Gå til innhold
  • Bli medlem

Messerschmitt Bf 109G-14, 16./ JG 5 (Academy 1/72)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da var denne ferdig. Academys sett er merkbart eldre og dårligere enn Fine Molds sine, så her ble jeg seriekrenket fortløpende. Uansett fikk jeg den sammen til slutt. Noen skavanker her og der, men etter forholdene grei :)

 

e6dec56813ef1ee5a48ccb99b27bd479.jpg

 

3bfea366c01446092f39a037fd356710.jpg

 

1b34e203fe50a3ac29e1e4f7da067ac4.jpg

 

Her er schwarmen med Far North forbilder dette har blitt i løpet av høst/vinter:

 

964a4692a27aa0bb4dd9b51bfed91270.jpg

 

 

Nå over til noe annet enn Bf 109 for en stund :)

 

Mvh

:) Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Enten er du flink til å lyve, eller så er du flink til å retusjere, Rune! Jeg ser iallefall ikke at den siste er det spøtt dårligere enn resten av skvadronen :thumb: Er det veldig stille på jobben for tiden?!?? Meget imponert over fremdrift og resultat, tar du konsulentoppdrag på temaet?

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens :)

 

r det veldig stille på jobben for tiden?!?? Meget imponert over fremdrift og resultat, tar du konsulentoppdrag på temaet?

 

Hehe, nei full fart på jobb og familiefronten, men ut over det er det modellbygging som opptar fritiden nå på vinteren. Har ikke tatt på meg konsulentoppdrag på temaet så langt, nei ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tross seriekrenkelsen - dette ble bra.

Jeg har noen Fockewulfer som fortjener samme behandling - prissatt på noenlunde samme vis som sist. Si fra hvis du er interessert.

 

Hmm, sier du det :shifty: Hvilke sett og antall er det du har?

Må sjekke. Har litt forskjellig, men jeg lurer på om de er ganske påbegynt, flere av dem. Jeg har seff også noen dekaler, trur eg. Kommer plutselig tilbake.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Rune!

 

knakende fine fly!!! Virkelig imponert over flyfabrikken din  :praise:

 

Er ikke vanskelig for meg å like disse da jeg 1. foretrekker 1/72 skala og 2. 109'eren er favoritt flyet mitt. Har du prøvd å bygge AZ model sine 109'ere?

 

Forøvrig, har du sett Barry Numerick sin 109'ere?

 

-Thomas

 

Takker :) Artig å høre at flere liker 1/72 og 109'ere :) Har ikke testet AZ sine 109'ere, men har fundert på å kjøpe inn et par. Har du erfaring med dem? Har ikke sett Barrys 109' ere, men må nok google og ta en titt :) For tiden går det i Bf 110 og Focke Wulf med forbilder fra Norge.

 

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.