Jens Roger Kristoffersen Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Som vanlig; vi trenger noen frivillige til å bedømme våre mesterverk. For de som leser dette, er sikre på at de kommer og har lyst og mulighet til å stille som dommer; send meg en PM. Husk å opplyse om klasser du tenker å delta i, eller om det skulle være klasser som av andre grunner ikke passer å dømme. Dømming foregår på lørdag ettermiddag, og er et team/gruppearbeid, så ingen tar "alvorlige" avgjørelser alene. Derfor oppfordrer vi også de uten tidligere erfaring i dømming til å melde seg. Et sted må man begynne, og jo fler jo bedre. Ut over dette vil jeg der det er mulig sende ut mail til de som tidligere har vært dommere. Mvh Konkurranseansvarlig/Hoveddommer - Jens Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Tja om jeg får en " skvett rom ei felthustru og husvær" så kan jeg stille mine øyne til disposisjon i noen klasser ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Jeg vet ikke hva André sa der, men jeg stiller som dommer så fremt alt klaffer og jeg faktisk kommer meg på Skala. Kyrre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Jeg vet ikke hva André sa der, men jeg stiller som dommer så fremt alt klaffer og jeg faktisk kommer meg på Skala. Kyrre Du sa vel at du stiller og at dem må grave opp noen flere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Ser ut som at jeg grunnet en svært lokal lavkonjunktur må stå over i år.....:-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Jeg stiller. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Jeg stiller også. Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Undertegnede stiller seg til disposisjon. Jeg kommer til å stille med modeller sjøl i klassen for propellfly, skala 1:72. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Prøvde meg i fjor, og prøver meg gjerne i år også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 så fremt til at jeg kommer, så kan jeg stille. Håper å få det til, men jeg er inne i den trangeste tida jeg har hvert borte i Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Kjensmo Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Jeg stiller! Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Jeg stiller også. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Jeg og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Samme her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Jau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Jau her også Deltar i fly 48 skala før 45 Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Du må stryke meg som dommer i tilfelle du har satt Meg opp. Det er blitt usikkert om jeg kommer i år! Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Du må stryke meg som dommer i tilfelle du har satt Meg opp. Det er blitt usikkert om jeg kommer i år! Roy Får håpe at den senere tids skriving ikke skremmer deg vekk fra skala, vi har jo en tja tradisjon fra hm langt tilbake.. Om dere får haik med et fallskjerm dropp over Skrim fjella, her så skal jeg huse dere til LU I kjem.. Dere får samle dere så dere får rotet dere oppover her...Neste år tar vi gjerne OL eller Skala på Lista, eller på båten min i Arendal kielen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Jeg vet ikke hva André sa der, men jeg stiller som dommer så fremt alt klaffer og jeg faktisk kommer meg på Skala. Kyrre Jeg tenker det passer bra jeg Kyrre. Forresten, i år har du jo en ekstra god grunn til å møte opp Eller for å si det på en annen måte, mistet en god grunn til ikke å komme. he he. Forresten Jens Roger. Jeg er med og du har PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Just a reminder... vi trenger dommere! Følgende har meldt seg og er registrert. Navn skrevet med rødt har ikke oppgitt klasser de stiller i. Andre Kristoffersen Atle Eriksen Bernt Uttakleiv Einar Sandvik Finn-Ove Johansen Geir Harald Geir Hogga Jan Erik Johansen Jørgen Tangerud Marius Moe Ole Kjensmo Roy Pedersen Rune Haugen Torgeir Eikeland Tormod Sørvang Trygve Jeppestøl Dvs. 16 stk. I fjor var dommerteamet på 26, så jeg hadde gjerne sett at jeg fikk med noen fler. Jeg har sendt ut noen forespørsler og håper det kommer noen svar. Ellers er det bare å melde seg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jens Roger Om du ser lengre oppe i tråden Så kan ikke jeg stille som dommer i år Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jeg stiller i 1F, 1I, 1J og 1O. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 1b 1f og 6b, tar jeg toget blir det antageligvis kun 6b. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Heisann, jeg deltar i U-båt og muligens i en propellfly klasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Jens Roger Om du ser lengre oppe i tråden Så kan ikke jeg stille som dommer i år Roy Concider yourself terminated JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts