Jan Severinsen Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Tirsdag 24 april kl.1800 blir det foredrag med Capt. Eric Brown i Flysamlingen Gardermoen. se vedlegg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Ja, det var litt av en merittliste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Det må jeg få med meg ja... Takk Jan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Hadde jeg hatt muligheten, skulle jeg kommet over og spurt om han ville signere alle Air International jeg har som har spalten hans "View from the cockpit". Tror jeg kan anbefale det foredraget der ja... Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Det ser ut til at denne gærningen fløy den fyllesyke hvalen også. Skulle likt å spørre ham åssen DET var! Og den der selvmordsbomba av en Volksjager også. Eller buklanding med Vampire på hangardekk bare for å teste! Han kan umulig være helt frisk. Grrrr. Det er langt til Gardermoen, og så på en tirsdag! Kan noen ta på seg å få ut av ham noe om dette? Et intervju eller en sak i Luftfartshistorisk magasin hadde sikkert gjort seg. For dette blir vel litt lite "modellbyggersk" for Limtuben skulle jeg mene. Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Jeg mener aa huske fra artikkelen hans om Sea Hornet at det var en av de mest minneverdige flytypene han hadde floeyet. Et av hans "party tricks" var aa loope med begge propellene "windmilling"... Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Hadde jeg hatt muligheten, skulle jeg kommet over og spurt om han ville signere alle Air International jeg har som har spalten hans "View from the cockpit". Det blir en del blader det....... Husker godt de artiklene, meget underholdende skrevet. Et foredrag ville vært svært spennende. Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Fyren kommer til Bodø også. Og Stavanger. Husker ikke datoen. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Jeg har kjørt masse forskjellige biler, skal jeg komme og holde foredrag om det? Hva er forskjellen egentlig? Olve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Jeg har kjørt masse forskjellige biler, skal jeg komme og holde foredrag om det? Hva er forskjellen egentlig? Olve Hmmm. Nå er jeg ikke med Olve. Mener du at å fly så mange flytyper er "bare bare"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Køddemann. http://heute.no/2004/video/koddemann_web.wmv Og har du hørt om ironi Anton? Alle bergensere er født ironiske. Olve er veldig fra Bergen. Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Køddemann. http://heute.no/2004/video/koddemann_web.wmv Og har du hørt om ironi Anton? Alle bergensere er født ironiske. Olve er veldig fra Bergen. Trgr He he. Skjønte det, var bare spent hva han ville ha svart... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 "Hmmm. Nå er jeg ikke med Olve. Mener du at å fly så mange flytyper er "bare bare"... " yepp Olve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Einar Jansen Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 :) Olve, skjerp deg. Neste gang får du laxerolje i kaffen eller colaen, og rottegift i vafflene........ mvh Per Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Ove Ramsvik Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Syntes å minnes at denne ikke bare fløy men sto til rors i gjerningsøyeblikket.. omtrent som Vi går om bord med Erik Bye. Dessuten må han jo nå være steingammel, imponerenede at han nå drar på turne med sine ungdoms bravader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Hehe,Olve er Olve ;D. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Jeg har kjørt masse forskjellige biler, skal jeg komme og holde foredrag om det? Hva er forskjellen egentlig? Olve Olve, dette går det an å skaffe seg gode ekstrainntekter på! Selv er jeg blitt invitert til å holde foredrag om mine erfaringer med SAAB 96 og Opel Manta i Vestre Gausdal Rånerforening. Mot et hyggelig honorar, selvfølgelig. Nå lurer jeg på om jeg ikke også skal dele mine erfaringer med Opel Diktator og Toyota Influensa til beslektede foreninger mot klekkelig betaling. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Jeg tenkte å ta meg en tur på dette foredraget. Er det mange andre forumvankere som skal? Hadde vært hyggelig å treffe kjentfolk! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Joda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Slettes ikke umulig at jeg kommer........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Min hovedsponsor har andre tanker.... Stein Sur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Nordve Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Jeg skal helt klart til gardermoen i kveld. Det er ikke ofte en slik mulighet byr seg. Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Da ses vi vel da, Sverre. Men jeg vet ikke om jeg har sett deg før... R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Et helt utrolig foredrag. Ganske enkelt noe jeg vil huske for en lang til fremover. Toppen av det hele var en tur på verkstedet for å se på fremgangen av Ju 88 restaureringen......en vellykket slutt på en ellers lang dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Einar Jansen Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 :) Håper en eller annen hadde vett til å ta dette opp slik at det er mulighet til å få det på en dvd etter hvert......... mvh Per Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts