Gå til innhold
  • Bli medlem

Gruppebygging bil til LU


Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Og alle er ferdige med Ghia'ene i eksisterende bilgruppebygg?  ::)

 

Arild :)

 

Au!! Den svei...

Min ligger på hylla enda den :P

 

Men en ny gruppebygging er jo en god ide. Hva med 55-57 Chevy? Revell har jo akkurat gitt ut en ny 55 Bel Air HT også har vi jo MANGE andre sett som kan brukes her også. Her bør skala ikke være et krav da det vi har både 1/16 og 1/12 av objektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im go for Chevy 55-57 et udødelig ikon, fra landet hvor de kan lage bil man ikke glemmer i morgen. Syntes kanskje temaet er litt uorginalt, man rissikerer at folk bare tar med seg gamle slitere. Hadde vært morro med noe mere obskurt så man var tvunnget til å begynne på noe helt nytt, kanskje noe man ikke har bygd før.  Øst europeiske biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut Stian  :)  Det kunne vært artig å se hva man kunne fått til i fellesskap.

Siden det ble sagt på SC nå sist at det blir Van som tema neste år så kunne jo kanskje det være en idè ? F.eks VW Transporter ?

 

Ellers så er jo Porsche 911 en bra idè  :)

 

Nå var det vel NC som hadde Van som tema og ikke SC.

men til bake til tema : Porsche Eller Øst europeisk/kinesik  (noe som ikke er lagd i USA eller Japan ) kunne jeg ha tengt meg

 

Niclas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut Stian  :)  Det kunne vært artig å se hva man kunne fått til i fellesskap.

Siden det ble sagt på SC nå sist at det blir Van som tema neste år så kunne jo kanskje det være en idè ? F.eks VW Transporter ?

 

Ellers så er jo Porsche 911 en bra idè  :)

 

Nå var det vel NC som hadde Van som tema og ikke SC.

men til bake til tema : Porsche Eller Øst europeisk/kinesik  (noe som ikke er lagd i USA eller Japan ) kunne jeg ha tengt meg

 

Niclas :)

 

Ooopps.... sorry  :pinch: mente NC men skrev visst litt for fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for Porsche, men alt av Porsche.

 

Forslag:

 

1. Porsche som fellesbegrep. Om det bare er skallet, det skal se ut som en. Hva slags motor er det samme?

 

2. Pickup

 

3. VAN

 

4. 55-57 Chevy

 

5. vw type 2

 

6. Øst europeisk

 

7. Japansk, kanskje noe som heller mot tuner bil ala RX7, 350Z eller Skyline

 

 

Da tenker jeg vi har nok å velge i.

 

Jeg setter mine penger på 1. Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må det stå helt fritt med felger og motor valg, såvell som farge. Porsche 928 er en av de få bilene i 1:1 som står på ønskelista mi fra Tyskland. Kunne kanskje tenke meg en sein 80 talls Komers 500, da gjerne to dørs. Det må være V8 i alle fall. Ellers så er det ikke så mye som slår rekkeseksern fra BMW sin 600 serie i lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ser at skallet er det vi kommer frem til, ta Porsche da. Så lenge det ser at man har brukt et prosche karosseri. Synes ikke en Mustang med Porsche motor er det samme, men gjerne en Porsche med Mustang motor.

 

Om den får widebody eller stort scoop eller rare dekaler, bygd som en rod... Skallet skal man se lett hva det stammer fra.

 

 

Hey jeg har runna 1K uten å få det med meg  :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.