Ole Kjensmo Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Stiller i klassene: 1H, 1O og 3J Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jens Roger Om du ser lengre oppe i tråden Så kan ikke jeg stille som dommer i år Roy Concider yourself terminated JR I 'll be back!! :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jeg stiller i klassene :3C, 3E, 5A og 12. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Stor sannsynlighet for at jeg må trekke meg som dommer i år, da det er tvilsomt om jeg klarer å komme på Lørdagen. Håper jeg får sneket inn en tur søndag. Jørgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Etter at jeg postet dette har Stian Svendsen og Leif Hviding kommet til teamet, så da er vi på 23 --------------------------------------- Dette er ingen enkel kabal.... Heldigvis er tilskuddet større enn frafallet I slutten av forrige uke var lista på 15-16 personer og fraværsmeldingene fortsatte å komme. Det er da med stor glede å registrere at flere som har meldt at de ikke kommer, eller har vært tvilende, ikke bare kommer men også trår til som dommere. Nye tilskudd er også ønsket velkommen, så nå er vi på respektable 21 stykker! Dette er fortsatt noe mindre enn foregående år, så det er mulig noen kanskje vil ha en følelse av at de har fått mange klasser å bedømme når de får presentert matrisen. Ta da i betraktning at det vil som vanlig være endel sammenslåinger av basic/multimedia klasser og andre klasser som blir for små til å være enkeltstående. Her håper jeg på et like godt sammarbeid som tidligere med bordvaktene, slik at dette kan bli avklart før dømmingen starter. Jeg håper også vi kan klare å være i land med bedømmingene av standardklassene innen klokka 18:00 på lørdag slik at vi slipper å jobbe på overtid og ordne med ekstra vakter etter offisiell stengetid. I den forbindelse vil jeg også oppfordre alle deltagende dommere til å bidra til en felles innsats i ferdigstillingen dersom noen skulle bli ferdig i god tid på sine oppsatte klasser. Dommerteamet er som følger: Andre Kristoffersen Atle Eriksen Bernt Uttakleiv Einar Sandvik Geir Harald Solheim Geir Hogga Jan Erik Johansen Kjetil Gulli Leif Hviding Marius Moe Niclas A Gedde Oddvar Olsen Ole Kjensmo Per Erik Karlsen Ruben Husberg Rune Haugen Stian Bognerud Stian Svendsen Svein Ivar Braathe Torgeir Eikeland Tormod Sørvang Trygve Jeppestøl Øyvind Leonsen Gi snarlig beskjed dersom du observerer deg selv eller andre du vet ikke kan delta eller ikke kommer! Det er heller ikke for seint å melde sin interesse eller gi beskjed dersom du allerede har gjort dette og ikke er med på lista. Ellers er det bare å si takk for bidraget til en vellykket konkurranse. Mvh Hoveddommer JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Jeg er med OM jeg kommer meg avgårde med tidlig nok tog. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts