Stian Svendsen Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Jeg regner med at det er møte nå til tirsdagen? Det bør være det siden jeg har tid til å komme denne gangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Det er helt korrekt at det er møte 11/9! Beklager at jeg ikke har vært mer informativ, men jeg har akkurat kommet hjem fra kurs og kompisbesøk i Trondheim. Så IPMS-aktiviteter har vært litt nedprioritert. Dog fikk jeg meg en tur innom Smallsize/Hobbyland i Trondheim også. Så helt blottet for modellaktiviteter har turen ikke vært. Så det sedvanlige spørsmålet: ER DET NOEN SOM HAR ET TEMA OG KOMME MED?? Dette er det faktisk opp til dere medlemmene å komme med. Jeg kan ikke sitte og forsøke å shanghaie folk til å avholde tema hver gang. "Månedens modellbygger" blir det uansett og vi har en sak på sakslista: I løpet av 2008 må vi igjen finne nye lokaler. Takket være en hyggelig modellbygger / modelljernbanebygger som heter Per Erik Karlsen , stiller jeg ikke helt blankt faktisk. Mer om det på møtet. Jeg vet ikke hvem som er "nøkkelbarn" på tirsdag, men offisiell møtestart er jo kl. 1900. Nøkkelpersonen kan jo melde seg i denne tråden og hinte om når lokalet kommer til å være tilgjengelig. Uansett har jeg tenkt meg en tur innom "sjappa", så vi kan jo ta en mønstring der før vi forhaler bort til Motormuseet. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 11/9,jaja,da er Mor og jeg på en liten shoppingrunde i Bangkok,den 13.drar vi til Koh Samui,strender,strender og sol Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 11/9,jaja,da er Mor og jeg på en liten shoppingrunde i Bankok,den 13.drar vi til Koh Samui,strender,strender og sol Central World senter 5 etasje. Ta Skywayen til Plotchit eller Siam station og gå par hundre meter og du er der. men gå ikke ned på bakkeplanet, bare følg Skyway fortauene helt inn. Bra utvalg i Tamiya, litt dyre sett, men billig verktøy. Send Mor på klesbutikk ekspedisjon og du har butikken for deg selv. Ekspeditrisene vil yte service til grensen av det innåslitne. Betalingsdisken er en tålmodighetsprøve, men hvis du har god tid kan den være en morsom og lærerik innføring i inneffektivitet basert på god Thailandsk tradisjon. Blir du forøvrig lei av klesbutikker finnes det en "gubbedagis" et par kvartaler fra Central World (Petchaburi Road). IT World senter med 7-8 etasjer stappfullt med elektro, mobil, og annet stæsj til en rimelig penge. Beklager forøvrig avsporingen og ha en god tur Jan Uteblir på tirsdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 Jeg håper Lars har med seg et lite utvalg av div ting. Vel får vel sende han en mail med øsnkeliste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Det er han tyskeren som bygger både papir og plast som har nøkkelen. Jeg husker f.en ikke hva han heter :'(. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Var det Heiko han het Vidar?..............æsj, jeg glemmer så fort navn.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Var det Heiko han het Vidar? Ja,det er det . Husker bedre enn du tror du,Tormod . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Hei ! jeg regne med at jeg kommer på tirsdag Mvh Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Det er fint,Nadir.Lenge siden vi har sett deg nå. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Ove Ramsvik Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 11/9,jaja,da er Mor og jeg på en liten shoppingrunde i Bankok,den 13.drar vi til Koh Samui,strender,strender og sol Central World senter 5 etasje. Ta Skywayen til Plotchit eller Siam station og gå par hundre meter og du er der. men gå ikke ned på bakkeplanet, bare følg Skyway fortauene helt inn. Bra utvalg i Tamiya, litt dyre sett, men billig verktøy. Send Mor på klesbutikk ekspedisjon og du har butikken for deg selv. Ekspeditrisene vil yte service til grensen av det innåslitne. Betalingsdisken er en tålmodighetsprøve, men hvis du har god tid kan den være en morsom og lærerik innføring i inneffektivitet basert på god Thailandsk tradisjon. Blir du forøvrig lei av klesbutikker finnes det en "gubbedagis" et par kvartaler fra Central World (Petchaburi Road). IT World senter med 7-8 etasjer stappfullt med elektro, mobil, og annet stæsj til en rimelig penge. Beklager forøvrig avsporingen og ha en god tur Jan Uteblir på tirsdag. Et splitt av et nanosekund fikk jeg en kopling i boksen på 11/9 og World .... men det var åltså Central World ikke World Trade..etasjene var 5. ikke 105. Forøvrig takk for avsporingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Det er fint,Nadir.Lenge siden vi har sett deg nå. Vidar I like mote Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Hei folkens Da er første møte på Strømmen unna gjort. Og det ga mersmak !! Så takk til alle som var der for at dere tok så godt i mot en "førstereisgutt" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Fint at du likte deg hos oss,Svein Ivar. Bra du ikke er lettskrmt,siden den første du møtte var han med monokkel og bajonett ;D. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Fint at du likte deg hos oss,Svein Ivar. Bra du ikke er lettskrmt,siden den første du møtte var han med monokkel og bajonett ;D. Vidar Det ble jo ikke brukt da Det eneste som bekymrer med litt er at jeg er så utrolig dårlig til å huske navn og hvem som er hvem :'( Så det er ikke så sikkert jeg husker hvem som heter hva neste gang men det kommer nok etter hvert tenker jeg Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heidi R.Berg Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Det kommer etterhvert, ellers får du be om at alle har navnelapper da vettu Heidi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 ... alle har navnelapper ... Så kan vi bytte !! Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heidi R.Berg Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Hehe ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Kanskje ingen dum idè Neida, det skal nok gå bra tenker jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts