Gå til innhold
  • Bli medlem

Tiger Meet 2017!


Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

Forøvrig er jeg dypt rystet og sjokkert over Herr Eikelands avkom, men det er ikke for sent! Insisterende  og intens indoktrinering kan gjøre underverker, er bare på mine håpefulle på vei til Tigermeet2013:

DSC05073%20redigering_zpsz4k3ouru.jpg

Tigermester Hoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Espen Andreas Hoff

Såklart Tommy, må jo spare på godbitene!! Og Torgeir, du har myyye å lære om Tigerkultens mytiske og hellige ritualer og tilbedning...    og om trøndere wOOt.

Harry-Espen, Tigerstormester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

så denne live i Bodø for endel år siden, synes den var flott jeg  wOOt . Men vannmerker til den finnes dessverre ikke?

HarryEspen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Kjære Menighet!

Da vil jeg benytte anledningen til å minne om at SKALA nærmer seg med stormskritt og at det er veldig mange uferdige tråder i dette gruppebygget. Det er på høy tid å putte en tiger på tanken, riv skinnet av kaillgrauten, sjalte inn høygiret og gi full gass om ikke dette gruppebygget skal gå rett i dass!

Og til dere som ennå ikke har fått opp øynene for mangfoldet i dette temaet får dere her en liten teaser, motivator og oppkvikker!

 

IMG_1094_zpsxmspgcrr.jpg

 

Bruk fantasien, finn et prosjekt, og hiv dere rundt! Jeg vil se flere tigerbygg her, ellers.....

 

 

....poster jeg et bilde av Tigerstormesteren i sin nyerhvervede tigertruse!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Nå er det knapt åtte uker til Tiger-SKALA, og her er dagens teaser for sivilistene:

IMG_1265_zpsnri1fw1f.jpg

 

Tigermesteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Da føles det som om jeg også har stått opp fra de døde, har ligget i tre samfulle uker med tidenes manneinfluensa??, men er nå på bedringens vei (kanskje ikke alle som er helt enige i det.. ::)) og lover en hard oppkjøring mot SKALA!

Og først ute er da oppfølgingen av forrige teaser for sivilistene, nemlig en vaskeekte Jumbotiger!

IMG_1266_zpsn2yxjyjx.jpg.

 

Og joda, Tigermesteren kommer på SKALA! ???

Men er helt avhengig av bakketransport for tigerflokken min, er det noen der ute som skal kjøre Trondhjæm-Drammen?

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Og forøvrig kan jeg bekrefte at Hjula varer helt til påske.

IMG_1315_zpsgmbshc2x.jpg

 

Og alle disse vil blir å se i diverse Tigertråder fremover mot SKALA...følg med, følg med.

Tigermesteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.