Gå til innhold
  • Bli medlem

NORWEGIAN CHALLENGE 08. FORTSETTER !!!


Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Som nevnt i en annen tråd, kanonhelg som vanlig! Når de nye lokalitetene og tidspunkt får "satt seg" litt, kommer nok folket strømmende til i tradisjonelt antall også skal dere se.

En spesiell takk også til Knut for demonstrasjonen av at Skotsk myrvann kan smake annet enn......myrvann... :thumb:

(Trodde forøvrig at vi hadde dumpet borti et hittill ukjent fenomen når vi fikk besøk på hotellet, en lavmælt og beskjeden bergenser!! wOOt Når han forklrte at han opprinnelig er fra Haugesund falt imidlertid endel biter på plass..... :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne dessverre ikke komme til NC. Måtte jobbe. Det jeg lurer litt på er resultatlister og sånne ting. Når kommer det?

 

Etter å ha tråla gjennom diverse fotki-mapper så kan jeg i allefall se at kvaliteten på det som ble utstilt var veldig høy. Blir mektig imponert over kunnskaper og ferdigheter til de som bygger bil

 

Thor

Litt sånn bilbygger jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne dessverre ikke komme til NC. Måtte jobbe. Det jeg lurer litt på er resultatlister og sånne ting. Når kommer det?

 

Etter å ha tråla gjennom diverse fotki-mapper så kan jeg i allefall se at kvaliteten på det som ble utstilt var veldig høy. Blir mektig imponert over kunnskaper og ferdigheter til de som bygger bil

 

Thor

Litt sånn bilbygger jeg og

 

Det kommer snart, mitt ansvar. Skal prøve å ta meg selv i skinnet og kommet opp med et som kan deles ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.