Gå til innhold
  • Bli medlem

Forum tregt..


Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Så slutt å les :)

 

På min første mail, ja. Der skrev de mer eller mindre at feilen lå på vår side. Jeg skrev at vi har ikke gjort noe på forumet (som jeg vet om) som skulle tilsi at det skulle gjøre forumet så tregt og lite responsivt som det har vært den siste tiden.

 

På siste mail sendt i dag.. nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det plutselig ble litt trafikk igjen, mener du? :)

 

Ustabiliteten oppstod nok en god stund før den tid.

 

Det er jo beleilig av dem å skylde på oss, men det kan jo hende de har rett. Det var Henrik som styrte med det tekniske i "vår tid", men kanhende bør det gjøres noen grep på databasen? På den annen side syns jeg det lukter litt av stressa server med tidvis lite minne tilgjengelig. Og det kan vi neppe lastes for da jeg tviler på at vi har en dedikert server.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om webhotell hos Sircon? Databasen er vel første sted å se om ting går tregt i en forumapp ja... Og da snakkes det om databasen, ikke server/hardware.

 

Om ting kjører på MySQL eller PostgreSQL kan jeg helt sikkert hjelpe til med å se på ting - der har jeg kompetanse på større rigger enn dette, så det må jo la seg gjøre å ta en titt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.