Gå til innhold
  • Bli medlem

Panzer på skala 2012


Ragnar Arntsen

Anbefalte innlegg

Hvor er alle panser byggererane. Jeg var der og talte 212 modeller totalt,derav 21 panser. Dette er for dårlig, eller er interessen for panser helt borte?  Selv stilte jeg med en 1/6 Tiger I og forventet en masse panser skaller å prate med. De jeg traff var kjempehyggelige, men de kunne/burde vært flere. Jeg inviterte meg selv til neste år, så da håper jeg at vi blir flere.

  Vil ellers få takke for et hyggelig treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var skrint på panserbordet i år, men det var jo få modeller totalt også. For min egen del så har ferdigstillelsestakten de siste åra vært av en slik karakter at det ikke hadde hjulpet noe uansett.

 

Og det er godt du kommer tilbake neste år, Ragnar. Jeg fikk myst såvidt på grom-Tigeren din, men rakk dessverre ikke å prate med deg. Tida flyr så altfor fort når en skal hilse på gamle kjente enn ikke har sett siden i fjor osv.

 

Mye fine detaljer på kjerra di, og en herlig lyd!

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempehyggelig å få prata med deg, Ragnar. Selv skulle jeg ha stilt med masse mer, men helga kom flyvende raskere enn noe veldig raskt, og siden overgangen fra skole til jobb tok mye tid for meg, har det vært lite modellbygging det siste året... Men jeg er panzerskalle, så neste år kan du forvente mye kult (dog ikke like kult som ditt)!  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å prøve, men av frykt for "nagletellermonstere" så har jeg ikke turt å forsøke meg på slikt enda.

 

Jeg tror ikke du skal være så redd for disse nagletellermonstrene. Har et klart inntrykk av at de er en utdøende rase. I alle fall på våre kanter. Nagletellig er for så vidt heller ikke et bedømmingskriterie. ;)

 

Ikke regn med meg.

 

Hva er det som er gult og ganske populært om ganske kort tid? Jo: KYLLING! ;D

 

R. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stilt med panzer tre gongar gjennom tidene, så kanskje eg kan få til ein til. Har ein Panzer I eg gjerna skulle ha bygga, og så fristar da felt med ein tidleg Pershing. Men ssånn kaos som eg fortsatt har på hobbyrommet, og på loftet mitt, så spørst da om eg klare få bygd så mykje. Må rydda, og dokumentera mykje, fortsatt.

 

Men, denna :o

097-vi.jpgHosted on Fotki

var rå wOOt. Var kun på teiknebrettet når krigen var over, noko Sherman besetningane heilt sikkert var glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortunately for allies, the E-100 never made it into production as it would have seriously blunted the Soviet's armored assault on Berlin.

 

Riiiight. Nok et fantastisk nazi papirprosjekt som ikke oppnådde annet enn å bruke opp regnskogen.  ::)

 

Jeg er ingen panser-skalle, men jeg lurte litt på tanken bak det store tomme området rundt kanonen. Ser ut som et svært svakt punkt. Hvorfor er den så stor? Hvorfor ikke designe slik at kanonen stikker lenger framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke kolliderer da, SAS :) Det var meget hyggelig å møte deg in person, så vi kan jo ta sikte på å få utfordret hverandre til å stille med minst en stk panzer neste Skala ;D

 

 

Takk Rune, og ditto!

 

Jeg jobber hver 4. helg, så det er vel bortimot 75% sannsynlig at jeg klarer å komme meg med neste år også. Tar gjerne i mot utfordringen fra Kampfgruppe Haugen  :thumb:

 

:)

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.