Gå til innhold
  • Bli medlem

Takk for i år SKALA 011 er over.


Anbefalte innlegg

Endelig hjemme!

 

Takk til alle sammen for en super helg, jeg har lært mye og knyttet kontakter som vil hjelpe mye med hobbyen min fremover. Jeg koste meg ved Junior-byggebordet og tar den gjerne neste år også!

 

For en stemning da....jeg sitter her og kribler etter å bygge og til neste år SKAL jeg ha med fler modeller....

 

Finn-Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig, bra, flott og en fin opplevelse og arrangement. Er bare å glede seg til neste år.

Var dog , som noen nevnte, litt tynt på bordene. Men sålenge jeg jo faktisk ikke stilte med noe selv, så har jeg ikke lov til å klage. Får love høytidelig at jeg neste år skal ta med noe :)

 

Kanskje også ta med en liten kommentar og tips for de som skal laste ned filmen, når den kommer opp. Husk å bruke en eller annen form for nedlastingsakselrator som sektionerer opp filen i flere deler. Ellers så er faren stor for at du vil få en korrupt fil.

 

Happy modelling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å si meg enig med alle andre her. Riktig hyggelig helg, ble det. Som ansvarlig for forhåndsregistreringa så jeg jo at det kom til å bli tynt med modeller, og var litt bekymra for det, men det var jo ikke noen voldsom nedgang i antall byggere (78 mot 99 i fjor), så det ble folk nok å prate med.  :thumb: (Og når Jens Roger ikke bygger så mye som han pleier, og vi ikke fikk like mange svensker på besøk... ja da blir det færre modeller på bordene  :D ).

 

Foruten styret - som utvilsomt har hovedæren for at dette gikk så bra - så¨benytter jeg anledningen til å takke Nils Olav, Linda og Jan for ypperlig bistand med innsjekkinga av modellene.  :thumb:

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Eg bøye meg i støvet for IPMS som har fått til ei sånn helg. Att eg tok turen eg er kjempeglad for. 59 mil kvar vei, med totalt 13 timar reising er ingenting, når helgo blir av eit sånt format. Eg kunne ikkje anna enn igjenn bli medlem i IPMS, når dei trygt beviste att dei er dei flinkaste når da gjelder samling av plastfolket. :thumb:

Eg har aldri fått eit betre kick etter ei utstilling enn denna.

 

Einaste var når eg gjekk rundt og fotograferte. Då sleit eg litt med å sjå kva modellar som var i kva klasse, noken plassar. Dessuten sto modellane noken plassar veldigt tett, mans det og var heile bord med kun ein modell på. Vil føreslå att bord sjefane, og eventuelle hoveddommara går samen rett etter innsjekking er ferdig, og får ryddet på bordene iforhold til kva plass som er, og kva klasser som skal vær.

Det er garantert fleire medlemmer som kan være med på dette arbeidet. Det er litt ekstra arbeid, men det vil lønna seg.

 

Takk igjenn! :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du ville melde deg inn igjen, Tor Henning.

 

Problemene du beskriver med bordene syldes nok klassesammenslåing. Imidlertid er det et godt poeng at det kan ryddes i klassene så snart modellregistreringen er avsluttet. Tror nok det vil bli mer oversiktlig. Dette bør vi nok prøve å få til neste år så det ser ryddig ut så tidlig som mulig.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og takker også for ei strålende helg,med mange hyggelige likesinnede. Etter å ha fått fordøyd alle inntrykk og den opplevelsen det er å få delta på et slikt arrangement så er det igang å bygge igjen. Denne gang lite og enkelt og med ikke så mange små detaljer. Trur eg  :shifty:

En stor takk til alle.

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.