Roar Stensrud Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 Ja, dere leste rett. Neste møte i IPMS Østlandet er 15. januar 2008 Altså ikke, ikke, IKKE 8 januar. Det var dessverre noen som kom oss i forkjøpet på andre tirsdag i måneden i januar. Februar til og med juni, blir møtene derimot gående som vanlig andre tirsdag i måneden. Det er bekreftet. Så møtekalenderen for IPMS Østlandet første halvår 2008, ser slik ut: 15. januar 12. februar 11. mars 8. april 13. mai 10. juni Og så blir det jo spennende... R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 Synes det er bra det er flyttet jeg For da kan jeg komme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 Bra Roar en spenende modell er på gang for måndes kunkaranse Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 1, 2008 Author Share Posted January 1, 2008 Det ser vi fram til, Nadir. Vi må jo holde dampen oppe på konkurransen. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Jeg har tidligvakt så jeg kan jo stikke innom Har endel bilder også. har jo ikke fått vært på noe møte siden rett etter sommern, så nå er det vel og godt på tide. Har fra Rygge showet,men Nellis bildene lar vente på seg. Håper de kommer ,men levrandør er foreløpig såpass træg at jeg er ikke sikker på jeg har Nellis bildene før til L U,evt neste møte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Det er hyggelig at du kommer til møtte Sten vi gleder oss å se på bildene som du har tatt på Rygge showet Hilsen Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Ser ut som jeg kan komme også... Hvis menigheten ønsker og om videoprosjektoren virker kan jeg vise fly-bilder fra 2007s flystevner... /Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Jeg kan ta med bildesamlingen som er postet på nett her og vise den på prosjektor, evt lage ett par små videoer med dem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Gundersen Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Er dette møtet på Strømmen? Kanskje jeg skulle ta en tur innom jeg også og kanskje bli kjent med folk. Har riktignok vist trynet mitt et par ganger før, men.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Jepp,på Motormuseet. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Er dette møtet på Strømmen? Kanskje jeg skulle ta en tur innom jeg også og kanskje bli kjent med folk. Har riktignok vist trynet mitt et par ganger før, men.... Hjertlig velkommen Geir yes vi møttes på Strømmen. Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Gundersen Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Bare gåavstand for meg da.... Da skal jeg se hva jeg får til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Er dette møtet på Strømmen? Kanskje jeg skulle ta en tur innom jeg også og kanskje bli kjent med folk. Har riktignok vist trynet mitt et par ganger før, men.... Punkt 1. Vi biter ikke. Ikke slår vi heller. Punkt 2. Vi pleier å svare når vi blir snakket til. Det kan være lett å føle seg litt utafor når man dukker opp på et IPMS-møte uten å kjenne noe særlig med folk. Jeg vet det er et problem og jeg prøver å blinke ut "nye" folk når de dukker opp og snakke litt med dem, men med 25+ møtedeltakere hver gang, kan det tidvis være litt vrient. Men jeg er heldigvis ikke den eneste som prøver å få nye møtedeltakere inn i varmen. IPMS var tidvis litt "sære" i forhold til nykommere før i tiden, men vi har blitt mye bedre. I tillegg er det relativt mange som er i samme situasjon som deg eller nylig har vært det. Og det er jo hyggelig både for klubben og for oss "gamlingene" (i betydning IPMS-fartstid, selvfølgelig... ) Så hjertlig velkommen skal du være. Dessverre kommer jeg ikke selv på møtet den 15. grunnet familieforøkelse (planlagt sådan på den datoen). Men vi snakkes nok en gang. I februar er jeg nok på plass igjen. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Rait ånn. Blir det månedens modell i år også? Da blir jeg kanskje ferdig med noe da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Selvfølgelig blir det "Månedens Modellbygger" i 2008 også. En slik suksess kan vi jo ikke bare legge ned. Også bør vi jo greie å runde 100 modeller før LU 2008 siden vi startet med denne månedskonkurransen. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Dessverre kommer jeg ikke selv på møtet den 15. grunnet familieforøkelse (planlagt sådan på den datoen). R. Ja,det må jeg si var god planlegging Vanskelig kan det være og regne 9mnd.frem? :D Lykke til,Roar . Satser på at hun kniper ei uke jeg . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Nå er det sånn at denne ungen skal ut litt lenger opp enn de pleier å komme ut, og da har SiV (Sykehuset I Vestfold) plutselig litt mer de skulle ha sagt angående når dette skal skje. Opprinnelig var inngrepet planlagt til den 16. januar. Og det hadde jo passa fint. Men plutselig bestemte SiV seg for at det skulle skje den 15. i stedet. Sånn er livet. Så jeg får vel litt annet å tenke på den kvelden enn modellbygging... R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Klarte ikke og la være og erte litt litt jeg vet du . Det dere skal den dagen,må jo være verdens beste grunn til ikke å komme på møtet . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Klarte ikke og la være og erte litt litt jeg vet du . Det dere skal den dagen,må jo være verdens beste grunn til ikke å komme på møtet . Vidar Kan ikke komme på veldig mange bedre grunner, nei. Men jeg er jo litt engstelig, da. De skal jo skjære hull i min kjære. :'( Men det pleier jo å gå temmelig bra, det der. Veronica er i alle fall veldig klar. Ellers kan det hende vi ses på torsdag. Har litt bussiness i området med hele familien, så jeg tenkte jeg skulle legge inn en tur innom Hobbyland også. Erre no nytt, eller?? R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Nest etter egen begravelse, så er det vel rimelig gyldig forfall ja Lykke til, Roar! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Hvidsten Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Min siste lille kom på den måten (15 mnd nå) - det var (for meg og moren, hevder hun) like flott som da den første kom på naturlig vis. Lykke til! Tommy P.S.: Vi får avrøke store havanesere på LU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Kan ikke komme på veldig mange bedre grunner, nei. Men jeg er jo litt engstelig, da. De skal jo skjære hull i min kjære. :'( R. Vi for krysse fingra og håpe at alt går bra Så en serie som gikk på NRK i høst og den var fra fødeavdelingen Sykehuset i Skien. Der viste dem de fleste former for fødsler Bl.a. viste dem et keisersnitt. Det så skummelt ut men du verden så smertefritt det så ut til å være for moren og etter at dem hadde sydd damen sammen igjen så var visst alt bare glede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Takk for omtanken, dere. Det går sikkert bra! P.S.: Vi får avrøke store havanesere på LU Avrøking av havanesere høres jo ordentlig hyggelig. Gjerne i førlge med en cognac eller tre. MEN en ikke-modellbyggende kompis av meg skal gifte seg samme helg, med meg som forlover. Så cognac og sigarrøyking må nok finne sted en annen plass for meg. Det skal dog sies at han er i ferd med å få lide for den dårlige planleggingen... R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Gundersen Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Så hjertlig velkommen skal du være. Takk for det! Har jo overlevd det et par ganger før som nevnt. Dagen er satt av. Takket nei til overtid av arbeidsgiver på grunn av dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 15, 2008 Author Share Posted January 15, 2008 Det gikk så bra, så! :) Ha en hyggelig kveld på Motormuseet! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts