Knut Børgesen Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Hei Er det flere enn meg som kommer til Drammen på fredag? Er det i så fall noen planer for å treffes på kvelden? KNUT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Terje og bottolf skal ihvertfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Hei Er det flere enn meg som kommer til Drammen på fredag? Er det i så fall noen planer for å treffes på kvelden? KNUT Tror det kommer noen, og det blir vel noe sosialt samvær på kvelden (på Jonas B gunnersen) har ikke hørt noe annet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Hva skjer der da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Norwegian Challenge, modellbilutstilling.... Jodda, stormtroppen til trønderbataljonen kommer vi....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Norwegian Challenge, modellbilutstilling.... Jodda, stormtroppen til trønderbataljonen kommer vi....... Så veloplagte som enkelte av oss er etter nesten 24 timer i strekk med modellbygging....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 jeg skal komme på lørdag, men når er det "innskjekking"? mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 jeg skal komme på lørdag, men når er det "innskjekking"? mats Er det ikke "rundt 9" da tro? http://www.batleman.org/NC%20Forside.html Det står 09.00-12.00 som innsjekkingstid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Kommer på lørdagsformiddag, rød i øya uten søvn som vanlig ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Jeg blir å se med planer om 4 biler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 det er utstilling for alle modeller og ikke bare for bil? og det varer en dag? mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Tror at det er bare bil.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Tror at det er bare bil.... og jeg som har pakket 3 militære kjøretøy og 1 pickup .......bomma litt der ja mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 men er det et byggesett utsalg der, sånn som det var på SC med biler, militært, photo ets og annet tilbehør? mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Arild skrev: "NC er bilshow på samme måten som Gardermoen Modellflyfestival er (var) for - ja nettopp - fly Arild" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 men er det et byggesett utsalg der, sånn som det var på SC med biler, militært, photo ets og annet tilbehør? mats varer det en dag? (må ha svar ikveld, for å finne ut av om jeg skal være med....) mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Og det ble linket til hjemmesida for NC lenger opp i tråden. Vi gjentar: http://www.batleman.org/NC%20Forside.html I invitasjonen som du finner der, ser du at det er innlevering av modeller på morran, og premieutdeling kl. 1500 samme dag. Det skulle tilsi at det bare er i morra det skjer. God tur og lykke til! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 det er bra du passer på meg Arild Men er det kjøp og salg av alle typer byggesett (bil,båt,fly,MILITÆRT)?? ps. dette avgjør om jeg blir med. mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Har aldri vært på NC, men siden det kun er en bilkonkurranse så tviler jeg på at det er noe særlig byggesett og stæsj innen ikke-bil-greier å få tak i. Men jeg vet ikke. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 hadde vært greit å vite om det er kjøp og salg av andre ting enn bil greier, for det kan være avgjørende om jeg kommer... mvh mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Vel, de som er faste gjester på NC er vel ivrig opptatte med å gjøre prosjektene sine ferdige siden de ikke svarer. Jeg vet ikke om Lars har tenkt å ta med seg noe fra Hobbyland dit heller. I så fall er det godt mulig det blir litt annet enn bare bil. Jeg husker jeg kjøpte Dragons første forsøk på sen Tiger I på Gardermoen Modellflyfestival i 2005 Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semming Bråthen Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Det er hovedsaklig bil og litt (og bare litt) figurer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 jeg tar sjangsen, og drar på tur til drammen jeg, så håper jeg får en hyggelig og lærerik lørdag mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Jeg husker jeg kjøpte Dragons første forsøk på sen Tiger I på Gardermoen Modellflyfestival i 2005 Vel, dette blir et sidesprang. Det blir dessverre ingen Gardermoen Modellflyfestival i år. Selv er jeg opptatt med andre arrangementer i høst og har ikke anledning og tid til å organisere det hele. Noen gode sjeler har tilbudt seg å hjelpe til (ære være dem), men det betyr at jeg likevel må holde i alle trådene og nedlegge endel arbeid, hvilket jeg dessverre ikke har anledning til. Så med midre noen andre er villig til å dra lasset (jeg vil i så fall være villig til å hjelpe til) blir det ikke noen Modellflyfestival. Som sagt, dette var et sidesprang og vi legger all diskusjon om GMFF død i denne tråden etter dette. De som vil forfølge emnet er imidlertid velkommen til å gjøre det i en egen tråd. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts