Gå til innhold
  • Bli medlem

NORWEGIAN CHALLENGE ER IKKE AVLYST!!!!!!


Atle Eriksen

Anbefalte innlegg

SE TRÅDEN TIL NICLAS FOR INFO!!!!! DATOEN KAN DERE HOLDE AV ALLEREDE. 27 SEPTEMBER. JEG LÅSER DENNE TRÅDEN NÅ.

For å si det kort og smertefullt: Da var det over, etter 17 år eller noe. Ikke noe NC mer. Det vil si, hvis ingen andre tar opp tråden da.

Hvis noen føler kallet, fortrinnsvis på sentrale østlandet, så trenger du/dere i hovedtrekk dette:

-4-5 frivillige.

-Lokaler. (Anbefales rundt samme tidspunkt som tidligere. Ca 15-30 september)

-Premier (plaketter).

-ev. byggesettpremier.

-Nye klasseskilt til de nye klassene som ble planlagt introdusert i år.

 

Resten har jeg på loftet. Alle emailadresser er desverre borte i forbindelse med PC ras, men snailmail listen er nogenlunde inntakt, men noe forkortet.

Er det noen som brenner for å fortsette denne tradisjonsrike utstillingen så PM meg for detaljer, så skal vi nok bli enige serru.

Beklager hvis jeg skuffer noen de ute men jeg er helt utbrent, og det blir ikke aktuellt for meg å forstette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, har sett fram til årets "challenge" også. Håper noen føler seg kallet til å ta opp tråden. Det har vært slitsomme, men morsomme år, også alle år med IPMS-utstillinger.

TUSEN TAKK for all jobbing så langt, du har lagt ned mye jobb i å lage supre utstillinger. Vi andre har jo stort sett kommet til dekkede bord på lørdagen.

med vemodig hilsen fra en mangeårig medhjelper, Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var triste nyheter :'( :'(. Men hvis jeg hadde fått tak i noen andre også :shifty: så kunne jeg ha ordna noe nytt jeg ::) jeg har muligheter til lokaler og Premie butikk :shifty: og vi finner sikkert noen som sponser oss med Premier :thumb: så hvis noen andre føler kallet så kan jeg ta meg av et nytt treff. Men som sagt så kommer jeg til å trenge hjelp og støtte hvis jeg skal starte noe nytt.

 

Terje (Håper at NC skal fortsette :thumb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd å høre men jeg skjønner jo at det tar på å arrangere dette.

Håper noen klarer å få til et nytt et, gjerne i år om mulig. Jeg driver selv med bygging til temaklassen og har hatt planer om å få til flere modeller til denne turen.

 

Men på mange måter kommer det passende også, jeg hadde jo lovet å få klar Heckflossen til turen nedover noe som er meget usikkert i dagens situasjon, dette sammen med at vi igjen har blitt kastet på gata så betyr det vel at jeg kanskje ikke ville fått muligheten til å delta uansett.

 

Men, hvis noen klarer å få til noe og sier fra igjennom forumet her ganske snart så skal jeg jobbe for å kunne delta.

 

Må også si takk til Atle som har arrangert et sånn spektakulert arrangement i så mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd at Atle gir seg, jeg har skjønt at NC har vært "navet i bilfolkets hjul". Eller noe sånt.

 

Men: Terje R her har kommet med tilbud om å fortsette tradisjonen. Det bør bilfolket følge opp! LU blir også arrangert av folk fra hele landet, så hvis noen, som i dette tilfellet, har sagt seg villig til å ordne lokaler, ja da bør man kjenne sin besøkelsestid og tilby sin hjelp, om ikke annet så under selve stevnet.

 

Noen ganger er det ikke nok å si "Dette var trist". Noen ganger blir man kallet.

 

Kyrre

Ikke bilbygger i særlig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om "mandags morra blues" da gitt!! :'(

Skjønner dog din avgjørelse. Dette er jo noe du har snakka om i noen år allerede, og dette året har du jo hatt litt av hvert å tenke på også, så at du velger å prioritere bort NC har jeg full forståelse for. Takk for en rekke fantastiske utstillinger med tilhørende opplevelser, Atle! Har vært på alle bortsett fra den første, og dette har vært årets høydepunkt i modellsammenheng for meg siden jeg var der første gang. Hvil på dine laurbær med god samvittighet!!!! :thumb:

 

Terje, hvor er det du holder hus? Ser av profilen din at du har skrevet Bamble, og det blir jo ikke så mye lenger for oss å kjøre. Og hva er det? Jo det er bra.... Er nok best å avholde dette på østlandet et sted, for deltakelsens skyld. Blir i allefall litt langt for oss hvis vi blir nødt til å runde hele "foten" av Norge...

(Så du må bare stå på med Heckflossen Gaute....)

Stiller gjerne opp med litt sjauing på dagen vi. (Snakker for hele trønderbataljonen her nå...) Hvis du velger å bruke dommerpanel, er jeg også disponibel i de klassene jeg ikke stiller i selv. (MAO de fleste, har ikke fått gjort så mye i år... ::))

Hvis noen klarer å dra i land dette på den korte tiden som gjenstår, vil det være helt kanon!! Høsten, ja året blir nesten ikke det samme uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vemodig :( :(    Først og fremst takk for alle årene du har brukt på dette. En fantastisk velorganisert og hyggelig utstilling. Var primært selv ikke bilbygger de første årene, men du skapte en interesse i denne sjangeren  uten sidestykke. Det er  ikke mange  som klarer å samle så mange fra fjern og nær for en dags arrangement. Det henger nok mye sammen med deg som midtpunkt og den sjarme hele NC var omgitt av. Hvil deg på dine laubær og pass på helsa Atle.

Det hilses også fra Bottolf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.