Atle Eriksen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Hvem har laget denne. Dritmorsom, men det spørs om svenskene kommer nå? Quote
Per Erik Karlsen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Det er visst en martinmathisen Per Erik Quote
Kim Tony Salomonsen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 He, he.. Morsom. Men veldig intern da. Quote
Vidar Ringstad Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Hehe,det var noe som fikk i gang lattermusklene på morgenen . Kongebra,Martin :thumb: . Vidar Quote
Heidi R.Ringstad Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Kjempegøyal , godt vi har humor i hverdagen :cheers: Heidi Quote
Tommy Myrland Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 sinnsykt! Den var virkelig god, men som Kim sier, veldig intern. Hvem som bryr seg om det, den når helt klart målgruppa. Bra start for en mandagsmorra Tommy Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Denne er helt klart ikke sanksjonert av resten av styret og derfor tror jeg nok denne "martinmathisen" må gå etter dette årsmøtet. Og verst for Martin: Han blir neppe æresmedlem nå. Kyrre Quote
Arild Moland Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Hahaha... har ikke ledd så godt på lenge. Genialt! :D Arild Quote
Kosti Eriksen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! "Du bygger jo bare panser!" Quote
Håvard Faller Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Disse var storveis. Den om SKALA 2010 burde hatt engelsk versjon på teksten, da plastbyggere over alt vil kjenne igjen mange av poengene. Håvard Quote
Henrik Melvold Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Genialt! Eller som Leif pleier å "si": Henrik Quote
Terje Rønningbakken Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 HAHAHAHAHA Helt genial film. støtter også en engelsk versjon av denne Quote
Leif Haga Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Genialt! Eller som Leif pleier å "si": Henrik ----------------------------------------------------- Vi får se,youtube er sperra på jobben og da må jeg pent vente til jeg kommer hjem for å se. Leif Quote
Jan Andreassen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Glimrende... lo saa taara trilla... "Kjoeper byggesett som fulle sjoefolk" (men ikke en kjeft rundt som skjoente noen ting......... rart) Jan Quote
Kjell Terje Trones Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Hylende morsom!! Satt og skogglo for meg selv på hobbyrommet, og dattera kom og lurte på hva som var i veien..... Quote
Jens Håkon Brandal Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Jeg lo saa jeg grein, og det gjorde Camilla og. Send over manus, saa skal jeg oversette Dette er pinadoe en av de beste tolkningene jeg har sett:) Intern, javel, men bedre enn hvem som stjal sykkelen hans eller Michael Jackson's begravelse. Jens Quote
Magne Stenkløv Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 hehehe får ikke sett youtubefilmer på jobben så jeg måtte ta denne her i kveld...og den overgikk alle forventninger! Helt genialt!! den beste dubbinga jeg har sett siden Pingu gikk rundt og prata griseprat på svensk. helt hilarious denne her ja, med utrolig mange gode poeng!! jeg er storveis imponert over kreativiteten Quote
Knut Erik Hagen Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Hei, "Kjoeper byggesett som fulle sjoefolk" På vegne av foreningens sjømenn vil jeg protestere mot videreføring av denne gamle myten - mine verste innkjøp er gjort i edru tilstand. Eders Knut Erik (For tiden ombord M/V Ramform Explorer et sted i Asia) Quote
Recommended Posts