Gå til innhold
Atle Eriksen

Nå også med reklamevideo

Anbefalte innlegg

sinnsykt! 

Den var virkelig god, men som Kim sier, veldig intern.

Hvem som bryr seg om det, den når helt klart målgruppa.

Bra start for en mandagsmorra :D  :thumb:

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er helt klart ikke sanksjonert av resten av styret og derfor tror jeg nok denne "martinmathisen" må gå etter dette årsmøtet.

Og verst for Martin: Han blir neppe æresmedlem nå.

:shifty:

Kyrre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt! Eller som Leif pleier å "si":  :thumb:

Henrik

-----------------------------------------------------

Vi får se,youtube er sperra på jobben og da må jeg pent vente til jeg kommer hjem for å se.

Leif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lo saa jeg grein, og det gjorde Camilla og.  Send over manus, saa skal jeg oversette  Dette er pinadoe en av de beste tolkningene jeg har sett:)  Intern, javel, men bedre enn hvem som stjal sykkelen hans eller Michael Jackson's begravelse. 

Jens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe :) får ikke sett youtubefilmer på jobben så jeg måtte ta denne her i kveld...og den overgikk alle forventninger! Helt genialt!! den beste dubbinga jeg har sett siden Pingu gikk rundt og prata griseprat på svensk.

helt hilarious denne her ja, med utrolig mange gode poeng!! jeg er storveis imponert over kreativiteten :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

"Kjoeper byggesett som fulle sjoefolk"

På vegne av foreningens sjømenn vil jeg protestere mot videreføring av denne gamle myten - mine verste innkjøp er gjort i edru tilstand.

Eders

Knut Erik

(For tiden ombord M/V Ramform Explorer et sted i Asia)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider