Roar Stensrud Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 IPMS Østlandets julemøte går av stabelen tirsdag 11. desember på Motormuseet. Serveringen blir denne gangen kaffe, kaker og gløgg. Vi satser på å ha "swap-meet" også. Så er det noen som har noe modellrelatert de vil bli kvitt, så ta det med. Vi stabler så langt vi har plass. Det blir også loddsalg og, sist, men ikke minst, årets siste runde i "Årets Modellbygger". Spenningen har vel forsvunnet litt angående hvem som blir den verdige vinner, men er man effektiv og har jobbet litt målrettet i det siste, er det ikke helt umulig å slå Arild på målstreken. Det blir en hyggelig premie til vinneren. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 hadde vært gøy å være med der ja, men jeg bor for langt unna :'( lykke til og kos dere mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Og jeg har som vanlig senvakt.. *banne* Skal se om jeg får byttet vakt. jeg har en drøss med plakater fra Ryggeshowet liggende. Har også noen fra Nellis på bestilling, men de er ikke ferdige ennå og kommer sansynligvis ikke før i romjula. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Jeg har også senvakt den kvelden , men den begynner ikke før 23:30 så jeg er klar denne gangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Jeg har en avtale med Uma Thurman på tirsdag, så jeg kan ikke komme. God jul Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semming Bråthen Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Jeg har en avtale med Uma Thurman på tirsdag, så jeg kan ikke komme. God jul Håvard Brukervennlig hun dere Thurman jeg har også avtale med henne på tirsdag..... Semming Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Jeg kommer, tar antakelig med meg søster og bror, men en ting når begynner det??? tenkte jeg også skulle ha med meg en modell eller to Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Jeg kommer, tar antakelig med meg søster og bror, men en ting når begynner det??? tenkte jeg også skulle ha med meg en modell eller to Tor Helge På tide at dere tar dere en tur . Det er nok folk der fra ca kl.18,men møtet begynner offisielt kl.19. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Sett inn sitat Sitat fra: Håvard Faller på I går kl. 22:45 Jeg har en avtale med Uma Thurman på tirsdag, så jeg kan ikke komme. God jul Håvard Brukervennlig hun dere Thurman jeg har også avtale med henne på tirsdag..... Semming Ja, men jeg treffer henne allerede 9 timer før deg...... Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 beklager ny her hvor på kant av kloden er detta hen da (Stedsnavn) Mulig jeg kommer hvis det ikker too far away Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Motormuseet på Strømmen Storsenter, Strømmen. Velkommen skal du være. "Too far away" er jo ganske relativt forøvrig. Det er tilsig av folk fra så langt vekk som Tønsberg, Hamar, Moss og vel så det. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Motormuseet på Strømmen Storsenter, Strømmen. Velkommen skal du være. "Too far away" er jo ganske relativt forøvrig. Det er tilsig av folk fra så langt vekk som Tønsberg, Hamar, Moss og vel så det. Arild Too far away da mener jeg i Telemarks svartaste høl Bamble Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Prioriteringer, min gode mann, det er det det dreier seg om Bamble er vel ikke mer enn et par små timer unna? 2 og en halv kanskje? Swap meet i morgen, vettu. Utrolige mengder med julegavetips Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Essex er jo bare to og en halv time unna det og...med fly... Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 Jeg har nøkkel denne gangen også, og regner med å være på plass senest kl. 1800. Og, for all del, ta med modeller! :thumb: R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Hvordan funker denne swap meet tingen? Er klingende mynt gangbart eller går det bare i stille plastsik med en og annen klingende ets`? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Jeg skal ikke påstå å være noen ekstremt erfaren "swap meet"-deltaker, men slik jeg har forstått det, så er det vel grei skuring å ikke bare bytte, men også å kjøpe/selge (nær sagt som vanlig). Jeg håper i alle fall det, for jeg har som ambisjon å primært slanke stæsjet Om jeg blir "tvunget" til å bytte noe i noe annet, så er jeg faktisk mindre interessert i å ta det med meg. Men jeg tror ikke det er sånn, da. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Hvordan funker denne swap meet tingen? Er klingende mynt gangbart eller går det bare i stille plastsik med en og annen klingende ets`? Alt er lov! Ta med sett du ikke trenger og bytt, kjøp, ta på avbetaling, bytt mot pølse i lompe + brus... Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Man kan bytte bort i alt hva kjøper og selger blir enige om, det være seg andre byggesett, kontanter, glassperler, glansbilder ...... Det merkelige med swap meet et at de fleste har med seg en større mengde byggesett hjem enn de hadde til. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Det merkelige med swap meet et at de fleste har med seg en større mengde byggesett hjem enn de hadde til. Sååå... hvor kommer alle byggesetta fra??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Roger Hansvoll Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Sååå... hvor kommer alle byggesetta fra??? De blir byttet bort ved neste "Swap"-møte. JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 jeg tar med meg en eske med byggesett fly,bil og panser til swapmeet Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 jeg tar med meg en eske med byggesett fly,bil og panser til swapmeet Tor Helge Og jeg tar med pipetter baser og penger Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 jeg tar med meg en eske med byggesett fly,bil og panser til swapmeet Tor Helge Og jeg tar med pipetter baser og penger Niclas Og jeg tar med meg sculptamold til alle som har bestilt. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Nesten litt som julaften, vi har gir og får "gaver " i morgen. Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts