Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS Øst møte -- 9 oktober


Anbefalte innlegg

Prøver meg på å starte denne, så klask meg i bakhodet hvis jeg tar feil :P

 

Regner med at det blir møte på motormuseet 9 oktober, og jeg er noenlunde på beina igjen etter sykdom så jeg regner med å dukke opp.

 

Jeg sender inn bestilling på bilder fra Rygge showet idag og regner med at disse er ferdige til møtet på neste tirsdag.  Det blir ett lite utvalg av bildene som er posta i http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=4682.0denne tråden. Jeg har fått ett par ønsker, og hvis noen har noe spesielle ønsker, så send meg filnummer på stenarne@grabthemoment.com eller PM her før kl 2200 ikveld.

 

Har naturligvis biltt litt lite modellbygging på meg i det siste, men kanskje jeg får ett eller annet ferdig.

 

 

S A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre tirsdag i måned er regelen ja, men det var allerede opptatt på museet den dagen (9/10), så da ble møtet skjøvet en uke. Noe som øker sjansene for at jeg får noe ferdig til møtet. I hvert fall litt. Men tingenes iboende f kommer nok til å sørge for at det dukker opp noe drit som forhindrer meg uansett.  >:(

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som tingenes iboende F er der, så rammer den meg, for jeg har senvakt den 16'de.. det var som bare eff..

 

vel vel. må korrigere litt på denne da. Da blir det utsending av bilder evt. jeg poster de jeg har tenkt å bestille her når jeg kommer hjem, så hvis noen ønsker noen så ta kontakt så avtaler vi sending pr post, evt levering i Oslo området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.