Gå til innhold
  • Bli medlem

Testpilot Capt. Eric Brown til Flysamlingen Gardermoen


Jan Severinsen

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at denne gærningen fløy den fyllesyke hvalen også. Skulle likt å spørre ham åssen DET var! Og den der selvmordsbomba av en Volksjager også. Eller buklanding med Vampire på hangardekk bare for å teste! Han kan umulig være helt frisk.

 

Grrrr. Det er langt til Gardermoen, og så på en tirsdag!

Kan noen ta på seg å få ut av ham noe om dette? Et intervju eller en sak i Luftfartshistorisk magasin hadde sikkert gjort seg. For dette blir vel litt lite "modellbyggersk" for Limtuben skulle jeg mene.

 

Trgr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt masse forskjellige biler, skal jeg komme og holde foredrag om det?

 

Hva er forskjellen egentlig?

 

Olve

 

Olve, dette går det an å skaffe seg gode ekstrainntekter på! Selv er jeg blitt invitert til å holde foredrag om mine erfaringer med SAAB 96 og Opel Manta i Vestre Gausdal Rånerforening. Mot et hyggelig honorar, selvfølgelig. Nå lurer jeg på om jeg ikke også skal dele mine erfaringer med Opel Diktator og Toyota Influensa til beslektede foreninger mot klekkelig betaling.  wOOt

 

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.