Gå til innhold
  • Bli medlem

Takk for i år SKALA 011 er over.


Anbefalte innlegg

Hei er nå kommet trygdt hjem fra Skala 2011, og sitter å fordøyer alle inntrykkene. Det var en  stor suksess wOOt. Litt færre modeller en i fjor, men det var mye flott å se på. Var spessielt imponert over bilklassene denne gang, takket være Joha fra Finnland, fikk vi se spektakulære resinmodeller og custom bygg av ekstremt høy kvalitet. Vår egen Trygve Jeppestøl lå heller ikke langt bak.

 

Perkele SIG ble en suksess og det var morro å få se alle modellene samlet.

 

Vi ankom ca 1230 og innsjekking gi smertefritt og greit. God temperatur i lokale, egen bar :thumb: nede med forfriskninger og enkel matservering var supert.

 

Flotte foredrag, selv om  det meste av oksygenet ble fort borte  der inne i avlukket. ;)

 

Dømmingen gikk mye raskere og med lite surr, forvirring og endesløse diskusjoner . Passelig store klasser gjorde at det ble grei oversikt.

 

 

Middagsbufeten var om,... ::) ikke av gourmet klassen, mere en grei :thumb:. Ble mett og det smakte godt. Restauranten hadde interiør messig også fått seg et løft over kantinepreget fra i fjor.

 

Tusen takk alle sammen,! Bare hyggelige mennesker , flott samvær, og faglig meningsutveksling. :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takker for i år folkens, vi kom oss trygt hjem vi også til tross for at media påstod det var kaos på veiene her i Trøndelag. Jaguaren gikk smertefritt med cruisecontrol på helt til Alvdal da Espen tok over rattet. Et snitt forbruk på litt i overkant av 0.7 liter på mila må da være akseptabelt :)

Håper på flere modeller neste år, kom jo selv med 8 stykker og hadde alle kommet med så mange så hadde det vel vært overflod på bordene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for denne gang alle sammen. Det var hyggelig å se så mange ta turen og jeg håper å se alle sammen og enda flere neste år. Sliten etter helgen, men på en behagelig måte. Det er mye jobb å arrangere slikt, men det blir mer enn veid opp av å se så mange av dere og å få så bra steming som vi hadde. :thumb: :thumb: :thumb: Det er vanskelig å gå og legge seg når man har det så trivelig. ;D

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tusen hundre millioner og tredve fem takk til alle som var med å skapte den gode stemningen å Skala. Litt få modeller på bordene, men det skjer jevnlig så jeg er ikke bekymret. Hvis vi alle nå drar i samme retning, bruker våre kontakter i miljøet og får folk til å komme til Skala fremover, så vil dette trekke fler og fler folk i årene som kommer. Jeg har forstatt til gode å høre noe negativt om arrangementet vårt når det gjelder trivsel og miljø. Jeg tror, med forbehold om feil, at vi er den eneste plastmodellutstilling/konkurranse som har nattåpent, med alle rettigheter.

Jeg hadde det ihvertfall topp, og er nå hjemme med sydende byggelyst. En viss P1800 coupe har allerede fått en omgang. :cheers:

 

Til neste gang: Hva kan du bidra med for å holde Skala på bena fremover? ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også må si noen ord. Det ble riktignok ingen premier på meg, men du verden så morro det var å delta, se på andres modeller og ikke minst få snakket litt med de man utveksler meninger med her på forumet. :) Jeg vil også rette en stor takk til alle som gjorde at konkurransen vår ble mulig og gjennomført på best mulig måte. Gleder meg allerede masse til neste gang.  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i at arrangementet er flott og helgen gaar bare saa altfor fort.  Man skulle jo tro man blir litt blasert med modellutstillinger naar man bor i IPMS' hjemland, men Skala slik den gjennomfoeres naa er ganske saa unik med muligheter for "late night shopping" og ikke minst det aa kunne studere modeller til langt over midnatt.  Skal gjoere det jeg kan for aa komme tilbake til neste aar - fortsatt med modeller.  Baade smaa og roede og stoerre og graa:)

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Johansen

Jepp, takk for denne gang, det var trivelig, vi i styret har fått littegranne å rette opp til neste gang, men inntrykket er at alle trivdes og da kan vi vel være fornøyd. Og en stor takk til de veldig mange som tok i et tak!

 

:) Janse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i år og veldig takk til styret for et knirkefritt arrangement. Det er lett å tro at Skala går av seg selv, og glemme innsatsen fra folket bak.  :praise:

Og jo: dette må da være blant verdens hyggeligste modellkonkurranser. Veldig bra folk over hele fjøla og takk til alle jeg møtte og jugde sammen med. Dette er ikke "bare en hobby".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på... takk for en super helg til dere alle.. Og spesielt super, mega takk til styret, og alle

som sto bak og gjorde dette til et knirkefritt arrangement, er mye arbeid bak, men dere klarte brasene.

VI sees til neste år..

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(-)det eneste som var synd var at klokken skulle stilles fram 1 time, kan få gjort noe med det til neste år? :doh:

 

;D

Du er ikke alene, kjenner jeg sitter og glipper litt med øynene ennå, søvnunderskuddet er påtagelig, men det var

det jamen verdt!! Ser ut som neste års Skala, muligens blir forrykket med én helg i forhold til i år, så da slipper vi

kanskje å ta opp denne problematikken med Frøken Ur.....  :shifty:

 

Vennlig hilsen

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en usedvanlig hyggelig helg, med hyggelige mennesker i trivelige omgivelser.

Flott arrangement! :thumb:

Det eneste jeg håper blir forbedret til neste år er at enda flere modeller dukker opp, og at prisene på drikkevarer blir redusert; de var kriminelt høye. :'(

Gleder meg alt til neste år. :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Takk for en kjempefin helg  :cheers:

 

Som nykommer på Skala så viste jeg ikke helt hva som kunne vente meg, men dette var jo over all forventning gøy.

Mange hyggelige folk og kjempe fine modeller. Jeg må jo si at høyde punktet for meg var og snakke med Juha Airio og se på hans modeller(mitt forbilde når det gjelder bilbygging)

Jeg kan jo nevne at det og få sove på lørdagen var veldig vanskelig da huet var stappfullt av nye ideer og tanker.

 

Må være litt i koma :doh: Kan jo ikke glemme at det og komme på Skala for første gang og få premier er stort, det gjør meg jo litt stolt.

 

Takk for en veldig inspirerende helg og takk til de som har gjort det mulig  :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.