Gå til innhold
  • Bli medlem

Pubtur i Oslo 1. oktober?


Kyrre Ingebrethsen

Anbefalte innlegg

Da er jeg framme i Oslo. Kjørte fra Torgeir 1315 og ankom foreldrene mine 1715. Kjørte i ett, noe som er helt fantastisk med tanke på at jeg hadde Jeppe med meg.

 

Jeg er med på alt på mandag, men jeg er enig med Mats at mikrobryggeriet er fryktelig bråkete. Gøy å drikke øl men helt umulig å lyge og prate skit.

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Mikrobryggeriet på fredag. Et stamsted for oss, og musikken kan man be betjeningen om å dempe. Aldri hatt problemer med å prate med noen der.

Ellers er BP et helt O.K. sted. Jetblue og jeg pleier å møtes der før vi spiser sushi på enkelte tirsdager.

Kyrre, skal vi ta en pubtur på onsdag. Kan ikke i kveld og er opptatt imorgen.

 

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Mikrobryggeriet på fredag. Et stamsted for oss, og musikken kan man be betjeningen om å dempe. Aldri hatt problemer med å prate med noen der.

Ellers er BP et helt O.K. sted. Jetblue og jeg pleier å møtes der før vi spiser sushi på enkelte tirsdager.

Kyrre, skal vi ta en pubtur på onsdag. Kan ikke i kveld og er opptatt imorgen.

 

Stein

Onsdag er også en fin dag. :-) Du bestemmer sted men det må være etter 1930. Må få Jeppe i seng først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da ser det ut til å dra seg mot en seanse onsdag kveld. 19:30 skulle kunne passe meg bra. Jeg skal muligens ha Alfa'en på EU-kontroll og service i Drawback tidligere på dagen.

 

Da bestemmer jeg at det blir på BP. Der har de mye godt øl. Bl.a. Grimbergen Blond, et overgjæret øl som også ale er. Og de har god engelsk bitter på krana.

 

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da ser det ut til å dra seg mot en seanse onsdag kveld. 19:30 skulle kunne passe meg bra. Jeg skal muligens ha Alfa'en på EU-kontroll og service i Drawback tidligere på dagen.

 

Da bestemmer jeg at det blir på BP. Der har de mye godt øl. Bl.a. Grimbergen Blond, et overgjæret øl som også ale er. Og de har god engelsk bitter på krana.

 

Stein

 

Flott det. Beer Palace onsdag egentlig mer 20 enn 1930. Nå gjelder det bare å finne ut hvor BP er  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da ser det ut til å dra seg mot en seanse onsdag kveld. 19:30 skulle kunne passe meg bra. Jeg skal muligens ha Alfa'en på EU-kontroll og service i Drawback tidligere på dagen.

 

Da bestemmer jeg at det blir på BP. Der har de mye godt øl. Bl.a. Grimbergen Blond, et overgjæret øl som også ale er. Og de har god engelsk bitter på krana.

 

Stein

 

Flott det. Beer Palace onsdag egentlig mer 20 enn 1930. Nå gjelder det bare å finne ut hvor BP er  ::)

 

Det er inne på "baksiden", i gata som går fra torget mot sentrum. Vis-à-vis Peppes Pizza.

 

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.