Kyrre Ingebrethsen Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Konseptet med å bygge et tårn og sette en ertepistol er velprøvd og har vel sviktet hver gang, siden ertepistolen ikke kan gjøre skade annet enn om man røsket den løs og kastet den inn i motoren på en eventuell fiende. Derfor ville jeg gått for selvmordsfly for 2 heller enn bare for 1. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Toseteren. Portugisisk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Det ble enseteren. Det fulgte med 4 resinbomber til den, men ikke(!) til toseteren, fikk bokstavelig hele vektskåla til å velte til fordel til enseteren. Kjøft og betalt Dog en toseter hadde gitt muligheten til å prøvd ut den derre voks'n til Kyrre.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Det ble enseteren. Det fulgte med 4 resinbomber til den, men ikke(!) til toseteren, fikk bokstavelig hele vektskåla til å velte til fordel til enseteren. Kjøft og betalt Dog en toseter hadde gitt muligheten til å prøvd ut den derre voks'n til Kyrre.. Neinei. Voksen er noe forbaska klin som lager sølvstøv overføkkings hele benken din. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Neinei. Voksen er noe forbaska klin som lager sølvstøv overføkkings hele benken din. Bare fordi du ikke får det til, betyr vel ikke at andre ikke kan klare det. Vi aner et mønster her; Vallejo, Silly Putty, sølvpasta. Manglende mestring fører til sinnamann. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Bare man ikke rører støvet tørker det der det ligger og så kan man bare bruke en klut og vaske vekk. Litt verre hvis man gnir med en gang. Forøvrig tror jeg Arild er inne på noe. Manglende mestring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Bare man ikke rører støvet tørker det der det ligger og så kan man bare bruke en klut og vaske vekk. Litt verre hvis man gnir med en gang. Forøvrig tror jeg Arild er inne på noe. Manglende mestring. Og joda: først ble alt jeg hadde på benken til sølv, men nå er den mer permanent sølvstøvete uten å farge nevneverdig av. Skal tørke av den en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Og joda: først ble alt jeg hadde på benken til sølv, men nå er den mer permanent sølvstøvete uten å farge nevneverdig av. Skal tørke av den en gang. Siden jeg nå har to pulter å forholde meg til har jeg et sandpusse/sølvpusse-område og et bygge/maleområde. Works for me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smallsize Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Hallo gutta Da sporer vi in på Pizza menyen igjen Har snart ferdig ITALEREI sin gammle Caproni 313, Hadde tenkt på Svensk utgave, men som de sier pizzaen er best i Italia Modellen mangler kun rigging og maskingevær så anser jeg den for ferdig. Jeg kan egentlig ikke anbefale Italerei sin gammle Ca313 hvis man ikke liker utfordrene passform,Maskerigs jobb, osv. Men morsomt å bygge denne,det var det Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Du har fått til kamuflasjen veldig bra dynes jeg. Det skal bli artig å se modeller av norske Ca.310, enten det blir fra Broplan eller MPM. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Dette er sinnssykt, sinnssykt, bra Lars. Kamoen, fadingen, maskering av vinduene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Hei! Meget bra modell Lars Denne blir artig å se på Skala. Hva slags farger fra hvilken malingsprodusent har du brukt? Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Meget bra:-) Blir gøy å se denne live:-) Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Flott modell! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Meget bra. Flekktyfusen ser helt knall ut.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smallsize Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Takk for hyggelig tilbake meldinger. Har brukt en kombinasjon av Vallejo og Tamiya maling denne gangen Gleder/Gruer meg til helgen ,da regner jeg med å lakkere Piaggo 108, og her er det mye flater som skal få samme skjemaet som Capronien Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ståle Haug Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Misunner deg ikke den maskeringsjobben med vinduene... Og veldig imponert over kamoen! Antar den er sprøyta for frihånd, eller har du tatt i bruk noen lure maskeringstriks? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Jeg tror vi har en vinner.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Utrolig bra maskering og den første som har våget seg på "mugg flekk " mønster :praise:. Det blir en rekke flotte pasta modeller å beskue i år ser jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts