Kyrre Ingebrethsen Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Det ble vedtatt med enstemmighet i et hjørne av lokalet at neste års gruppebyggtema for Skala er "Tiger Meet". Regler: - Modellen skal som et minimum ha en svak referanse til et kattedyr. Nei, du kan ikke delta med en modell som er ferdig allerede. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Da må bil folket skyte inn. Gjelder kit cars ? Hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 HALLELUJA!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Bil med kattereferanse? Jaguar og Ford Cougar er det jeg kan ta paa staaende fot. Edit: DeTomaso Pantera gaar vel og. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Bravo! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Esso tankbil Noe Panter greier var det vel også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted May 22, 2016 Share Posted May 22, 2016 En Jaguar er i høyeste grad et kattedyr Peugeot har løve som logo Esso har tigeren Finnes Nascar med Tony the Tiger (Kellogs) De Tomaso Pantera. Sunbeam Tiger Plenty av forbilder for bilfolket uten å trå til rare tolkninger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted May 22, 2016 Share Posted May 22, 2016 Mowgli møter Shere Kahn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Er det bare upåbegynt som gjelder ? Eller kan en grade av påbegynt også få være med ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Er det bare upåbegynt som gjelder ? Eller kan en grade av påbegynt også få være med ? Hvordan vet vi at det er påbegynt... hvis du ikke sier noe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Er det bare upåbegynt som gjelder ? Eller kan en grade av påbegynt også få være med ? Hvordan vet vi at det er påbegynt... hvis du ikke sier noe... Spør for en venn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 F-14 Tomcat - det er vel innafor? Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted May 23, 2016 Author Share Posted May 23, 2016 Tror jeg må gjenta eneste regel: - Modellen skal som et minimum ha en svak referanse til et kattedyr. Påbegynt? Sure. Avsluttet? Blir vel litt rart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Panserbyggerne kan vel bygge tiger og pantertanks. Kanskje Arild endelig kan få ferdig tigeren sin? Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Da burde jeg vel proeve aa faa ferdig denne foer Tamiya kommer med sin. http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=13107.0 Limet er toert, og det burde ikke komme noen ghost seams naa. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Det burde du absolutt, Jens Håkon. Einar S som ikke tør si at han sjøl har en halvbygd Tomcat i skala 1:48 liggende på skammens hylle. Edit: Litt inspirasjon fra Tiger Meet på Ørland: http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=15144.30 Dessverre er mange bilder blitt borte fra tråden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Panserbyggerne kan vel bygge tiger og pantertanks. Kanskje Arild endelig kan få ferdig tigeren sin? Hvilken av dem? Jeg har seks uferdige tigere... Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Panserbyggerne kan vel bygge tiger og pantertanks. Kanskje Arild endelig kan få ferdig tigeren sin? Hvilken av dem? Jeg har seks uferdige tigere... Arild Da sier vi alle seks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Det kunne kanskje gått, Tommy, men jeg kom på at jeg faktisk har sju. Glemte en som bare er inne til omlakkering. Så da blir det nok litt for mange å ta alle... Og uansett; å bidra med en Tiger I til "Tiger Meet" blir jo for opplagt. Må nok finne noe med en lagt vagere tilknytning, i så fall, skal det være noen vits! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom Henriksen Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Tror jeg må gjenta eneste regel: - Modellen skal som et minimum ha en svak referanse til et kattedyr. Påbegynt? Sure. Avsluttet? Blir vel litt rart. Er Peter Criss innafor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Panserbyggerne kan vel bygge tiger og pantertanks. Kanskje Arild endelig kan få ferdig tigeren sin? Hvilken av dem? Jeg har seks uferdige tigere... Arild Jeg tenkte på den store "fått katt i huset"-tigeren. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Hehe, tenkte nok det. Du skal aldri si aldri... Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted May 24, 2016 Author Share Posted May 24, 2016 Er Peter Criss innafor? Det synes jeg da absolutt! Kattemannen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune H Træet Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Da må jo jeg og lure på noe.... kan man bygge hva som helst, å lakke det i leopard mønster? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Det kan du nok Rune...hvis du ikke vil bygge Leopard da:) Hvor halvferdig er Tomcat'en din Einar? Siden den er paa skammens hylle er utgangspunktet kanskje ikke haaploest, for da hadde den vaert i sylinderarkivet for lengst? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts