Nils Bertil Bakken Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Full fart og full fart.... Brukte nettopp fire min og trettisju sek for å logge inn, og i tillegg over ett min for å komme inn å skrive denn melding. Jeg bruker riktig nok iPad, men har ikke problemer noe annet sted. Håper dett kan bli retta på, for i det siste er det utrolig mange ganger jeg prøver å logge meg på forumet, men gir F... for jeg gidder ikke å vente på den trege innlogging og trege bytte mellom emnene. Bertil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Haugen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Det var bra en stund, og det var i tiden uten Si Takk funksjonen. Er det mulig å fjerne den igjen og se om det hjelper? Sent from my iPad using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Skjer det noe i denne saken? Nå har vi hatt tregt forum av og på i over to måneder, og aktiviteten er for tiden på tidenes lavmål. Fortsetter det slik er det vel fare for at foreningen snart fader ut i historiens vakuum..... Bekymret hilsen fra EspenA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stian Svendsen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det jobbes i kullissene, men livet har en tendens til å komme i veien. Jeg er i ferd med å avslutte en hektisk flytte prosess og håper at jeg kan vie tiden min igjen til å få ordnet dette. Vi må bare be om forståelse for at alt skjer på en gang, og at det ikke alltid går like glatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edward H. Valholm Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Selv om det til tider går greit er kvaliteten ikke nevneverdig generelt blitt bedre. Vi har fått en ny webhoster men som Stian nevner. Ikke alt går som man ønsker og foreningen er avhengig av frivillige som har tid og kompetanse å bidra med under selve flyttingen. Vi har brukt tid mot Sircon i det håp å få assistanse der men uten hell. Derfor er neste steg å flytte webhoster. Vi ber om forståelse at det dessverre ikke går så fort som vi ønsker det kunne ha gått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hei Ed, ville bare forsikre meg om at dere fremdeles jobber for å få forumet tilbake til den kvaliteten vi må ha. Jeg er beroliget med at du tar det seriøst, og smører meg med litt mere tålmodighet og håper på en snarlig løsning EspenA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edward H. Valholm Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Siden vi har flyttet forumet og resultatet er merkbart forbedret er dette emnet nå ikke lenger aktuelt og kan stenges av en moderator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edward H. Valholm Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Da skal DNS være oppdatert slik at www.ipmsnorge.org og www.ipmsnorge.org/forum adresser peker til ny web-hoster. Hvis du fremdeles får "midlertidig adresse" siden opp anbefales det å kjøre en "refresh (F5)" på siden eller en "clear web cache" i nettleseren din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild Moland Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Nice! Kjapp respons her nå, og avatarene er på plass igjen også. Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.