Leif Haga Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Nja,betaler ikke akkurat,men litt deler jeg ut :'( Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Takker for et flott arrangement ja Vi kom oss helskinnet hjem vi også men pengboka er noe slunken nå Flotte lokaler, vi kommer tilbake neste år vi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Suveren helg. Bare blide fjes og mange flotte modeller. Finner ikke noe å klage på jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Helja var flott og jeg kommer igjen men da kommer jeg på fredan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Som nevnt i en annen tråd, kanonhelg som vanlig! Når de nye lokalitetene og tidspunkt får "satt seg" litt, kommer nok folket strømmende til i tradisjonelt antall også skal dere se. En spesiell takk også til Knut for demonstrasjonen av at Skotsk myrvann kan smake annet enn......myrvann... (Trodde forøvrig at vi hadde dumpet borti et hittill ukjent fenomen når vi fikk besøk på hotellet, en lavmælt og beskjeden bergenser!! Når han forklrte at han opprinnelig er fra Haugesund falt imidlertid endel biter på plass..... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 He,he. Godt å kunne oppklare en del missforståelser angående vannet i det skotske høylandet da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 He,he. Godt å kunne oppklare en del missforståelser angående vannet i det skotske høylandet da. har fortsat smaken av myrvannet merkelig nok drømmer jeg om skottland etter den drammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor Corneliussen Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Jeg kunne dessverre ikke komme til NC. Måtte jobbe. Det jeg lurer litt på er resultatlister og sånne ting. Når kommer det? Etter å ha tråla gjennom diverse fotki-mapper så kan jeg i allefall se at kvaliteten på det som ble utstilt var veldig høy. Blir mektig imponert over kunnskaper og ferdigheter til de som bygger bil Thor Litt sånn bilbygger jeg og Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Jeg kunne dessverre ikke komme til NC. Måtte jobbe. Det jeg lurer litt på er resultatlister og sånne ting. Når kommer det? Etter å ha tråla gjennom diverse fotki-mapper så kan jeg i allefall se at kvaliteten på det som ble utstilt var veldig høy. Blir mektig imponert over kunnskaper og ferdigheter til de som bygger bil Thor Litt sånn bilbygger jeg og Det kommer snart, mitt ansvar. Skal prøve å ta meg selv i skinnet og kommet opp med et som kan deles ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts