Gå til innhold
  • Bli medlem

Gruppebygging bil til LU


Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Regner med at jeg lander på en 914 jeg, bare for å være litt sær..... :shifty:

 

Noen nevnte temaklassen vann på neste NC, vi får dra i gang en sånn gruppebygging etter LU da....... :thumb:

 

Du Kjell Terje, jeg tror du tok i litt der ;)

 

Men hørte at det var en snodig orginal med langt hår fra Trondhjem traktene som hadde mast om noe med en N mindre... Kjenner du noen av den typen fra det området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg lander på en 914 jeg, bare for å være litt sær..... :shifty:

 

Noen nevnte temaklassen vann på neste NC, vi får dra i gang en sånn gruppebygging etter LU da....... :thumb:

 

Du Kjell Terje, jeg tror du tok i litt der ;)

 

Men hørte at det var en snodig orginal med langt hår fra Trondhjem traktene som hadde mast om noe med en N mindre... Kjenner du noen av den typen fra det området?

 

Har hørt noen løse rykter om det ja.

Skal visst være en skikkelig slarkpeis på tastatur også han....... ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg lander på en 914 jeg, bare for å være litt sær..... :shifty:

 

Noen nevnte temaklassen vann på neste NC, vi får dra i gang en sånn gruppebygging etter LU da....... :thumb:

 

Du Kjell Terje, jeg tror du tok i litt der ;)

 

Men hørte at det var en snodig orginal med langt hår fra Trondhjem traktene som hadde mast om noe med en N mindre... Kjenner du noen av den typen fra det området?

 

Har hørt noen løse rykter om det ja.

Skal visst være en skikkelig slarkpeis på tastatur også han....... ::)

 

Mitt Van prosjekt har faktisk noe med Vann å gjøre også det men jeg vil ikke utdype mer enn det i offentligheten ;)

Gruppebygging av van kan høres artig ut da jeg har handla "noen" av de etter NC i år..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen Porsche-sett, uten motor? Kunne godt tenkt meg å bygge en, men jeg kunne tenke meg en som var rask og enkel å sette sammen. Legge mer arbeid i lakk og finish, enn i selve motoren.  :) Drømmer om en litt gammel en, f.eks tidlig 911, eller 356

 

Tamiya har i hvertfall en Porsce 911 GT 2 ( Taisan) som er en modell hvor du kun skal gjøre noen enkle grep om motoren som f.eks eksos.

Ellers så har jeg et sett fra Fujimi liggende som er av en 911 med Flatnose, dette har også en veldig enkel motor hvor du omtrent kun skal montere eksos. (vurderer forresten å selge dette  ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Har funnet frem et meget gammelt prosjekt (det eldste jeg har). Det består av et 85`911 cab. karroseri som har fått flatnose forskjermer. Dette er egentlig eneste karroseri modfikasjon. Resten av modifikasjonene er at det faktisk er kuttet ned fra coupe til cab, men jeg kunne jo begynt med en cab i stedet. Men som sagt dette er fra forne dager da alt skulle brukes opp og når lakkering gikk til Hel... på taket så ble det skjært av.

 

Videre satte jeg på carrera 2 støtfangere i dag. I tillegg har jeg revet av motorlokk fra en GT 2 som skal monteres. Understell og interiør må jeg rote frem i dele eskene. Det blir null motor i den.

 

Tanken er å bygge en slags dry lake racer av den.....

 

Da er spørsmålet: Passerer den overdommerens vurdering som ikke for langt fremskredet ?

 

DSC00154.jpg

 

Dette er jo en fin anledning til endelig å gjøre det ferdig.

 

Hilsen

 

Semming

Lenke til kommentar
Del på andre sider




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.