Rune Haugen Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Hei! Siste 109'er for denne gang. Miniutgave av Sten Arne sin. Malt ferdig med Gunzemaling. Klar for dekaler nå. Mvh [emoji4] Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Det ser bra ut, Rune. Er spinneren også malt, eller er det dekal? Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 Takker, Einar. Spinneren er dekal ja. Det er et sett jeg hatt en stund med ulike spiraler. De er tydeligvis utgått på dato, da de sprekker opp og gjør jobben verre enn om jeg hadde malt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted January 30, 2017 Author Share Posted January 30, 2017 Hei! Da var denne ferdig. Academys sett er merkbart eldre og dårligere enn Fine Molds sine, så her ble jeg seriekrenket fortløpende. Uansett fikk jeg den sammen til slutt. Noen skavanker her og der, men etter forholdene grei Her er schwarmen med Far North forbilder dette har blitt i løpet av høst/vinter: Nå over til noe annet enn Bf 109 for en stund Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Bevares, for en gjeng. Snakk om stamina. Den siste ble også meeget pen. "Seriekrenket" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Oi! Imponert! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Dette var en vakker liten sak, er snart ferdig med min versjon av denne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Enten er du flink til å lyve, eller så er du flink til å retusjere, Rune! Jeg ser iallefall ikke at den siste er det spøtt dårligere enn resten av skvadronen Er det veldig stille på jobben for tiden?!?? Meget imponert over fremdrift og resultat, tar du konsulentoppdrag på temaet? EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Imponert over produktiviteten din, Rune! Ikke minst samtidig med at du holder en høy standard på det du bygger. Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted January 31, 2017 Author Share Posted January 31, 2017 Takker folkens r det veldig stille på jobben for tiden?!?? Meget imponert over fremdrift og resultat, tar du konsulentoppdrag på temaet? Hehe, nei full fart på jobb og familiefronten, men ut over det er det modellbygging som opptar fritiden nå på vinteren. Har ikke tatt på meg konsulentoppdrag på temaet så langt, nei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Tross seriekrenkelsen - dette ble bra. Jeg har noen Fockewulfer som fortjener samme behandling - prissatt på noenlunde samme vis som sist. Si fra hvis du er interessert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Tross seriekrenkelsen - dette ble bra. Jeg har noen Fockewulfer som fortjener samme behandling - prissatt på noenlunde samme vis som sist. Si fra hvis du er interessert. Straff dem! Send dem til Inntrøndelag forbedringsanstalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 1, 2017 Author Share Posted February 1, 2017 Tross seriekrenkelsen - dette ble bra. Jeg har noen Fockewulfer som fortjener samme behandling - prissatt på noenlunde samme vis som sist. Si fra hvis du er interessert. Hmm, sier du det Hvilke sett og antall er det du har? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Tross seriekrenkelsen - dette ble bra. Jeg har noen Fockewulfer som fortjener samme behandling - prissatt på noenlunde samme vis som sist. Si fra hvis du er interessert. Hmm, sier du det Hvilke sett og antall er det du har? Må sjekke. Har litt forskjellig, men jeg lurer på om de er ganske påbegynt, flere av dem. Jeg har seff også noen dekaler, trur eg. Kommer plutselig tilbake. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 I samråd med Rune har jeg gjort klar en krenkelsespakke som blir sendt i retning Tiller i morgen. Vi kan ikke la dette hurtigtoget miste moment nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Ja, de kan nok ha godt av et opphold på forbedringsanstalten på Tiller. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 2, 2017 Author Share Posted February 2, 2017 De er hjertelig velkomne i stallen her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Inge Hausvik Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Hei Rune! knakende fine fly!!! Virkelig imponert over flyfabrikken din Er ikke vanskelig for meg å like disse da jeg 1. foretrekker 1/72 skala og 2. 109'eren er favoritt flyet mitt. Har du prøvd å bygge AZ model sine 109'ere? Forøvrig, har du sett Barry Numerick sin 109'ere? -Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 7, 2017 Author Share Posted March 7, 2017 Hei Rune! knakende fine fly!!! Virkelig imponert over flyfabrikken din Er ikke vanskelig for meg å like disse da jeg 1. foretrekker 1/72 skala og 2. 109'eren er favoritt flyet mitt. Har du prøvd å bygge AZ model sine 109'ere? Forøvrig, har du sett Barry Numerick sin 109'ere? -Thomas Takker Artig å høre at flere liker 1/72 og 109'ere Har ikke testet AZ sine 109'ere, men har fundert på å kjøpe inn et par. Har du erfaring med dem? Har ikke sett Barrys 109' ere, men må nok google og ta en titt For tiden går det i Bf 110 og Focke Wulf med forbilder fra Norge. Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Har ikke personlig erfaring med AZ sine 109'ere, men jeg har overhørt Stein Gilberg banne over dem, og forsåvidt fått demonstrert en nokså betenkelig passform her og der. Har inntrykk av at Eduard og Finemolds er langt å foretrekke. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts