Gå til innhold
  • Bli medlem

Dommere SKALA 2014


Anbefalte innlegg

Som vanlig; vi trenger noen frivillige til å bedømme våre mesterverk.

 

For de som leser dette, er sikre på at de kommer og har lyst og mulighet til å stille som dommer; send meg en PM.

Husk å opplyse om klasser du tenker å delta i, eller om det skulle være klasser som av andre grunner ikke passer å dømme.

 

Dømming foregår på lørdag ettermiddag, og er et team/gruppearbeid, så ingen tar "alvorlige" avgjørelser alene.

Derfor oppfordrer vi også de uten tidligere erfaring i dømming til å melde seg.

Et sted må man begynne, og jo fler jo bedre.

 

Ut over dette vil jeg der det er mulig sende ut mail til de som tidligere har vært dommere.

 

Mvh Konkurranseansvarlig/Hoveddommer - Jens Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du må stryke meg som dommer i tilfelle du har satt

Meg opp. Det er blitt usikkert om jeg kommer i år!

 

Roy

 

Får håpe at den senere tids skriving ikke skremmer deg vekk fra skala, vi har jo en tja tradisjon fra hm langt tilbake.. Om dere får haik med et  fallskjerm  dropp over Skrim fjella,  her så skal jeg huse dere til LU  I kjem.. :) Dere får samle dere så dere får rotet dere oppover her...Neste år tar vi gjerne OL eller Skala på Lista, eller på båten min i Arendal kielen wOOt:cheers:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva André sa der, men jeg stiller som dommer så fremt alt klaffer og jeg faktisk kommer meg på Skala.

 

Kyrre

 

Jeg tenker det passer bra jeg Kyrre. Forresten, i år har du jo en ekstra god grunn til å møte opp ;) Eller for å si det på en annen måte, mistet en god grunn til ikke å komme.  he he.

 

Forresten Jens Roger. Jeg er med og du har PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Just a reminder... vi trenger dommere!

 

Følgende har meldt seg og er registrert.

Navn skrevet med rødt har ikke oppgitt klasser de stiller i.

 

Andre Kristoffersen

Atle Eriksen

Bernt Uttakleiv

Einar Sandvik

Finn-Ove Johansen

Geir Harald

Geir Hogga

Jan Erik Johansen

Jørgen Tangerud

Marius Moe

Ole Kjensmo

Roy Pedersen

Rune Haugen

Torgeir Eikeland

Tormod Sørvang

Trygve Jeppestøl

 

Dvs. 16 stk.

I fjor var dommerteamet på 26, så jeg hadde gjerne sett at jeg fikk med noen fler.

Jeg har sendt ut noen forespørsler og håper det kommer noen svar.

Ellers er det bare å melde seg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.