Gå til innhold
  • Bli medlem

Dommere SKALA 2014


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Etter at jeg postet dette har Stian Svendsen og Leif Hviding kommet til teamet, så da er vi på 23   :D

 

---------------------------------------

 

Dette er ingen enkel kabal....

Heldigvis er tilskuddet større enn frafallet  :)

 

I slutten av forrige uke var lista på 15-16 personer og fraværsmeldingene fortsatte å komme.

Det er da med stor glede å registrere at flere som har meldt at de ikke kommer, eller har vært tvilende, ikke bare kommer men også trår til som dommere.

Nye tilskudd er også ønsket velkommen, så nå er vi på respektable 21 stykker!

 

Dette er fortsatt noe mindre enn foregående år, så det er mulig noen kanskje vil ha en følelse av at de har fått mange klasser å bedømme når de får presentert matrisen.

Ta da i betraktning at det vil som vanlig være endel sammenslåinger av basic/multimedia klasser og andre klasser som blir for små til å være enkeltstående.

 

Her håper jeg på et like godt sammarbeid som tidligere med bordvaktene, slik at dette kan bli avklart før dømmingen starter.

 

Jeg håper også vi kan klare å være i land med bedømmingene av standardklassene innen klokka 18:00 på lørdag slik at vi slipper å jobbe på overtid og ordne med ekstra vakter etter offisiell stengetid.

I den forbindelse vil jeg også oppfordre alle deltagende dommere til å bidra til en felles innsats i ferdigstillingen dersom noen skulle bli ferdig i god tid på sine oppsatte klasser.

 

Dommerteamet er som følger:

Andre Kristoffersen

Atle Eriksen

Bernt Uttakleiv

Einar Sandvik

Geir Harald Solheim

Geir Hogga

Jan Erik Johansen

Kjetil Gulli

Leif Hviding

Marius Moe

Niclas A Gedde

Oddvar Olsen

Ole Kjensmo

Per Erik Karlsen

Ruben Husberg

Rune Haugen

Stian Bognerud

Stian Svendsen

Svein Ivar Braathe

Torgeir Eikeland

Tormod Sørvang

Trygve Jeppestøl

Øyvind Leonsen

 

Gi snarlig beskjed dersom du observerer deg selv eller andre du vet ikke kan delta eller ikke kommer!

Det er heller ikke for seint å melde sin interesse eller gi beskjed dersom du allerede har gjort dette og ikke er med på lista.

Ellers er det bare å si takk for bidraget til en vellykket konkurranse.

 

Mvh Hoveddommer JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.