Kyrre Ingebrethsen Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Jeg er i Oslo fra søndag kveld og siden jeg har barnevakt lurte jeg på om det var noen som kunne tenke seg en tur på pub, der det går an å prate, f.eks på mandag? Er forsåvidt tilgjengelig tirsdag og onsdag også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 På mandag har jeg "fri". Oslo Microbryggeri har øl som smaker godt selv for en som ikke liker øl. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Brantenberg Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Skjerp deg'a Nils. Mikrobryggeriet har ikke spesielt godt øl. Det er ikke utprega hyggelig der heller. Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Ølkrig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Eneste sted i Oslo hvor de ikke serverer Ringnes, Hansa, Aass, Lysholmer, Mack og annet piss. Og hyggen må man lage selv, uansett hvor man er .... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 DæVEN du er sær! Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Ikke sær, jeg synes bare ikke øl er noe særlig godt. Ale derimot .... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Oslo Microbryggeri har øl som smaker godt selv for en som ikke liker øl. Øl, ale og annet har de ja, men det er ikke mulig å snakke med noen der inne grunnet den urimelig høye musikken... ikke sant Kyrre? Da er det bedre på Beer Palace... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Kyrre trenger ikke å høre noe... Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Kyrre trenger ikke å høre noe... Trgr Nei, men jeg og jeg hører dårlig allerede fra før... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted September 30, 2007 Author Share Posted September 30, 2007 Da er jeg framme i Oslo. Kjørte fra Torgeir 1315 og ankom foreldrene mine 1715. Kjørte i ett, noe som er helt fantastisk med tanke på at jeg hadde Jeppe med meg. Jeg er med på alt på mandag, men jeg er enig med Mats at mikrobryggeriet er fryktelig bråkete. Gøy å drikke øl men helt umulig å lyge og prate skit. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 1, 2007 Author Share Posted October 1, 2007 Da er det mandag. Skal vi prøve Beer Palace? Eller finnes det en annen bule som kan tilfredsstille Nils' gane og Mats' hørsel? For mitt vedkommende er jeg fornøyd bare de har øl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Jeg må avklare med mine sønner først. De har høstferie og holder nå på å legge planer for dagen. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Var på Mikrobryggeriet på fredag. Et stamsted for oss, og musikken kan man be betjeningen om å dempe. Aldri hatt problemer med å prate med noen der. Ellers er BP et helt O.K. sted. Jetblue og jeg pleier å møtes der før vi spiser sushi på enkelte tirsdager. Kyrre, skal vi ta en pubtur på onsdag. Kan ikke i kveld og er opptatt imorgen. Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 1, 2007 Author Share Posted October 1, 2007 Var på Mikrobryggeriet på fredag. Et stamsted for oss, og musikken kan man be betjeningen om å dempe. Aldri hatt problemer med å prate med noen der. Ellers er BP et helt O.K. sted. Jetblue og jeg pleier å møtes der før vi spiser sushi på enkelte tirsdager. Kyrre, skal vi ta en pubtur på onsdag. Kan ikke i kveld og er opptatt imorgen. Stein Onsdag er også en fin dag. :-) Du bestemmer sted men det må være etter 1930. Må få Jeppe i seng først. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Jeg liker chesterfield-sofane på BP... Mandag eller onsdag passer like som... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Jeg tror jeg må utsette det til onsdag. Jeg får litt kjøreoppdrag i ettermiddag .... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Ja, men da ser det ut til å dra seg mot en seanse onsdag kveld. 19:30 skulle kunne passe meg bra. Jeg skal muligens ha Alfa'en på EU-kontroll og service i Drawback tidligere på dagen. Da bestemmer jeg at det blir på BP. Der har de mye godt øl. Bl.a. Grimbergen Blond, et overgjæret øl som også ale er. Og de har god engelsk bitter på krana. Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted October 1, 2007 Author Share Posted October 1, 2007 Ja, men da ser det ut til å dra seg mot en seanse onsdag kveld. 19:30 skulle kunne passe meg bra. Jeg skal muligens ha Alfa'en på EU-kontroll og service i Drawback tidligere på dagen. Da bestemmer jeg at det blir på BP. Der har de mye godt øl. Bl.a. Grimbergen Blond, et overgjæret øl som også ale er. Og de har god engelsk bitter på krana. Stein Flott det. Beer Palace onsdag egentlig mer 20 enn 1930. Nå gjelder det bare å finne ut hvor BP er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Ja, men da ser det ut til å dra seg mot en seanse onsdag kveld. 19:30 skulle kunne passe meg bra. Jeg skal muligens ha Alfa'en på EU-kontroll og service i Drawback tidligere på dagen. Da bestemmer jeg at det blir på BP. Der har de mye godt øl. Bl.a. Grimbergen Blond, et overgjæret øl som også ale er. Og de har god engelsk bitter på krana. Stein Flott det. Beer Palace onsdag egentlig mer 20 enn 1930. Nå gjelder det bare å finne ut hvor BP er Det er inne på "baksiden", i gata som går fra torget mot sentrum. Vis-à-vis Peppes Pizza. Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Stein mener på Aker Brygge, Holmensgate 3. Skal prøve å få tatt en tur jeg også... Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 http://www.beerpalace.no/ http://www.gulesider.no/go/s/main_res01_lp_pak04/http://www.gulesider.no/tolink.c?itemId=KART&custId=&lineId=Z001ZOCJ&listingId=0003089247&bcId=2492&url=%2Fkart%2Fmap.c%3Fid%3Dc_Z001ZOCJ%26imgt%3D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Og en "jurydom" finner dere her: http://www.nattguiden.no/utested/47 Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Mathisen Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 men betyr dette at aftenes øl er avlyst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Jeg har ihvertfall hverken helse eller økonomi til å gå på byen flere ganger i uka..... Anders :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts