Gå til innhold
  • Bli medlem

Lynild 1/48 Eduard/Hasegawa


Torgeir Eikeland

Anbefalte innlegg

159b7d9bfabc514ef64e0bac8d27b6dd.jpg

Jeg har holdt på med denne litt den senere tid.

 

36dd00c159f6a8433844d133de65e6b0.jpg

Full Eduard-gnu med masse ets, hjul og luftinntak i resin og greier.

 

1fd64706b4e297c710ffb400afe4be66.jpg

 

Den skal bli cirka sånn.

 

2c2bd6d839d2584dd00b3beb93824f96.jpg

 

Her er nåværende tilstand. Røykringer av denne typen har vist seg helt idiotisk vanskelig å få til. Jeg har fått dem til å ligne profiltegninga Ok, men denne ligner i sin tur ikke heeelt på noe jeg kan finne på bilder. Derfor feiga jeg ut og lot bare den ene vingen være ringdekket.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

LA BLI!! Prøvde meg på røykringer på frihånd engang, og det du presterer her er helt utrolig i forhold til mine. Jeg endte opp med å fjerne de for så å maskere ringene med bluetack, hvilket var vanskelig nok for meg.. Digger Folgoren og følger spent med?. Kanskje jeg skal grave frem min og hive meg med og ferdigstille den i samme stimen?

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Tigermester. Jeg tenker også at denne kan gå inn i det lite omtalte gruppebygget for sjørøvertema. Det er til dømes enkelte her i sør som har begynt å sysle med Corsair den senere tid. Med litt aktiv krenking KAN disse individene kanskje presses til ferdigstillelse!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du feiga ut med den andre vingen. Røykringene ble jo veldig bra!

 

Einar S

Takk. Jeg synes de ble sånn passe OK. Tror jeg hadde fått det bedre til om jeg hadde prøvd å lage den typen ringer det er bilde av på eskelokket, men det er jo ikke samme skjema. Uansett synes jeg det er penere med spinatklatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.