Torgeir Eikeland Posted March 27, 2009 Author Share Posted March 27, 2009 Tja. Det ser nå ut som flyet det er bilde av her stemmer med Magnes beskrivelse, altså at gulfargen bare er på ramma og ikke på selve glasset. Og det er ikke snakk om "en" FR 148. FR 148 er serienummeret til dette eksemplaret av Fokker DXXI. (Vet ikke om du egentlig hadde skjønt dette, men ut fra sånn som du skriver det kan det mistenkes at du ikke hadde.) Men ivæffal: at FR 148 er malt sånn, sannsynliggjør langt på vei at også FR 157 var malt på samme måte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 My bad. Jeg misforstod. Skal ikke være riktig så ivrig neste gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 My bad. Jeg misforstod. Skal ikke være riktig så ivrig neste gang. Ja. Vi er ikke så glade i ivrige folk her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 27, 2009 Author Share Posted March 27, 2009 Nei her gjelder det å holde kjeft til du vet absolutt ALT om det du snakker om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Jeg er i Helsinki denne uka... Har du gjort unna runden i hobbysjappene enn da? Det er jo 2-3 ganske bra sjapper der. Den ene er jo stappfull av moro for flybyggere. www.ipmsstockholm.org har oversikt over sjappene i tilfelle du ikke kjenner til hvor de ligger. Henrik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 ja, jeg forstår. skal bare holde helt kjeft fra nå av. Om alt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 @Henrik: Dessverre er det en jobbtur jeg er på som er veldig hektisk, så en ukes opphold til tross; jeg har ikke hatt muligheten til dypdykk i finske plastforekomster... @Torgeir: Bilder kommer når jeg får tid. Neste uke er jeg i Italia og fortsatt like forbanna hektisk, men når jeg harfåt vært hjemme noen dager skal jeg få klaska inn noen bilder av saligheta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Erik Hagen Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Hei, Det er en hobbybutikk i Helsinki som er verdt et besøk: http://www.kolumbus.fi/martti.kuivalainen/sveindex.html Åpent fredag/lørdag, der er det mye rart fra Øst. Eders Knut Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts