Gå til innhold
  • Bli medlem

Second Hand - Temabygg for Skala 2019


Anbefalte innlegg

Siden jeg ligger utsatt til i forbindelse med dømming tror jeg nok det er viktig å ta en liten revisjon av bedømmingsmetoden ved slike ekstraklasser, som da temaklassen er. Jeg synes vel sjøl at kreativitet trumfer over kvalitet. Dette skal jo være et gøy bygg og kanskje en mulighet for de som aldri når heeelt opp i toppen til faktisk å ta med seg en premie.

 

Kanskje god, gammeldags deltakerdømming/publikumsdømming på temaklassen, for så å telle opp antall stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ligger utsatt til i forbindelse med dømming tror jeg nok det er viktig å ta en liten revisjon av bedømmingsmetoden ved slike ekstraklasser, som da temaklassen er. Jeg synes vel sjøl at kreativitet trumfer over kvalitet.

Neineinei. Da får vi bare noe rør og folk som klasker sammen ting som ikke finnes på ordentlig, med fullt av silvering og synlige skjøter.

:cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ligger utsatt til i forbindelse med dømming tror jeg nok det er viktig å ta en liten revisjon av bedømmingsmetoden ved slike ekstraklasser, som da temaklassen er. Jeg synes vel sjøl at kreativitet trumfer over kvalitet.

Neineinei. Da får vi bare noe rør og folk som klasker sammen ting som ikke finnes på ordentlig, med fullt av silvering og synlige skjøter.

:cheers:

Men hva om man sier kvalitet/spirit fordelt f.eks 70/30?

 

Kyrre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den som har lyst på scartchbyggeprosjekt så må vel dette være passende til tema neste år:

24131163891_a45f2b5c38_b.jpg

Norskbygget VBK buss som tidligere er eid av Kristiandsund Oppdal Auto og tatt over av Nettbuss Møre ifølge bussen selv og nå med latviske skilter:

24131163891_a45f2b5c38_b.jpg

 

Det finnes flust med eksempler på dette, og det gjelder ikke bare busser men også lastebiler. Har sett bilder av en tidligere norsk Volvo F10 (eller kanskje F12) i Bolivia med lakkeringen akkurat som den var her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Nei ikke modell av den Einar. Dette er faktisk et byggesett som startet som aluminiumsplater, nagler og en rull arbeidstegninger for 26år siden og nå har fått en ny og lykkelig eier(second hand?). Litt døll lakk men det kan jeg gjøre noe med?. Så blir det Skala2019 om jeg klarer å få den opp på utstillingsbordet..

EspenA

 

Endret av Espen Andreas Hoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.