Stian Svendsen Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Glede seg, sitter å teller på knappene om jeg skal ha meg en sånn stor SilAir 15A, bytte ut min lille... Over bevis meg folkens, om at ejg skal bruke 3000,- ++++ masse på modeller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Nesten litt som julaften, vi har gir og får "gaver " i morgen. Niclas Ja, kanksje vi skal pakke de inn også og bytte usett! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Glede seg, sitter å teller på knappene om jeg skal ha meg en sånn stor SilAir 15A, bytte ut min lille... Over bevis meg folkens, om at ejg skal bruke 3000,- ++++ masse på modeller Over bevise ? enten så er man en modellbygger og verktøyfrik eller så er mann det ikke ( da litt mer som en dott/fjott) ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Nesten litt som julaften, vi har gir og får "gaver " i morgen. Niclas Ja, kanksje vi skal pakke de inn også og bytte usett! Det er "fali" det, kunne jo ende opp med et bygge sett som ikke er en BIL wOOt ;D Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Den silair'en er definitivt verdt pengene sine. Det er bare å løpe og kjøpe. henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Det er jo det jeg tenker, men så sier Lars at det er masse nytt av bil som er kommet, og swap meet... Utsette en mnd så blir det ikke så mye blikk når jeg kommer hjem på kvelden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts