Gå til innhold
  • Bli medlem

SIG Pasta Basta!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det ble enseteren. Det fulgte med 4 resinbomber til den, men ikke(!) til toseteren, fikk bokstavelig hele vektskåla til å velte til fordel til enseteren. Kjøft og betalt :P

 

Dog en toseter hadde gitt muligheten til å prøvd ut den derre voks'n til Kyrre..

Neinei. Voksen er noe forbaska klin som lager sølvstøv overføkkings hele benken din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare man ikke rører støvet tørker det der det ligger og så kan man bare bruke en klut og vaske vekk. Litt verre hvis man gnir med en gang.

 

Forøvrig tror jeg Arild er inne på noe. Manglende mestring.  wOOt

;D  :thumb:

Og joda: først ble alt jeg hadde på benken til sølv, men nå er den mer permanent sølvstøvete uten å farge nevneverdig av. Skal tørke av den en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Smallsize

Hallo gutta

 

Da sporer vi in på Pizza menyen igjen Har snart ferdig ITALEREI sin gammle Caproni 313, Hadde tenkt på Svensk utgave, men som de sier pizzaen er best i Italia ;D

Modellen mangler kun rigging og maskingevær så anser jeg den for ferdig. Jeg kan egentlig ikke anbefale Italerei sin gammle Ca313 hvis man ikke liker utfordrene passform,Maskerigs jobb, osv.

 

lars-bilder-006.jpg

lars-bilder-005.jpg

 

Men morsomt å bygge denne,det var det wOOt

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallsize

Takk for hyggelig tilbake meldinger.

 

Har brukt en kombinasjon av Vallejo og Tamiya maling denne gangen

Gleder/Gruer meg til helgen ,da regner jeg med å lakkere Piaggo 108, og her er det mye flater som skal få samme skjemaet som Capronien

 

Lars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.