Gå til innhold
  • Bli medlem

Grosszerstörer 110, Dragon 1/32


Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff
29 minutter siden, Torgeir Eikeland skrev:

Gult og svart = nesten tiger? Ja?

Huff, oppdaget du det ja? Da gidder du vel ikke å ferdigstille denne, kjenner jeg deg rett...?

Tigerkongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff
11 timer siden, Torgeir Eikeland skrev:

Jo, hvis jeg får enda en premie av deg! 

Men tigertrusa mi får du aldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sånn. Nå gidder jeg ikke mer.

Grosszerstörer er ferdigstilt, og det var litt av en jobb. Resultatet ble sånn passe håndverksmessig, og den ser helt syk ut i 1/32. Takk til mannen med stygg caps som så generøst skjenket meg monstrumet. Nå lurer jeg på hvilket støvfritt sted jeg skal sette den fram mot Skala. I IKEAglasskapet passer den nemlig langt ifra.

 

9A93C493-A1C8-4A28-850A-4A4EF55C8EF4.jpeg

97BDBFED-FDDF-455C-ADC9-D0683F9ED740.jpeg

A12DFD2B-184C-4B7F-8921-A104CA5E40EC.jpeg

E28D0139-EE70-426A-84F0-69044CC5092F.jpeg

E28D0139-EE70-426A-84F0-69044CC5092F.jpeg

25334BBE-7328-4651-B98E-1FADCF9D0603.jpeg

C2F068B4-1210-441B-96D4-B11CF4A2F29A.jpeg

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 23.20, Ragnar Eckhoff skrev:

Digg! Dette ble bra! Legger merke til at bien er lite været i forhold til resten av modellen. Antar det er med vilje? (Jeg holdt på å skrive "gjort med vilje", men det ble jo helt feil...)

 

Ragnar

Det er med vilje at jeg har vært ytterst forsiktig med væring av vepsen, ja. Det blir fort seende dass ut med vask og sånt på hvitt og gult. Nå er ikke resten av doningen så mye væra heller, så jeg tenkte jeg kunne slippe unna med det.

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Rune Haugen skrev:

Har du fått renovert hobbyrommet, eller har det  tørket opp?

Ingen av delene. Hobbyrommet er fremdeles et katastrofeområde. Alt av stæsj og ferdige modeller er flyttet opp i 2. etasje, og jeg står i forsikringsselskapets kø for å få renska ut og renovert hele skiten. I mellomtiden kan benken og lakkboksen fortsatt brukes. I renoveringsperioden blir det nok lakkering på kjøkkenet. Eller noe.

  • Lei meg 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Torgeir Eikeland skrev:

Enig. Fem måneder på et bygg er i overkant. Det eneste jeg kan si til mitt forsvar er at den kunne vært ferdig noen uker tidligere hvis ikke hobbyrommet hadde blitt oversvømt av flom.

OK jeg legger meg helt flat, det var dårlig spøk fra min side. Ikke meningen å tulle med at huset ditt ble oversvømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.