Sten Arne Brunsby Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Blir det noe møte imorgen ?? Skal isåfall prøve å dukke opp. *jobbe febrilsk for å få F-5'ern klar* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Blir det noe møte imorgen ?? Skal isåfall prøve å dukke opp. *jobbe febrilsk for å få F-5'ern klar* Ja jeg hadde nå tenkt å komme. Så det blir ihvertfall meg og deg. Vi får evt holde møte på Rema i nærheten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Har ikke hørt at det ikke er,så jeg kommer jeg og . Da er vi ihvertfall tre . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Har ikke hørt at det ikke er,så jeg kommer jeg og . Da er vi ihvertfall tre . Det kan bli trangt mellom reolene på Rema. Skal vi si borte ved øl-skapet? K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Er det ikke Kiwi som er nærmest? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Er det ikke Kiwi som er nærmest? Arild Selvfølgelig. Men Rema er nærmere huset til broren min. Da slipper jeg å gå så langt. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Jeg kommer også så da blir det folksomt........... Møte på tirdag ja..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 så kommer jeg blir trangt detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Et lite men kanskje viktig spørsmål. I avisen i dag sto det at det skulle være møte for Venneforeningen Kjeller Aerodrome i morgen kveld og at modellene i 2 etg. er tilgjengelige. Skal dem ha møte på samme sted og tid som oss ? Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Et lite men kanskje viktig spørsmål. I avisen i dag sto det at det skulle være møte for Venneforeningen Kjeller Aerodrome i morgen kveld og at modellene i 2 etg. er tilgjengelige. Skal dem ha møte på samme sted og tid som oss ? Svein Ivar De skal være i hangaren om jeg har skjønt det riktig... ...kanskje det er våre modeller de snakker om... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Et lite men kanskje viktig spørsmål. I avisen i dag sto det at det skulle være møte for Venneforeningen Kjeller Aerodrome i morgen kveld og at modellene i 2 etg. er tilgjengelige. Skal dem ha møte på samme sted og tid som oss ? Svein Ivar De skal være i hangaren om jeg har skjønt det riktig... ...kanskje det er våre modeller de snakker om... Oki begynte å bli nervøs jeg nå, tenk om møtet hadde blitt avlyst :'( Du er inne på noe der ja, det kan jo hende at det er de i små skalaer de skal studere Hvis det er våre modeller de skal studere så kanskje vi skulle tatt inngangspenger og startet pølseutsalg Kunne jo blitt noen ekstra kroner i klubbkassa det Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Har ikke hørt at det ikke er,så jeg kommer jeg og . Da er vi ihvertfall tre . Vidar Jeg kommer og Vidar husk at jeg skal møte deg først jeg vet ikke hvor ligger den nye lokale Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Jada,Nadir . Kjører sammen fra Hobbyland vi . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Jada,Nadir . Kjører sammen fra Hobbyland vi . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Tror jeg skal rakle meg innover hvis intet uforutsatt skulle dukke opp. Vet at det er på Kjeller og ei nål et sted, men derifra har jeg ikke peiling. Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Har til og med klart å lure med meg Ole i morgen + meg da Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Her er kart og info for de som ikke vet hvor det er: http://www.ipmsnorge.org/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=29 Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Har hatt nettverksproblemer i det siste, men nå er jeg "back in bussiness". Det er møte i morgen og jeg kommer også denne gangen. Tar med meg Terje fra Tønsberg så finner han fram han også. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Lea Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Hmm. Dette skulle man jo forsøkt å få med seg. Men jeg tror nok ikke jeg klarer å skvise det inn mellom spennende foredrag på Aftenpostens utenrikskonferanse i Oslo Konserthus. Jeg får prøve igjen i november Sondre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Kommer med ett diorama jeg jobber på startet for 1 time siden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts