Gå til innhold
  • Bli medlem

Forum tregt..


Anbefalte innlegg

Full fart og full fart.... Brukte nettopp fire min og trettisju sek for å logge inn, og i tillegg over ett min for å komme inn å skrive denn melding. Jeg bruker riktig nok iPad, men har ikke problemer noe annet sted. Håper dett kan bli retta på, for i det siste er det utrolig mange ganger jeg prøver å logge meg på forumet, men gir F... for jeg gidder ikke å vente på den trege innlogging og trege bytte mellom emnene.

 

Bertil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Espen Andreas Hoff

Skjer det noe i denne saken? Nå har vi hatt tregt forum av og på i over to måneder, og aktiviteten er for tiden på tidenes lavmål. Fortsetter det slik er det vel fare for at foreningen snart fader ut i historiens vakuum.....

Bekymret hilsen fra EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det til tider går greit er kvaliteten ikke nevneverdig generelt blitt bedre.

 

Vi har fått en ny webhoster men som Stian nevner. Ikke alt går som man ønsker og foreningen er avhengig av frivillige som har tid og kompetanse å bidra med under selve flyttingen.

 

Vi har brukt tid mot Sircon i det håp å få assistanse der men uten hell. Derfor er neste steg å flytte webhoster.

 

Vi ber om forståelse at det dessverre ikke går så fort som vi ønsker det kunne ha gått.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Hei Ed, ville bare forsikre meg om at dere fremdeles jobber for å få forumet tilbake til den kvaliteten vi må ha. Jeg er beroliget med at du tar det seriøst, og smører meg med litt mere tålmodighet og håper på en snarlig løsning

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.