Roar Stensrud Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Ja, det er møte 11 november på Kjeller. Vi kjører, som sedvanlig, månedens modellbygger. I tillegg er det et par andre saker som må tas opp. 1. Kakabaking til julemøtet. Vi må jo ha litt ekstra på julemøtet. Kaker og gløgg er tanken, fremfor pølser og brus. Så vi håper noen er i stand til å fremskaffe noe god hjemmebakst. 2. Litt om organiseringen av konkurransen(e) på julemøtet. Vi bestemte oss forrige gang for å også kåre årets modell på julemøtet. 3. Generasjonsskifte i styret. Vi tre i styret føler at vi har gjort vår plikt for denne gang og ønsker å overlate styringa til friske krefter. Vi etterlater oss en klubb som har vokst og omsider har fått et lokale som virker stabilt, så det skulle være grei skuring å overta. Vi står året ut, selvsagt, men ved avholdelse av årsmøte (som jeg tenker vi satser på å ta i februar), håper vi å få på plass et nytt styre. Vi synes det er greit å si ifra om dette allerede nå, slik at folk får tenkt litt på om dette er noe de kunne tenke seg. Med så mange medlemmer som vi har nå, bør det være muligheter for å finne noen til å overta. Vi er mottakelige for forslag! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Jeg kommer 1. Kakabaking til julemøtet. Vi må jo ha litt ekstra på julemøtet. Kaker og gløgg er tanken, fremfor pølser og brus. Så vi håper noen er i stand til å fremskaffe noe god hjemmebakst. R. Mente du hjemmebakst på denne møtte hvis blir det i desember, jeg tar kake med med meg Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 7, 2008 Author Share Posted November 7, 2008 Kake i desember, Nadir! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 kan vel svinge innom Rema å "Bake" kake der Kommer på møte da jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Bottolf stiller med kransekake, så kan vi kaste på¨ring hvis den blir tørr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 3. Generasjonsskifte i styret. All heder til det sittende styre!! Men klubbens (lokalavdelingens) årsmøte er på nyåret, i februar mener jeg å huske. Det er det er valg på nytt styre. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 men ved avholdelse av årsmøte (som jeg tenker vi satser på å ta i februar) Som Roar sa, Nils Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Jadda, jadda. Jeg skal lese hele teksen neste gang jeg uttaler meg, ikke bare overskriften. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Kake i desember, Nadir! R. Den er i orden Roar , det blir en kake diorama Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 7, 2008 Author Share Posted November 7, 2008 Kake i desember, Nadir! R. Den er i orden Roar , det blir en kake diorama Nadir Det ser jeg fram til! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Jeg kommer til å ta med en modell til konkurransen om "månedens modell" under dekke av regelen om at i tvilstilfelle skal en modell bli kvalifisert fremfor å bli diskvalifisert. Det er Norsemannen som nå omsider er ferdig, for andre gang. Den ble første gang ferdig for ca. et år siden, men før jeg rakk å få den med på møte hadde vingen brukket. Den har siden stått skadeskutt på hylla. Men med SMW som stadig nærmet seg fikk jeg omsider somlet meg til sette i gang med å gjøre den ferdig, på nytt. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Blir nok ingen november deltagelse for min del, men dukker nok opp til julegløgg og diorama kake . Hvis alle solemerker slår til blir det også som listefyll i "konkuransen"....... slå den ! Jan, som forøvrig drøyer'n inne i regnværet og har et halvt øye på kvinnefotball på TV. Ivar Hoff kunne ikke fått sagt det bedre: Ikke er det fotball, og ikke er det kvinnfolk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Black Bottolf trenger strøm kontakter , for å delta til Tirsdagen, skal kjede alle de som ikke var på NC med dette diorameaet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Jeg reiser dessverre hjem til Stavanger tirsdag sen ettermiddag. Ukas pendling, avsluttet med avreise til Telford, medførte dessverre en slik prioritering. Neste gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 jeg må desværre melde pass denne gangen. har senvakt og får ikke byttet. Håper å komme på julemøtet da. SAAB'en begynner å ta god form, selv om oppdateringene her mangler går det framover. Men det var mer jobb en jeg regna med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Jeg jobber for å få til en teoretisk mulig bytting av vakt i morgen kveld som faktisk kan gjøre at jeg stiller en mann i morgen..turnusen min har alltid vært slik at jeg jobber disse kveldene dere har møte men et mirakel kan skje i morgen ser jeg. I så fall kan jo Henrik ta med det byggesettet jeg skal kjøpe så ordner vi det også i morgen. Om jeg får kvitta meg med vakta da.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Mulig jeg å svinger innom er tom for maling hjemme så da har jeg en unskyldning til å reise på Hobbyland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Fortsatt start kl 1900? Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Fortsatt start kl 1900? Offisielt er det vel 19, men erfaringen tilsier vel at så snart Hobbyland stenger dørene kl. 18, så drar de fleste ned til Kjeller, så det er sikkert noen der før. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Fortsatt start kl 1900? Offisielt er det vel 19, men erfaringen tilsier vel at så snart Hobbyland stenger dørene kl. 18, så drar de fleste ned til Kjeller, så det er sikkert noen der før. Henrik For eksampel vår kjære venn Vidar Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Brantenberg Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Jeg kommer ikke, må på jobbmøte :'( Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts