Gå til innhold
  • Bli medlem

Finsk moped (Fokker DXXI Special Hobby 1/72)


Torgeir Eikeland

Anbefalte innlegg

Tja. Det ser nå ut som flyet det er bilde av her stemmer med Magnes beskrivelse, altså at gulfargen bare er på ramma og ikke på selve glasset.

Og det er ikke snakk om "en" FR 148. FR 148 er serienummeret til dette eksemplaret av Fokker DXXI. (Vet ikke om du egentlig hadde skjønt dette, men ut fra sånn som du skriver det kan det mistenkes at du ikke hadde.)

Men ivæffal: at FR 148 er malt sånn, sannsynliggjør langt på vei at også FR 157 var malt på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

@Henrik: Dessverre er det en jobbtur jeg er på som er veldig hektisk, så en ukes opphold til tross; jeg har ikke hatt muligheten til dypdykk i finske plastforekomster...

 

 

@Torgeir: Bilder kommer når jeg får tid. Neste uke er jeg i Italia og fortsatt like forbanna hektisk, men når jeg harfåt vært hjemme noen dager skal jeg få klaska inn noen bilder av saligheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.