Erik Torp Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Åpen dag Rena Leir er flyttet til 4. Oktober. Rena Leir vil være åpen fra 1200 til 1730. Jeg kjenner ikke detaljprogrammet, men er blitt fortalt at det vil være "compact games" med forskjellige displayer og materielldemoer samt mulighet for å se noe av den daglige tjenesten på Rena. Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Vil det bli klatremuligheter i det som er av vogner der? Nye og gamle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted September 13, 2007 Author Share Posted September 13, 2007 Blir nok mulighet til å klatre på de nye vognene. Det er visst ikke så populært at noen klatrer på de gamle. Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Blir nok mulighet til å klatre på de nye vognene. Det er visst ikke så populært at noen klatrer på de gamle. Erik ;D Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Bottolf kommer, her fra tjeneste dagene i 2erRep. I Canada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Blir nok mulighet til å klatre på de nye vognene. Det er visst ikke så populært at noen klatrer på de gamle. Erik Nei jeg hørte at det var en fyr med monokkel som tråkka høl i tårntaket på Chaffee´n der en gang i fjor. Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 hm Var det en raring fra Hobbyland der altså Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Jeg trodde den kvinnelige vaktkommandøren ropte på meg på grunn av min uimotståelige charme ,men hun var visst mer redd for at jeg skulle tråkke bulk i M48`n . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Mathisen Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Skulle vi organisert litt transport til Rena? Jeg har tenkt meg opp, og det er jo meningsløst å gjøre alene i bil med plass til 4 Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Kunne vært moro å hive seg på 1/2 veien, men kjenner ikke arbeidssituasjoen i dag. Mulig litt i tidsklemma før snøen kommer (fa.. til drit) Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Eneste jeg vet om herfra,er Øyvind Leonsen og meg. Vet at det er flere som skal dit,men de kommer fra andre plasser (Finnskogen og Hadeland). Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Jess!, jeg har store planer om en Rena utflukt, men kjører ikke om Oslo.......kjører om Gardermoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Høh. Jeg er jo i Oslo da. Har ferie. Kunne vært moro å se hva de driver med på Rena Kartong Panser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Hmmm... dette er jo til uka. Og da er kidsa bortreist hele uka. Hmmm... høres ut som en feriedag dette her. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Hmmm... dette er jo til uka. Og da er kidsa bortreist hele uka. Hmmm... høres ut som en feriedag dette her. Arild Det kan hende vi kan slå oss sammen. Må diskutere litt med maktå. Så vidt jeg husker kommer hun med tog den morgenen. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Det er jo en mulighet det. Jeg får kanskje klarerer fridagen med sjefen først. Og da tenker jeg ikke først og fremst på sjefen her hjemme Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Kunne vært moro å se hva de driver med på Rena Kartong Panser. Ikke noe russisk der ;D Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Nja, du lagde jo bulker i noe ikke russisk noe...Det må bety... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted October 1, 2007 Author Share Posted October 1, 2007 Åpen dag nærmer seg. Det starter 1215 på torsdag for sivile, men så vidt jeg har fått med meg så starter ikke demoene før ca 1400. Man blir anvist parkeringsplass i Vakta Rena Leir. Jeg var en smule opptatt på jobben i dag, så da jeg kom på at det kanskje var en ide å poste programmet hadde alle som drev med det tatt kvelden. Vel, diger huskelapp midt PC skjermen gjør vel at jeg skal huske det i morgen. Visstnok har det vært en helsides annonse i Østlendingen for de som har tilgang på den avisen. En liten tur innom APs Hobby ved jernbanestasjonen i sentrum kan jo være interessant i forkant. Han selger mest RC men har også noe plast. Butikken åpner 1100. Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heidi R.Berg Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 http://www.ostlendingen.no/article/20070926/NYHETER/709260017 Dere kan kikke her imens Heidi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted October 2, 2007 Author Share Posted October 2, 2007 ÅPEN LEIR torsdag 4 oktober 2007 i tiden 12.15 - 17.30 Program 1215 Hovedvakta åpner 1250 - 1300 Offisiell åpning 1300 - 1335 Oppvisninger fra ØGs avdelinger. TMBN, FSK, Sankp mfl. Flyoppvisninger/Fallskjermhopp 1335 - 1400 Promenadekonsert ved Forsvarets stabsmusikk 1400 - 1420 Minnemarkering for falne 1420 - 1730 Åpen leir Muligheter for å se trenings- og simuleringsverktøy og de viktigste bygningene i Rena leir 1830 - 2000 Jubileumskonsert med Forsvarets stabsmusikk i Åmot kulturhus Ca 2010 Festfyrverkeri Parkering Følg anvisninger fra vaktpost samt skilting. Alle får visst detaljeprogram i vakta. Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Da får man satse på å være der når det åpner........ Ser ut til at det blir ca. 2,5 times kjøring for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Ringer deg når vi er der,Tormod . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Den er god Blir det mange som ta turen til Østerdalen?. Skrik ut........jeg må vite om jeg må bevepne meg eller ikke........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted October 2, 2007 Author Share Posted October 2, 2007 Jeg MÅ være der... Vidar, du kan jo ringe meg når dere er på plass. Skal vel klare å rive meg løs for å hilse på andre IPMS medlemmer, men for meg er det vanlig arbeidsdag. Panserbataljonen driver trening med tre eskdroner hos oss, så enten man liker det eller ikke så har de pri hos undertegnede. Det blir nok ikke samme type omvisning som jeg hadde for dere sist, men til gjengjeld får dere nok se de fleste vognene "live" denne gangen. Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts