Torgeir Eikeland Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Likte grønnfargen du har mikset frem. Gunzemaling du har miksa? Det stemmer. H 73/H 423. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Kan ikke komme på noe tøffere enn vinterperkelekamo. En og annen strafferunde blir det, men mener å ha kontroll stort sett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Lekkert! Forblir den pen og pyntelig eller skal den rufses til litt, den vinterkamoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Forblir nok ganske pen. Heldigvis hadde finnene hvitmaling som satt ganske godt, enten du liker det eller ikke . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Er hvitmalinga også fra Gunze? Den ser ut til å dekke godt. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Lekker vinterkamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Sabla tøft og faktisk riktig så vakkert SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Snasent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Hvis den hvitfargen er Gunze, vil jeg vite hvilken hvitfarge du har brukt og hva du har gjort for å få den til å dekke. Jeg har strevd med H316, som jeg syns dekker noe helt usannsynlig dårlig, noe som har skuffet meg veldig iom at øvrige Gunze-farger dekker veldig bra. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 18, 2016 Author Share Posted April 18, 2016 Hvis den hvitfargen er Gunze, vil jeg vite hvilken hvitfarge du har brukt og hva du har gjort for å få den til å dekke. Jeg har strevd med H316, som jeg syns dekker noe helt usannsynlig dårlig, noe som har skuffet meg veldig iom at øvrige Gunze-farger dekker veldig bra. Arild Hvitfargen er Tamiya. Gunze H316 er en blank hvitfarge, ser jeg. Jeg har tidligere brukt Gunzes matte hvitfarge H11 og jeg syntes den dekket helt fint. Rart hvis det er sånn forskjell på kvaliteten i matt og blank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Nettopp. Jeg har gått tilbake til å bruke XF-2 selv når jeg behøver noe hvitt, men skal teste H11 ved høve. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Lekker lakering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Flott lakkjobb, lekkert skjema. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 20, 2016 Author Share Posted April 20, 2016 Takk. Mye jobb! Nasen var komplisert å få til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Skikkelig stilig! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 I sava å rått Eller på bokmål, sinnsykt ultraråfett Nesten litt psykedelisk dette mønsteret. Er en viss fare for at denne vil suge til seg litt oppmerksomhet på Skala. SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Vakkert skjema og vakkert gjennomført Konkurransen i 1/72 blir hard på Skala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Bertil Bakken Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 "Dette dug tæl å me at fintfolk" - meget bra Torgeir..... Bertil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 23, 2016 Author Share Posted April 23, 2016 Satana perkele. Dekalene til Techmod er ikke helt topp. De er litt skjøre, og de er temmelig gjennomsiktige. Ikke legger de seg pent ned i panellinjene og ikke reagerer de på setting solution av noe slag som jeg har. Ikke engang Hypersol! Men de sølver i alle fall ikke. Det fulgte med noen stensiler på finsk. Ei sää peittää. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Men det ser bra ut. Hva slags dyr er det som befinner seg på skjoldet under cockpit? Er det en av dine edderkopper som nylig har avsluttet sin karriere? SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 23, 2016 Author Share Posted April 23, 2016 Dyret ligner mest en bøffel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 24, 2016 Share Posted April 24, 2016 Techmod er ikke enkle dekaler å jobbe med nei. Har samme erfaringer som deg, og dessverre ingen gode tips... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 24, 2016 Author Share Posted April 24, 2016 Gikk greit å snitte langs panelene med skalpell. Ingen vanskelige flater. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted May 18, 2016 Author Share Posted May 18, 2016 Så var denne også limt på base og klar for Skala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Perkele! Det var finnekrigeren sin d Har dkonkurranse i 1/72 i år... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts