Mats Averkvist Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 De som ønsker ha salgsbord på Skala kan melde ifra til meg. Bordleie for salgsstand: • Enkeltmannsforetak/foreninger: kr. 250.- pr. bord • Privatpersoner som ønsker å selge fra egne samlinger: kr. 100,- pr. bordmeter. Følgende har meldt interesse: 2 IPMS Norge -> 2 <- Flyhistorie -> 1 <- European Airlines -> 1 <- Vingtor -> 1 <- Wings Forlag 1 Roy Pedersen 2 Knut Henning Larsen 1+ Niclas A Gedde 1 Edward Valholm (m. forbehold om plass) 1 Kåre Paulsen 3 m Tor Helge Andersen 2 m Vegard Pedersen 6-8 m Øivind Eilertsen --- Butikker --- 3-4 Plastbyggesett.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard Øksenholt Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Hei! Jeg ønsker 2 bordmeter :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 Hei! Jeg ønsker 2 bordmeter :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Jeg kunne tenke meg 1 bordmeter. Har ett tonn med modeller og kanskje jeg må kvitte meg med noen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted April 27, 2016 Author Share Posted April 27, 2016 Den er grei selv om ett tonn byggesett ikke får plass på 1 meter bord... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 Jeg kan stable Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 3, 2016 Share Posted May 3, 2016 Jeg tar også et par meter i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted May 3, 2016 Share Posted May 3, 2016 kan noen skrive hvilke butikker kommer i år? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kåre Paulsen Posted May 3, 2016 Share Posted May 3, 2016 Hei Roman. Den første posten i tråden blir redigert, slik at den viser status på hvem (butikker og privatpersoner) som har meldt interesse for bordplass for salg. Mvh Kåre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted May 3, 2016 Share Posted May 3, 2016 takk! Hva med Smallsize? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kåre Paulsen Posted May 3, 2016 Share Posted May 3, 2016 Lars ba om å få tenke litt på det, så ingenting er avgjort ennå. Venter avgjørelse fra ham neste uke. Mats holder listen over hvem som kommer oppdatert etter hvert. Kåre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 Har faktisk behov for ett bord selv i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted May 8, 2016 Author Share Posted May 8, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 Kom brått til å tenke på "hvordan skal jeg finne tid til å stå der".. Er jo litt annet å henge fingrene i den helgen. Kanskje noen snille personer/nabo kunne passe på mitt bord en gang i blant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted May 8, 2016 Author Share Posted May 8, 2016 Er det noen fler som ønsker bord? Det er plassbegrensninger på antall bord på Skala... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kåre Paulsen Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 OK, bør vel bestille et bord jeg også da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 OBS! Siden vi har måttet bytte lokaler fra hotellet vi hadde ifjor til nytt lokale på grunn av streiken som pågår vil vi gjøre vårt beste i å opprettholde antall bord til privatpersoner som har bestilt bord. Men vi håper på forståelse hvis det viser seg at det vil bli trang at vi da vil prioritere våre sponsorer og samarbeidspartnere først! Bordbestilling er å anse som stengt for i år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Bra jobba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Godt jobbet ja SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Well done Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Jeg kunne tenke meg 1 bordmeter. Har ett tonn med modeller og kanskje jeg må kvitte meg med noen . Jeg er akuttinnlagt på sykehus så jeg går glipp av hele morroa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Uff da. God bedring! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Jeg kunne tenke meg 1 bordmeter. Har ett tonn med modeller og kanskje jeg må kvitte meg med noen . Jeg er akuttinnlagt på sykehus så jeg går glipp av hele morroa God bedring! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 viss det skulle stå på antall bord og ikke plass, så har jeg uansett bord liggende i bilen. åpner det for alle kl 8 som må rigge litt ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kåre Paulsen Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Ja, lokalene er tilgjengelige fra kl 0800 for de som må rigge til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts