Edward H. Valholm Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 I år har vi vært så heldige å få Kjetil Åkra på besøk til SKALA hvor han skal holde ett foredrag om Tirpitz. Tid: Lørdag 29. April. Kl. 13.00 Quote
Arild Moland Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Kult! Ny bok, eller gammel plakat? Tirpitz-boka til Åkra og Asmussen har jo vært ute en god stund... Arild Quote
Torgeir Eikeland Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Ved Profetens skjegg! Den mytiske skikkelsen, selveste referanseterroristen fra Storsteinnes tar steget ned til det lave sør for å møte de dødelige av oss plastidioter. Endelig får jeg møte ham live. Trgr Quote
Einar Sandvik Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Det er vel flystyrkene, og ikke fløystyrkene det er snakk om? Einar S Quote
Arild Moland Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Joda, det var de styrkene som fløy. I motsetning til dem som gikk, seilte eller kjørte bil. Arild Quote
Tommy Myrland Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Kult! Ny bok, eller gammel plakat? Tirpitz-boka til Åkra og Asmussen har jo vært ute en god stund... Arild Det er vel den reviderte engelske utgaven som kom ut for et par år siden. Quote
Nils Mathisrud Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Ny bok, eller gammel plakat? Tirpitz-boka til Åkra og Asmussen har jo vært ute en god stund... Som det står på plakaten: Midt-Troms Museums nye Tirpitz-bok, ikke den gamle. Nils Quote
Kjetil Åkra Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Ja, Torgeir. Har endelig fått en anledning/unnskyldning til å ta turen ned! Så nå kan du ta hevn! Veldig hyggelig å bli invitert og jeg håper jeg kan holde et foredrag som dere finner interessant og informativt. Dersom noen ønsker å kjøpe boka så send meg gjerne en PM så kan jeg ta med et eksemplar til dere. Prisen er 490 og billigere får dere den ikke ettersom dere nå kan spare porto og dere vet alle hvor mye det kan bli med dagens postvesen!! Spesielt for en bok på litt over 2 kg! Jeg må dessverre be om kontanter ettersom jeg ikke har kortmaskin! Kjetil Quote
Torgeir Eikeland Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Hevn? Har du med modeller vi kan bølle med? Quote
Kjetil Åkra Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Nei. Jeg har ikke plass til å ta med noen modeller (selv om jeg faktisk har gjort ferdig to stykker i påsken!!!). Jeg tenkte mer på at du kan få kjefte litt på meg for ikke å komme med He 115 referanser tidsnok! Kjetil Quote
Einar Sandvik Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Kan du ikke ta med en modell som håndbagasje, emballert i skumgummi i en boks i en plastpose? Det gjør jeg. Einar S Quote
Kjetil Åkra Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Jo, det hadde vel kanskje gått, men jeg må ha med en laptop for foredraget (bruker et spesialprogram for det, ikke Powerpoint!), endel Tirpitz-bøker og slikt! Dessuten, selv om jeg kanksje har referansene i orden, så når jeg ikke opp byggeteknisk til de fleste her!! Kjetil Quote
Einar Sandvik Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Dette var et veldig interessant og godt foredrag. Einar S Quote
Ragnar Eckhoff Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Enig med Einar. Takk for kjempebra foredrag, Kjetil! Ragnar Quote
André Kristoffersen Posted May 7, 2017 Posted May 7, 2017 Veldig bra og engasjerende må så sendt noen grunker oppover å sikre meg boken med signatur. Quote
Recommended Posts