Jump to content

NORWEGIAN CHALLENGE 08. FORTSETTER !!!

Niclas.A.Gedde

Recommended Posts

• Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Som nevnt i en annen tråd, kanonhelg som vanlig! Når de nye lokalitetene og tidspunkt får "satt seg" litt, kommer nok folket strømmende til i tradisjonelt antall også skal dere se.

En spesiell takk også til Knut for demonstrasjonen av at Skotsk myrvann kan smake annet enn......myrvann... :thumb:

(Trodde forøvrig at vi hadde dumpet borti et hittill ukjent fenomen når vi fikk besøk på hotellet, en lavmælt og beskjeden bergenser!! wOOt Når han forklrte at han opprinnelig er fra Haugesund falt imidlertid endel biter på plass..... :D)

Jeg kunne dessverre ikke komme til NC. Måtte jobbe. Det jeg lurer litt på er resultatlister og sånne ting. Når kommer det?

Etter å ha tråla gjennom diverse fotki-mapper så kan jeg i allefall se at kvaliteten på det som ble utstilt var veldig høy. Blir mektig imponert over kunnskaper og ferdigheter til de som bygger bil

Thor

Litt sånn bilbygger jeg og

Jeg kunne dessverre ikke komme til NC. Måtte jobbe. Det jeg lurer litt på er resultatlister og sånne ting. Når kommer det?

Etter å ha tråla gjennom diverse fotki-mapper så kan jeg i allefall se at kvaliteten på det som ble utstilt var veldig høy. Blir mektig imponert over kunnskaper og ferdigheter til de som bygger bil

Thor

Litt sånn bilbygger jeg og

Det kommer snart, mitt ansvar. Skal prøve å ta meg selv i skinnet og kommet opp med et som kan deles ut.