ;)

Så alle som håpa på å få kjøpe alle mine vidunderlige ubygde sett må nok gå skuffa hjem.

Da får jeg ringe da til Hotellet :thumb:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke noen der ute som har ett ekstra rom vel :shifty: som kan lånes bort (Sover gjerne i sammen med bikkja i huset sitt :pinch:)

 

 

Ta inn på Hotell Tollboden da vel, det er jo der vi skal være iallefall :)

Cheap, fun and cheerfull :thumb:

 

Kan forresten medele at jeg ikke lenger trenger å frykte for manglende hobbyrom for jeg har nå blitt millionær på papiret ;)

Så alle som håpa på å få kjøpe alle mine vidunderlige ubygde sett må nok gå skuffa hjem.

 

Tipper det er slik millionær som meg, med røde tall. Uansett, glad for at vi slipper å loppe deg for sett. Regner med at det blir noe ferdig til NC da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke noen der ute som har ett ekstra rom vel :shifty: som kan lånes bort (Sover gjerne i sammen med bikkja i huset sitt :pinch:)

 

 

Ta inn på Hotell Tollboden da vel, det er jo der vi skal være iallefall :)

Cheap, fun and cheerfull :thumb:

 

Kan forresten medele at jeg ikke lenger trenger å frykte for manglende hobbyrom for jeg har nå blitt millionær på papiret ;)

Så alle som håpa på å få kjøpe alle mine vidunderlige ubygde sett må nok gå skuffa hjem.

 

 

Tatt opp lån nå Gaute? Er vel greit nå som ingen andre tør.....

Har penger til å kjøpe 123 for nå da. Ring på, og jeg skal gi deg et tilbud du ikke kan motstå...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke noen der ute som har ett ekstra rom vel :shifty: som kan lånes bort (Sover gjerne i sammen med bikkja i huset sitt :pinch:)

 

 

Ta inn på Hotell Tollboden da vel, det er jo der vi skal være iallefall :)

Cheap, fun and cheerfull :thumb:

 

Kan forresten medele at jeg ikke lenger trenger å frykte for manglende hobbyrom for jeg har nå blitt millionær på papiret ;)

Så alle som håpa på å få kjøpe alle mine vidunderlige ubygde sett må nok gå skuffa hjem.

 

 

Tatt opp lån nå Gaute? Er vel greit nå som ingen andre tør.....

Har penger til å kjøpe 123 for nå da. Ring på, og jeg skal gi deg et tilbud du ikke kan motstå...... ;)

 

Lån er nok tingen ja men tviler på at det blir penger til overs til enda en bil til i stallen. Iallefall ikke akkurat nå, men kan fort bli det hvis den beige-fare ikke kommer på veien igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke noen der ute som har ett ekstra rom vel :shifty: som kan lånes bort (Sover gjerne i sammen med bikkja i huset sitt :pinch:)

 

 

Ta inn på Hotell Tollboden da vel, det er jo der vi skal være iallefall :)

Cheap, fun and cheerfull :thumb:

 

Kan forresten medele at jeg ikke lenger trenger å frykte for manglende hobbyrom for jeg har nå blitt millionær på papiret ;)

Så alle som håpa på å få kjøpe alle mine vidunderlige ubygde sett må nok gå skuffa hjem.

 

 

Tatt opp lån nå Gaute? Er vel greit nå som ingen andre tør.....

Har penger til å kjøpe 123 for nå da. Ring på, og jeg skal gi deg et tilbud du ikke kan motstå...... ;)

Hmm har du 123? åssen modell?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.