Alexander Borgersen Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Ble veldig bra:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Kul.... likte væringa på rampa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Når jeg ser ferdig produktet blir jeg veldig frista til å kjøpe settet selv:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Åkra Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Veldig artig og flott modell av ett noe uvanlig objekt. Det er ikke få fly denne raketten har på samvittigheten! Kjetil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Meget bra, Tormod. Rampeværinga di ble meget bra. Ble fristet til å bygge min egen nå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted April 10, 2012 Author Share Posted April 10, 2012 Klem i veg Geir. Det er ett morsomt sett å bygge og ikke minst å lakkere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Ser bra ut herfra i alle fall! Ellers må jeg vel gratulere med den første ferdige modellen i gruppebygget. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Fin modell bygd i rakettfart! Rampa ble hakket bedre enn raketten, synes jeg. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Johansen Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 DEN likte jeg Tormod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Jøss. Det er ei førerløs blåselampe, men den ser utrolig nok kul ut likevel! Bra jobb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Og den var like kul i RL!! Og jaggu fikk den tredje plass på Østlandsmøtet i kveld også Nice! Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Rettelse: 2. plass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Najs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Skikkelig dritkul, med en solid ondhetsfaktor SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Flott "telefonstolpe"! skal passe meg for disse når Thundercheif en blir ferdig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Og en liten kuriosa: i går kveld så jeg på filmen "Den fabelaktige Amalie fra Montemartre", en fransk drama-film, og trur du sannelig ikke det var ett lite innslag med en slik nyttårsrakett i filmen? Hadde det ikke vært for denne tråden, så hadde jeg aldri sett det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts