Jump to content

Til Drammen i helga?

Knut Børgesen

Recommended Posts

Og det ble linket til hjemmesida for NC lenger opp i tråden. Vi gjentar:

http://www.batleman.org/NC%20Forside.html

I invitasjonen som du finner der, ser du at det er innlevering av modeller på morran, og premieutdeling kl. 1500 samme dag. Det skulle tilsi at det bare er i morra det skjer.  ;)

God tur og lykke til!

Arild :)

Vel, de som er faste gjester på NC er vel ivrig opptatte med å gjøre prosjektene sine ferdige siden de ikke svarer. Jeg vet ikke om Lars har tenkt å ta med seg noe fra Hobbyland dit heller. I så fall er det godt mulig det blir litt annet enn bare bil. Jeg husker jeg kjøpte Dragons første forsøk på sen Tiger I på Gardermoen Modellflyfestival i 2005  ;D

Arild

Jeg husker jeg kjøpte Dragons første forsøk på sen Tiger I på Gardermoen Modellflyfestival i 2005

Vel, dette blir et sidesprang.

Det blir dessverre ingen Gardermoen Modellflyfestival i år. Selv er jeg opptatt med andre arrangementer i høst og har ikke anledning og tid til å organisere det hele. Noen gode sjeler har tilbudt seg å hjelpe til (ære være dem), men det betyr at jeg likevel må holde i alle trådene og nedlegge endel arbeid, hvilket jeg dessverre ikke har anledning til. Så med midre noen andre er villig til å dra lasset (jeg vil i så fall være villig til å hjelpe til) blir det ikke noen Modellflyfestival.

Som sagt, dette var et sidesprang og vi legger all diskusjon om GMFF død i denne tråden etter dette. De som vil forfølge emnet er imidlertid velkommen til å gjøre det i en egen tråd.

Nils  :)