Kyrre Ingebrethsen Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 SKALA 2010 blir arrangert 27. og 28. februar 2010, i underetasjen på Letohallen Messe og Konferansesenter. www.letohallen.no Overnatting kan foregå i hotellet og man kan gå på sokkelesten fra hotellrom til utstilling. De skriver i tilbudet til oss: Letohallen Hotell utvidet høsten 2008 og har 101 moderne og hyggelige rom. Alle med dusj/ wc, flatskjerm TV og internett tilgang. Enkeltrom à kr. 845, -pr døgn og Dobbeltrom à kr. 945, -pr døgn. Alle priser er inkludert frokost. Booking foregår direkte til hotellet på tlf 63959100. Vi anbefaler at alle som skal overnatte booker rom så tidlig som mulig, slik at vi får en oversikt over hvor mange som kommer. Vi gjør oppmerksom på at tilbudet vi har fått på arrangementet avhenger av at vi booker et gitt antall rom, så vi kan si det slik at din overnatting vil være med på å sikre foreninga fortsatt god økonomi. Det vil bli bespisning på kvelden til hyggelig pris, i konkurranselokalene. Dette vil vi også ha påmelding til etter hvert. For styret, Kyrre Ingebrethsen Formann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Yess! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Konge ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Dobbeltrom bestilt:) Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Siste helga i februar er herved satt av. Jeg kommer til å bestille rom med det første. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Mathisen Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Rom bestilt. Dette gleder jeg meg til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Da har også en representant for avdeling Nord-Norge booket et dobbeltrom. Skal pushe flere av oss om å stille opp på LU. ymmoT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Da har også en representant for avdeling Nord-Norge booket et dobbeltrom. Skal pushe flere av oss om å stille opp på LU. ymmoT Supert! Det går tog fra Gardermoen til Dal hver time, så det er ikke noe problem med transport for de som kommer med fly. Kyrre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Rommet er booket,så det er klart,gjenstår bare å få en eller helst flere modeller ferdig. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Hotell booket. Juhuuuu!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Jeg kan dessverre ikke komme, da jeg i den perioden er i Afghanistan i kongens klær Olvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Da faar vi haape at du slipper fra oppholdet i 'stan med liv og psyke i behold og rik paa den rette typen inntrykk. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Hviding Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Rom booket, gleder meg!!!!! mvh Leif (Førtsegangsreisegutt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 hmm, tør jeg satse på at Kjell Terje booker rom igjen da tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 hmm, tør jeg satse på at Kjell Terje booker rom igjen da tro? Ja, men sikkert ikke før det er igjen to-tre dager, slik at vi får dele bøttekottet på fire-fem mann. Igjen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Nei blir nok ikke noe Lu for meg i år, må ned til Kongo å rekognosere litt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Pass deg så du ikke drar på deg en tre, fire dødsdommer .... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Pass deg så du ikke drar på deg en tre, fire dødsdommer .... Nils Jeg sender selvfølgelig ned mitt alter ego Bottolf som klarer seg i de fleste situasjoner Tror med letthet han som president kan gjøre "bavianlandet" om til en rettskaffen demokratisk nasjon ala Finnskogen og øvere Sandsvær. Nok tull Jeg kommer og har reservert rom, dette blir helt sikkert supert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Pass deg så du ikke drar på deg en tre, fire dødsdommer .... Nils Jeg sender selvfølgelig ned mitt alter ego Bottolf som klarer seg i de fleste situasjoner Tror med letthet han som president kan gjøre "bavianlandet" om til en rettskaffen demokratisk nasjon ala Finnskogen og øvere Sandsvær. Nok tull Jeg kommer og har reservert rom, dette blir helt sikkert supert! Jeg har slekt på Vegårshei og stiller gjerne med referanser til et Bottolf diorama,men må innrømme at de beste ideene kommer på et sent kveldsmøte på et hotellrom på lu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reidar Berg Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Da var avgjørelsen tatt, søknad om permisjon hjemmefra innvilget, og ett stykk 3-mannsrom bestillt. Vi kommer mannsterke (3 stk.) fra Salangen, må vel være prosentmessig rekord sett i forhold til antall innbyggere. Tror faktisk vi skal klare å ha med oss noen ferdige modeller også... Reidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 29, 2009 Author Share Posted October 29, 2009 Tror faktisk vi skal klare å ha med oss noen ferdige modeller også... Godt du har med ekstra mannskap til det. Kyrre På ingen måte en mobber. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reidar Berg Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Derfor Cameron er med... ellers hadde det muligens blitt magert... eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Børge Karlsen Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Har også bestilt dobbeltrom til evenementet i slutten av februar - kommer sammen med en gjen her oppe fra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reidar Berg Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Veldig bra Børge, betyr vel at det blir en stor delegasjon fra NordNorge på LU denne gang... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Får håpe at man har fritur, slik at man kommer seg nedover, eller skal man la laksen sulte ei helg og legge skuta i kai for en slik begivenhet, spørs vel om ikke oppdretterene har en annen mening . Har en plan om å delta hvis alt ligger til rette for det, det ser ut som det kan bli endel nordlenninger Oddvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts