Gå til innhold
  • Bli medlem

Nok en fransk vanskapning i Ilmavoima-farger.


Kosti Eriksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Men jeg regner med du har kontroll ettersom du sikkert har en del Pokemon-landskaper på samvittigheten.

 

å, det skal nå ikke bli riktig så flatt og kjedelig. har noen triks på lur. Har også satt igang litt annet arbeid for å få brutt opp i "danmarkslandskapet". Vent og se. Dersom noen har noen idéer om hva jeg kunne ha med i dioramaet, så kom med de. Flere bilder kommer i morgen.

 

Var heldig med canopy og maskering, ja. Er fornøyd med det selv. Måtte fixe litt her og der i etterkant, men det var faktisk minimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart vi har det gøy på settet. :) Basen har jeg også gjort litt på. Har brukt "sandmaling" i flere lag for å lage ujevnt udnerlag, samt lagt noen kladder med teksturmaling her og der for å variere underlaget ennå mere. Har også lagt dette over og under sandmalingslagene. Samt funnet noen kvister ute som ble trestubber. På noen av bildene jeg har sett av de finske flybasene, så jeg trestubber, så da tok jeg med noen av de også for stemningens skyld. På bildet synes noen av teksturmalingskladdene så dere skal få se hvordan det så ut. De er nå malt over, men det skjønte dere sikkert.

 

251967ff.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet med basen i ettermiddag, og det begynner å se ok ut. :) Skal jobbe litt til med den før jeg er fornøyd. Blant annet skal trestubbene få litt mere farge, det skal legges på litt mere gress og gresset skal tørrbørstes litt med gul akryl for at det skal bli litt mere farge i det. Ellers har jeg brukt pokémonmaling (Citadel) og vasket med oljefarger i litt forskjellige brunsjatteringer for å skape variasjon. Plankene fikk først en vask med lys brunfarge (egenblandet) og tørrbørsting i progressivt lysere farger opp til gult.

 

f2d23f92.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.