Gå til innhold
  • Bli medlem

SIG Pasta Basta!


Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Anders er ikke i posisjon til å kuppe noen ting som helst, og André bor for langt unna til at øksa rekker frem, så jeg avventer litt til før det opprettes noen ting som helst. Nå ser det ut til at det er blitt størst entusiasme for italiensk, men jeg vil gjøre opp status til helga og se på antall PÅBEGYNTE modeller da.

 

Og om Anders mener han skal ha mulighet til å påvirke, så får han begynne å klippe løs deler...

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders er ikke i posisjon til å kuppe noen ting som helst, og André bor for langt unna til at øksa rekker frem, så jeg avventer litt til før det opprettes noen ting som helst. Nå ser det ut til at det er blitt størst entusiasme for italiensk, men jeg vil gjøre opp status til helga og se på antall PÅBEGYNTE modeller da.

 

Og om Anders mener han skal ha mulighet til å påvirke, så får han begynne å klippe løs deler...

 

Arild :)

Svært fornuftig vurdering. Skrinne gruppebyggseksjoner er ikke noe kult, så bedre å vente til det er noe å hive inn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har følgende pastabøker digitalt, hvis noen ønsker mere referanser:

 

 

Ali d'Italia Mini 01 - Fiat CR 25.pdf

Ali d'Italia Mini 02 - Caproni Ca100.pdf

Ali d'Italia Mini 03 - Fiat RS 14.pdf

Ali d'Italia Mini 04 - Avia FL.3.pdf

Ali d'Italia Mini 05 - Campini-Caproni.pdf

Ali d'Italia Mini 06 - Nardi FN.305.pdf

Ali d'Italia Mini 07 - Cant Z.1018.pdf

 

Ali dItalia 01 - Fiat CR 42 .pdf

Ali dItalia 02 - Macchi C.202.pdf

Ali dItalia 03 - Reggiane Re-2001.pdf

Ali dItalia 04 - Fiat CR.32.pdf

Ali dItalia 05 - C.R.D.A. Cant Z.506.pdf

Ali dItalia 06 - Fiat G-50.pdf

Ali dItalia 07 - Breda Ba-65.pdf

Ali dItalia 08 - AerMacchi MC.200.pdf

Ali dItalia 09 - SM.79 Pt.I.pdf

Ali dItalia 10 - Fiat G.55.pdf

Ali dItalia 11 - SM.79 Pt.2.pdf

Ali dItalia 12 - IMAM Ro 43-44.pdf

Ali dItalia 13 - AerMacchi MB 326.pdf

Ali dItalia 14 - SIAI SM-82.pdf

Ali dItalia 15 - Piaggio P.108.pdf

Ali dItalia 16 - Reggiane Re.2005.pdf

Ali dItalia 17 - C.R.D.A. Cant Z.501.pdf

Ali dItalia 18 - C.R.D.A. Cant Z.1007.pdf

Ali dItalia 19 - Breda Ba-88.pdf

Ali dItalia 20 - Caproni Ca133.pdf

Ali dItalia 21 - SM.84.pdf

Ali dItalia 22 - Aermacchi C.202.pdf

 

Bøkene er på italiensk og engelsk, så de burde være lesbar

 

Ser slik ut:

 

0012b9c1_medium.jpeg

 

 

mvh

Olve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens!

 

Jeg har ingen illusjoner om at alle her på forumet er av den særs lovlydige sorten og at ingen piratkopierte bøker finner veien til folks harddisker. (På en selv kjenner en andre, er det vel noe som heter...  ::) )

 

MEN! Piratkopiering er ikke lov, og da skal vi heller ikke bruke forumet til å formidle slikt materiale. På forhånd takk.

 

En ting er å gjengi et bilde eller en enkelt side fra en bok, da dette nok kan gå under regler om "fair use", men hele bøker vil ikke jeg ha ansvaret for at blir formidlet via IPMS Norges forum.

 

Hilsen Moderatorn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forlsag til en forskremt blåselampebygger,,, som kanskje også vil bygge noe Urrgh Italiensk...

 

HVa vil dere se?

 

 

ROy

 

Anders foreslo Canadair Sabre, men det raaeste maa vel vaere en av utallige spesialmalte F-104G eller F-104S Starfightere.  F-104S var jo en versjon utviklet av italienerne selv for aa baere Sparrow, og saavidt jeg vet kun eksportert til Tyrkia.  Ellers har jo Revell sin Eurofighter Typhoon dekaler for italienske fly, den italienske marinen har AV-8B+ Harriere (med radarnese) og naar det gjelder Tornado, saa er det vel bare tyskerne som har overgaatt italienerne i spesialmaling.  Ja, og saa flyr det italienske flyvaapen F-16.

 

Og saa maa du ikke glemme Centauro, Lamborghini eller Ferrari om du foretrekker estetikk paa hjul.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.