André Kristoffersen Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 Regner med at dere er klar over denne happeningen http://pub.ryggeairshow.no/ Hvis ikke sett av helgen i almanakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 Jeg har fremdeles en hemmelig plan om å kjøre over. Men det er en del ting som må klaffe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Gundersen Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Setter av bare én dag, men vet ikke helt hvilken enda. Sannsynligvis lørdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Jeg er klar for denne helgen. har losjert oss på Gressvik denne helga, så det er ikke så langt til Rygge, har ikke bestemt meg for om det blir en eller to dager ennå. Må se litt på været Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 Der skulle vi ha vøri, Kal...... :'( Men dessverre er kassa litt slunken. Har til og med blitt nødt til å kansellere turen til Mitt-Svensk Modelltreff i år. Og med attføringspenger å leve av i tre år fremover, blir det nok knallhard prioritering for å komme seg til LU og NC. Men disse gjør jeg MYYYYE for å komme meg til! (Grensa går dog liiiitt før jeg står i hockey på herredassen på jernbanen..... ) Ta masse bilder for oss dere som skal i vei da......! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Bilder skal bli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Tar meg en tur gjennom Oslofjordtunnellen på lørdag.Søndag vet jeg ikke enda. Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 ...og så har vi jo da Jarlsberg på søndag for dem som ikke kommer seg gjennom tunnelen... http://www.jfs.no/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Tror helga ryker for mitt vedkommende. Har muligens vært litt mye fokus på mine hobbyer i det siste.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Har prøvd å komme dit hvert år , men kommer bare ca 1 km unna da det står Rygge på et skilt og bakover til Hamar bærer det Uff denna var gammel ... :pinch: Skulle gjerne ha tatt en tur men det rykter at sommeren kommer på besøk i helga, så da blir det litt carpe diem . Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RAM Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Skulle gjerne ha tatt en tur men det rykter at sommeren kommer på besøk i helga, så da blir det litt carpe diem . Jan Hiv mopeddriten på dynga, få ut finger'n og kom deg avgårde og ikke finn på en masse "crap" for å bli på Hamar... Ettersommeren er fin på Rygge også, still deg bak en F-16 som fyrer opp og få hue renblåst for gammel mopedguffe.. Huset kan du ta til neste år, det står sikkert til da.. Mvh RAM..du skal få en dag i mårå osv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Hiv mopeddriten på dynga, få ut finger'n og kom deg avgårde og ikke finn på en masse "crap" for å bli på Hamar... ;D kan ikke si meg direkte uening i dette, men kryss i taket ! I dag kom jammen meg gråfargen frem igjen på asfalten. Det har ikke skjedd siden midten av juni. Vel, time will show... og du a ? skal du ned å føne luggen bak etterbrenner'n til F16. Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 RYGGE lørdag Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RAM Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Vel, time will show... og du a ? skal du ned å føne luggen bak etterbrenner'n til F16. Jan Yesss Sir, be sure I will.. Mvh RAM..har ikke vært på 'årntli flystevne på 17 år.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Gjør også gjerne et besøk på standen vår (Min, Nils M og Rob:s) i byggingen ved kafeteriaen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted August 22, 2007 Author Share Posted August 22, 2007 Kom til Gardemoen Flysammlingen stand også også, vi har med fire store kartonger med byggesett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted August 23, 2007 Author Share Posted August 23, 2007 Kongsberg Defence og Aerospace har stand der og vi skal stille ut en mockup av en Joint Strike Missile i full størrelse. Det blir første gang denne versonen av Missilet blir vist for allmenheten. JSM er skreddersydd for F-35, men er også ment som en opsjon på JAS, eller Eurofighter skulle en av disse flytypene bli valgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-Jarle Sogn Posted August 23, 2007 Share Posted August 23, 2007 En liten forhåndstitt fra Rygge Hilsen Per-Jarle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Brantenberg Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 Kult, jeg skal dit på lørdag Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 André, hvor skal standen til Flysamlingen og Kongsberg DA være? Blir det stort standsområde? Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semming Bråthen Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 Det kjøres tung reklame med mye fly over Oslo sentrum i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 Politihelikopteret kommer også. Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 Jeg kommer i helga. Avreise til Nils G. i Moss om en liten stund...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 Det fløy 4 jagere over Oslo for 10 minutter siden, så ut som F-16, men de var for langt unna meg for sikker identifikajson. Så ut som om de hadde kurs for Kongsberg, Bottolf. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted August 24, 2007 Author Share Posted August 24, 2007 André, hvor skal standen til Flysamlingen og Kongsberg DA være? Blir det stort standsområde? Håvard Det skulle jeg også gjerne vist, må være på Rygge kl 0700 i morgen og håper å finne det ut da Er vel ikke større der oppe enn at du dere finner oss. Det fløy 4 jagere over Oslo for 10 minutter siden, så ut som F-16, men de var for langt unna meg for sikker identifikajson. Så ut som om de hadde kurs for Kongsberg, Bottolf. Anders Da er de nok på villspor ja Ikke sett noe over her i dag, men har hatt demo av NASAMMS luftvern på jobben i dag. Håper alle fire stiller i morgen da Tar du med Cobraen Anders, hvis du ikke har solgt den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts