Gå til innhold
  • Bli medlem

Pastapadde. Breda 65 special hobby 1/48


Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

Det eneste som renner meg i hu når jeg ser det ferdige resultat er en lett omskrivning av et gammelt jungelord: Er det en fugl? Er det Supermann? Nei, det er et fly!!!???!??!!

Herlig med slike udda prosjekt, det blir da så myye mer fargerikt?. Og trøste og bære for et flott resultat! Du er flink Torgeir :praise:

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tenker denne uansett kommer til å skille seg litt ut i flyseksjonen på Skala 2017. Fremragende resultat, virkelig  :thumb:

 

Det er jo nesten så man tenker what if - this thing could fly... men det kunne den altså, angivelig? Finner det nesten utrolig at kreasjonen er skapt i et land som ellers har brakt verden så mange vakre linjer og former.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker denne uansett kommer til å skille seg litt ut i flyseksjonen på Skala 2017. Fremragende resultat, virkelig  :thumb:

 

Det er jo nesten så man tenker what if - this thing could fly... men det kunne den altså, angivelig? Finner det nesten utrolig at kreasjonen er skapt i et land som ellers har brakt verden så mange vakre linjer og former.

 

:D

Jo, takk for skryt fra flere.

Når det gjelder subjektets flybarhet finnes det flere bilder av Breda 65 hvor de faktisk er i lufta, men jeg har sant å si ikke sett in flight-bilder av versjonen som er utstyrt med tårn. Av disse har jeg kun sett bilde av en portugisisk maskin stående på bakken og en irakisk med nesa ned i en sanddyne. Det er dermed ikke fullt ut bevist at denne greia faktisk kunne fly....

Breda 65 uten tårn skal etter det jeg har lest ha blitt brukt med vesentlig suksess av italienerne i den spanske borgerkigen. Forstå det den som kan!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Da har vi akkurat avsluttet en bedre middag, pasta såklart. Helt sant!!  Og denne kreasjonen din ble vist frem og heftig debattert.

Og etter at røyken hadde lagt seg stod vi med stemmeresultatet: Stygg-1, Tøff-3, Stilig-2.

Nå skal det tilføres at panelet bestod av to mindreårige, to pre-senile samt tre med +4.5 i syn, minst..

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.