Jump to content

SIG Pasta Basta!

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ble enseteren. Det fulgte med 4 resinbomber til den, men ikke(!) til toseteren, fikk bokstavelig hele vektskåla til å velte til fordel til enseteren. Kjøft og betalt :P

Dog en toseter hadde gitt muligheten til å prøvd ut den derre voks'n til Kyrre..

Neinei. Voksen er noe forbaska klin som lager sølvstøv overføkkings hele benken din. 

Bare man ikke rører støvet tørker det der det ligger og så kan man bare bruke en klut og vaske vekk. Litt verre hvis man gnir med en gang.

Forøvrig tror jeg Arild er inne på noe. Manglende mestring.  wOOt

;D  :thumb:

Og joda: først ble alt jeg hadde på benken til sølv, men nå er den mer permanent sølvstøvete uten å farge nevneverdig av. Skal tørke av den en gang.

• 2 months later...
Guest Smallsize

Hallo gutta

Da sporer vi in på Pizza menyen igjen Har snart ferdig ITALEREI sin gammle Caproni 313, Hadde tenkt på Svensk utgave, men som de sier pizzaen er best i Italia ;D

Modellen mangler kun rigging og maskingevær så anser jeg den for ferdig. Jeg kan egentlig ikke anbefale Italerei sin gammle Ca313 hvis man ikke liker utfordrene passform,Maskerigs jobb, osv.

lars-bilder-006.jpg

lars-bilder-005.jpg

Men morsomt å bygge denne,det var det wOOt

Lars

Guest Smallsize

Takk for hyggelig tilbake meldinger.

Har brukt en kombinasjon av Vallejo og Tamiya maling denne gangen

Gleder/Gruer meg til helgen ,da regner jeg med å lakkere Piaggo 108, og her er det mye flater som skal få samme skjemaet som Capronien

Lars ;)