Gå til innhold
  • Bli medlem

Tiger Meet 2017!


Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Wakey-wakey! Åssen går det med de mjauende, fresende, malende horder? Blir det ikke mere fart i dette gruppebygget er jeg redd jeg heller drar på katteutstilling i Drøbak enn SKALA i Drammen....Kom igjen, alle dere som gikk høyt ut på banen og ennå ikke har startet med noe Tigerbygg, sett fart, det er ikke lenge igjen til Felinenes fest 28.april!!!

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wakey-wakey! Åssen går det med de mjauende, fresende, malende horder? Blir det ikke mere fart i dette gruppebygget er jeg redd jeg heller drar på katteutstilling i Drøbak enn SKALA i Drammen....Kom igjen, alle dere som gikk høyt ut på banen og ennå ikke har startet med noe Tigerbygg, sett fart, det er ikke lenge igjen til Felinenes fest 28.april!!!

EspenA

Du fortjener en eller annen pris for dette engasjementet. I en trengselens tid hvor forumaktiviteten er så som så går du foran som et humørfylt og lysende forbilde og klasker sammen det ene glorete flyet etter det andre. Det får våge seg at greiene ikke ser ut i måneskinn.  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Takker så mye for rørende ord.

Premie er på vei i posten...

EspenA

#1%&.  :pinch:

Bor du her eller der? Ser det er to Torgeir i Kristiansand, får ikke sendt pakken uten å ha rett adresse vet du!

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Hvis jeg svarer på dette sier jeg jo at jeg faktisk vil ha denne pakken....

Vil du ikke det da? ? ?

Skal love å starte forsiktig siden det er første gang for deg...blllbllmgggwww?

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Hvis jeg svarer på dette sier jeg jo at jeg faktisk vil ha denne pakken....

Vil du ikke det da? ? ?

Skal love å starte forsiktig siden det er første gang for deg...blllbllmgggwww?

EspenA

 

 

IMG_0926_zpsrxbgqlii.jpg

 

IMG_0928_zpstn5hd4bm.jpg

 

Var ikke disse småtigrene passe nuskat da Torgeir? De trenger et nytt hjem, og jeg er sikker på at de kan gi deg en myk start på en mindre fordomsfull tilværelse...

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

OK. Den ene adressen er til jobben. Den andre til hjemme. I Paradisveien.

 

Og da puster jeg lettet ut! Godt du aksepterte utfordringen, ellers ville jeg vært nødt til å overlevere Tigerprosjeket personlig. På døra. Og da ville jeg ikke kun hatt med noen snille dekaler, men et fullt injeksjonsstøpt sett av min mest kunstneriske tigerjet, og det, min gode mann, ville blitt stygt!!

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere forsøkt å bygge Gauntlet i denne skalaen. Den endte på hoggestabben.

Jeg må tydeligvis også presisere at noen "utfordring" (også kjent som forsøk på tvang) aldeles ikke er akseptert.

550a18e6eb14d8d8fcb58acb26fa1aa5.jpg

Jeg har dessuten allerede en og annen katt og tiger som dekal. Her ser man f eks en ørn som flyr med et bloddryppende tigerhode i klørne. Den hører hjemme på en tsjekkisk mig 21 med tittelen "lovec tygru", eller altså "tigerjeger".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Samma det! Ost er ost!!. Katt er katt!!

Bare du får ut fingern og blir med i gruppebygget? Og tigerjeger visste jeg ikke om, men den fyller da vel kriteriene den også..

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

4d5b4b4abfd07d0e1e28c3b2d47d6159.jpg

Var innom flymuseet i Bodø. Avkommet (14) uttrykte til min store glede akutt avsky ved synet av denne abominable lakkjobben.

Og det før jeg i det hele tatt hadde sagt noe selv.

Nå bør du forklare avkommet at grunnen til at man benyttet abominable lakkjobber var å øke synligheten på skolefly, og dessuten tror jeg ikke det er mange som er enige med dere om at Safiren ikke kler  det!

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.