Arild Moland Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Avstemmingen går ut førstkommende tirsdag (9. mars). Dersom det da er jevnt i toppen, blir det en runde 2 med tetsjiktet. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Kunne du unpinne den et år gamle biltråden, og sette pin på denne istedenfor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Et drøyt døgn igjen å stemme før det evt. blir en runde to. Og som det ser ut nå, så er det to kandidater som skiller seg ut. En annen interessant ting er hvorfor det er foreslått kandidater som ikke får stemmer? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Og som det ser ut nå, så er det to kandidater som skiller seg ut. Hvorfor ikke slå dem sammen, F-104 Tiger Meet ? Det er iallefall 4-5 forbilder å velge mellom. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Det må vel i så fall bli et tredje alternativ, for jeg innbiller meg at mange av dem som stemmer for enten 104 eller Tiger Meet håper på noe mer bredde enn som så? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Det må vel i så fall bli et tredje alternativ, Trodde du jeg mente det seriøst ...? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 9, 2010 Author Share Posted March 9, 2010 Vet du, Nils, at jeg sliter til tider med å vite hvor grensen går mellom spøk og alvor i ditt tilfelle. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Tigermeet CF-104.. Hasegawa har gitt ut denne. Har en liggende her ett eller annet sted også. Ser ut som F-104 "Zipper" ble valgt her. Håper du har F-104 dekaler på lager Nils, her er det mulighet for salg Er det noen som tør å lage en ikke-norsk F-104 ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Driter paven i skogen? Det finnes jo et utall grekere å bygge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Driter paven i skogen? Det finnes jo et utall grekere å bygge. Har saumfart all tilgjengelig litteratur og internettet. Det finnes ingen historiske bevis som tyder på at paven har driti i skogen, så den påstanden må bli What if... Uansett så kan man bygge F-104 både gresk, pakistansk og Taiwansk. Mye snacks mao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Hm fristen er vel kl 00 00 i kveld kanskje, men norsk nei det skal jeg ikke bygge. Blir det Starfighter blir det USAF helpolert aluminum F-104C, eller kanskje rekord setteren til med ekstra rakett motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Hm fristen er vel kl 00 00 i kveld kanskje, men norsk nei det skal jeg ikke bygge. Blir det Starfighter blir det USAF helpolert aluminum F-104C, eller kanskje rekord setteren til med ekstra rakett motor. Da kan du stille i eksperimentklassen under Skala 2011 også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan Johannesen Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Hm fristen er vel kl 00 00 i kveld kanskje, men norsk nei det skal jeg ikke bygge. Blir det Starfighter blir det USAF helpolert aluminum F-104C, eller kanskje rekord setteren til med ekstra rakett motor. Har sett på den også jeg. Men tror muligens jeg går for en hvit Nasa fugl med blå stripe:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Hurra - Manned missile, now were talking Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 10, 2010 Author Share Posted March 10, 2010 Ja, da ser det ut til at Starfighteren stakk av med seieren denne gangen, med Tiger Meet som runner up. Jeg skal opprette en ny seksjon nå straks. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Endelig har folket tatt til fornuft............. Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 10, 2010 Author Share Posted March 10, 2010 Hehe, og med det utsagnet har vi visse forventninger til deg, Terje Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Her blir det CF...har dekaler til 3 stykker pga bonus-merkene til F-16 fra Vingtor.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Skal proeve aa faa ferdig to...en metallblank NASA (gaar i Eksperiment klassen og) samt FN-Z takket vaere Vingtor Decals. Starfightere er heldigvis lette aa transportere:) Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Nydelig. jeg har ønskelista klar.. To Norske, en Japansk, en Italiensk (siste som fløy oprativt) og minimum 1 tiger.. jaja gaper over alt for mye som vanlige, men men. Får se hva jeg klarer å få til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 104 = Ekstremkjedelig. Jeg vedder et Special Hobby-sett på at Perkele SIG får ferdig flere modeller enn dette gruppebygget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Karlsen Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 98% ferdig på en F-104G... bør vel nesten joine... hehe.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 98% ferdig på en F-104G... bør vel nesten joine... hehe.. Nå er ikke reglene satt, men det er vel ikke lov å delta med en nesten ferdig modell i gruppebygget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Karlsen Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Kan lett trekke meg med den jeg holder på med hvis det lager krøll da... consider it as done... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Nå er ikke reglene satt, men det er vel ikke lov å delta med en nesten ferdig modell i gruppebygget. Vås. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts