Gå til innhold
  • Bli medlem

Takk for denne gang.


Jørgen Faret

Anbefalte innlegg

Forhåpentligvis har SKALA kommet "hjem".

Veldig bra lokaler og lokasjon, godt å være i et sentrumsnært område.

Vil takke alle for en storveis helg, alltid bra å treffe likesinnede igjen.

Og vil især fremheve arbeidet SKALA-komiteen gjør; blir stadig imponert over hva de får til,

og at de år etter år klarer å hente inn foredragsholdere fra øverste hylle.

Bravo!  :praise::cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et helt klart løft etter Leto-hallen (som en gang var et løft fra Olavsgård, som var et løft fra Fanehallen  :D)

Supre lokaler, perfekt å være midt i byen - med kebab over alt rundt oss. Drammen må gjerne bli en Skalatradisjon for meg.

 

All ære til dere som ordnet til arrangementet.  :praise:

 

Som jeg skulle sagt det selv ! Håper Drammen er kommet for å bli.

 

Hilsen "dansken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott gjennomført og veldig bra lokaler. Sentralt og genialt for mange tilskuere å komme innom noe som kanskje vil vi rekruteringen ett løft.

 

Om jeg kan nevne to ting som slo meg er for det første at det er liten vits å ha inngangspenger når folk kommer inn bakdøra som mange gjore.

 

og er det mulig å få gjort en avtale med hotellet om parkering ? den lokale parkeringsplassen var extremt dyr.  Litt leit å brenne av 300 kr på parkering når det er masse modeller som står å skriker og budsjettet kniper litt. Bruker heller de pengene på hobby en å dytte de i lomma på parkeringselskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flotte tilbakemeldinger. Vi i styret skal ta en gjennomgang i nær fremtid for å se på de momenter som trenger forbedring.

Det er nok dessverre slik at sentral plassering gjør at kostnader med parkering og liknende blir høyere. Og det tror jeg ikke det er så mye å gjøre med.

Men nå er det bare å glede seg til Southern Challenge 2015 8-9 august. (med gratis parkering)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror ikke vi slipper unna at hotellparkering er dyrt. De fleste klarer nok å gå hvis de vil ha billigere parkering.

 

Når det gjelder inngangspenger så går nok det hele på en god skilting og slusing av nyankomne.

Både i USA og UK er det ofte slik at man kan vinne premie på inngangsbilletten. Når vi nå har kommet så sentralt er det naturlig med flere drop-ins, og da er det viktig å fange disse.

Et annet alternativ er selvsagt å sette opp en boks der man kan legge inngangspenger hvis det ikke er noen til stede i døra.

Men som sagt, god slusing vil nok rette opp dette med at folk slipper gjennom uten betaling.

 

Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin plassering, til og med godt, naturlig  lys i lokalet.

Enkelt å komme seg til/fra med tog hvis en var på dagsbesøk og ville ha mulighet til å ta en Aas med.

Så hvis hotellet ikke setter opp prisen for mye, så støtter jeg de forrige talerne i at dette er et godt sted å holde Skala.

 

Akkurat den helga var ikke optimalt for meg, var både bilmesser i Oslo, konfirmasjonshelg og Fly-in på Jarlsberg samtidig - men jeg tror Skala datoen var satt lenge før de andre.

 

 

  MVH

Knut Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.