Torgeir Eikeland Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 http://www.specialhobby.info/2017/06/sunderland-mkv-sh72162-standa-hajek.html Nå må du kjappe deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Nå må du kjappe deg Spørs om ikke SH vinner, gitt. Har ikke vært store framskritt her de siste dagene. Det jeg får håpe på er at byggesettet kan trigge after-marketbransjen til å lage ekstrautstyr som jeg kan bruke. Feks nye skytetårn, eller beaching gear. Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Det her ikke vært mye modellbygging de siste ukene, men har omsider kommet i mål med master for ny cowling. Min cowling til venstre, og Quickboost sin Catalina-cowling til høyre. Før jeg laget støpeformen limte jeg en tynn plastplate i åpningen til cowlingene. Dette for å gjøre det lettere å separere de to delene av støpeformen. Her er jeg i gang med støping. Master til venstre, to avstøpninger i midten, og formen (med Super Epoksy inni) til høyre. Støpeformen er ikke perfekt, så jeg må gjøre litt tuch-up på avstøpningene. Men det funker!! Etter jeg er ferdig kan jeg igjenbruke materialet i støpeformen ved å dyppe det i kokende vann. Da er det avgårde på ferie. God sommer!! Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Det resultatet har du all grunn til å være stolt av! Jeg er imponert. God ferietur! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts