Per Erik Karlsen Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Brantenberg Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer Roar! Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Hvidsten Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer !!! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Jeg skjønner det har skjedd noe hos Roar så da må jeg bare få henge meg på og gratulere så mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Lea Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer Men du glemte å si om det ble dræng eller pige. Sondre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer så mye Roar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer med familieforøkelse Roar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer så mye,Roar :praise: Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer Roar!!! :thumb: Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Grattis Roar, men nå kan du jo komme. Er vel ferdig utskjerlt av en lykkelig mor nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 15, 2008 Author Share Posted January 15, 2008 Takk alle sammen! Jeg får vel holde meg hos familien i kveld likevel. Det ble en gutt. Så får vi med tiden se om han er arvelig belastet hva angår interesser. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer til deg og heile slekta!! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heidi R.Berg Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer så mye, Roar Kos dere masse. Heidi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer ja. Det får man si. Her droppes det medlemsmøter pga. barnefødsler, og (en del av) LU pga bryllup. Tvilsomme prioriteringer, Herr Stensrud! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer med arvingen. Hva interresser angår i fremtiden så har du rimelig grad av nær påvirkningsgrad, men han kan også bli en bra fotballspiller . Time Will Show Jan (+11 (Leif fyller inn resten ) .........) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Tore Gombos Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Kan noen av dere erfarne fortelle når møtet begynner i kveld? Har lenge tenkt jeg skulle delta, og kanskje blir det denne gangen. Må jeg inn på Strømmen Storsenter for å finne Motormuseet? Carl Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Møtet begynner klokka 19, men det er vanligvis oppe fra 18. Inngang fra "baksiden", ved siden av Rimi eller Rema eller hva det nå enn er. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer, Roar! Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Nordve Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer Roar! Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulere så mye Roar :cheers: Mvh Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Johannessen Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer så mye igjen Roar. Også på datteren min sin dag også da, Da kan vi jo ta en kombinert BBW kveld (bløtkake og byggekveld med whiskey). Det kan nok bli mange interresante modeller ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer så mye Fint å se at det kommer nye borgere til verden,jeg kan ikke komme idag pga begravelse,så når jeg ser nye generasjoner kommer til verden samme dag vet jeg at alt ikke er elendighet. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Gratulerer med en liten gutt, Roar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Mange gratulasjoner til deg Roar Undertegnede ble forhindret av en liten prøvetaking på A-hus.. vel det sa de da jeg kom dit i 3 tiden, kom hjem nå ca ved midnatt. dæven jeg holte på å klikke.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Mange gratulasjoner til deg Roar Undertegnede ble forhindret av en liten prøvetaking på A-hus.. vel det sa de da jeg kom dit i 3 tiden, kom hjem nå ca ved midnatt. dæven jeg holte på å klikke.. Ja,vi savnet deg.Hadde gledet meg til å se de nye bildene dine . Håper det gikk bra på sykehuset da. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts