Espen Andreas Hoff Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Forøvrig er jeg dypt rystet og sjokkert over Herr Eikelands avkom, men det er ikke for sent! Insisterende og intens indoktrinering kan gjøre underverker, er bare på mine håpefulle på vei til Tigermeet2013: Tigermester Hoff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Si at dette er noe du fant på nettet og ikke faktisk ungene dine.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted November 26, 2016 Share Posted November 26, 2016 Tigemeisteren er selv delvis blitt klippet vekk til venstre ser jeg [emoji16], er det mor som har tatt bildet? Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted November 26, 2016 Share Posted November 26, 2016 Såklart Tommy, må jo spare på godbitene!! Og Torgeir, du har myyye å lære om Tigerkultens mytiske og hellige ritualer og tilbedning... og om trøndere . Harry-Espen, Tigerstormester Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Jeg er rystet. Trøndere kler riktignok gjerne ungene sine opp i RBK-drakt, men jeg lurer på om ikke dette her er litt drøyere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Dette er kultur, herr kulturjournalisten! Kultur!! Kultur-Espen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Jøye seg. 1: Vi trenger tydeligvis ikke spleise på tigeroutfit til deg. Du har jo en fra før hvis det er du som er klippet vekk til venstre i dette bildet. 2: Jeg regner med at du møter opp i denne på Skala? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Uæ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Grell tiger.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 så denne live i Bodø for endel år siden, synes den var flott jeg . Men vannmerker til den finnes dessverre ikke? HarryEspen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Kjære Menighet! Da vil jeg benytte anledningen til å minne om at SKALA nærmer seg med stormskritt og at det er veldig mange uferdige tråder i dette gruppebygget. Det er på høy tid å putte en tiger på tanken, riv skinnet av kaillgrauten, sjalte inn høygiret og gi full gass om ikke dette gruppebygget skal gå rett i dass! Og til dere som ennå ikke har fått opp øynene for mangfoldet i dette temaet får dere her en liten teaser, motivator og oppkvikker! Bruk fantasien, finn et prosjekt, og hiv dere rundt! Jeg vil se flere tigerbygg her, ellers..... ....poster jeg et bilde av Tigerstormesteren i sin nyerhvervede tigertruse!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 For en trussel. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 [emoji33][emoji33][emoji1] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Tror moderator må gripe inn dersom stormesteren av Harry gjør alvor av trusselen. Han kan imidlertid helt fint fortsette å poste bilder av ovenstående type. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Nå er det knapt åtte uker til Tiger-SKALA, og her er dagens teaser for sivilistene: Tigermesteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Da føles det som om jeg også har stått opp fra de døde, har ligget i tre samfulle uker med tidenes manneinfluensa??, men er nå på bedringens vei (kanskje ikke alle som er helt enige i det.. ) og lover en hard oppkjøring mot SKALA! Og først ute er da oppfølgingen av forrige teaser for sivilistene, nemlig en vaskeekte Jumbotiger! . Og joda, Tigermesteren kommer på SKALA! ??? Men er helt avhengig av bakketransport for tigerflokken min, er det noen der ute som skal kjøre Trondhjæm-Drammen? EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Og forøvrig kan jeg bekrefte at Hjula varer helt til påske. Og alle disse vil blir å se i diverse Tigertråder fremover mot SKALA...følg med, følg med. Tigermesteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Hosianna. Eller noe sånt. Først rutinen: En FRYKTELIG stygg jumbotiger! Og fint at du dukker opp. Skala ville vært både mye kjedeligere og mye mindre harry uten deg. Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts